Dat idee had ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
Moeder was het nog niet met vader eens.
Ik ga eens kijken of hij die subsidie van ons heeft gehadquote:
Vraag ik me al 6 afleveringen lang af.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
Wie is dat kleine mannetje tussen Jim en Peter nou weer?
Oh dat bedoel ik niet. Ze praat zo lijzig en dat lijkt dommigquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Ze houdt gewoon van die jongen.
Ik denk eigenlijk dat ze die gebruiken voor als de interventie uit de hand loopt. Dan gooien ze die kabouter richting de agressieve verslaafde zodat Peter en Sjimmie kunnen vluchtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vraag ik me al 6 afleveringen lang af.
Niemand???quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:44 schreef hpeopjes het volgende:
Is dit ergens "live" online te bekijken?
Heb nu ff geen teevee in de buurt.
Mijn Limburgse accent komt ook niet zo heel slim over heb ik vaak 't idee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik niet. Ze praat zo lijzig en dat lijkt dommig
Wel slim dat je dat je dat door hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn Limburgse accent komt ook niet zo heel slim over heb ik vaak 't idee.
Hihi... Dat wisselt per persoon vind ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn Limburgse accent komt ook niet zo heel slim over heb ik vaak 't idee.
Ja zo kun je 't ook zien, ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Wel slim dat je dat je dat door hebt.
Naar Amerikaans model.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:55 schreef BlueMage het volgende:
Het is ook totaal niet dwingend ofzo, zo'n interventie.
Je zou voor minder aan de drugs gaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef BlueMage het volgende:
Ik word ook een beetje moe van die Jimmy.
Ik kan je wel zeggen dat hij niet werkt, hetzelfde geldt voor dat geweldige 12-stappen plan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef MissJ het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van deze methode moet vinden..
En terecht. Bij mij komt direct het woord genocide in me op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me ook echt een programma dat helemaal niks aan nazorg doet.
Als het afgelopen is kan iedereen lekker de tering krijgen.
ja precies, dat is dus ook mijn idee en daarom staat dit me tegen. Ik heb zo het idee dat echt voorgoed afkicken pas lukt als het 100% vanuit de wil van de verslaafde zelf komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat hij niet werkt, hetzelfde geldt voor dat geweldige 12-stappen plan.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tot je 35e thuis wonen en iedere dag drugs gebruiken. Wat een bazenleven
Hij is 27. Niet dat dat veel beter isquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tot je 35e thuis wonen en iedere dag drugs gebruiken. Wat een bazenleven
Nee natuurlijk niet. Afkicken werkt alleen succesvol als je het zelf echt wilt, d.w.z. dat je de innerlijke overtuiging hebt dat je moet afkicken. En dan is het ook zo gebeurd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat hij niet werkt, hetzelfde geldt voor dat geweldige 12-stappen plan.
Zou gewoon gaan rellen bij RTL als ik Gertje was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef BlueMage het volgende:
Kleine kamer maar hoor, ik zou naar Thailand willen.
Precies, ik kan 't weten, ben op 'n gegeven moment gewoon gekapt zo van "nu ben ik volwassen, dit tijdperk is afgesloten".quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Afkicken werkt alleen succesvol als je het zelf echt wilt, d.w.z. dat je de innerlijke overtuiging hebt dat je moet afkicken. En dan is het ook zo gebeurd.
Waarmee gekapt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Precies, ik kan 't weten, ben op 'n gegeven moment gewoon gekapt zo van "nu ben ik volwassen, dit tijdperk is afgesloten".
Oorzaak of gevolg?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het zijn nou niet echt bepaald Nobelprijs kandidaten
dus dat. Heb dat zelf zo ervaren met stoppen met roken. Van de ene op de andere dag gestopt omdat ik dat zelf 100% wilde. Zonder zogenaamde hulpmiddelen (geloof daar ook niet in). Nu al bijna 11 jaar gestopt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Afkicken werkt alleen succesvol als je het zelf echt wilt, d.w.z. dat je de innerlijke overtuiging hebt dat je moet afkicken. En dan is het ook zo gebeurd.
Haha en ouders zeggen gewoon "Oh kom maar weer naar ons!" tsja dat kun je wel verwachten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het zijn nou niet echt bepaald Nobelprijs kandidaten
Ken er meer die met die combi na jarenlang gebruik vrij gemakkelijk gestopt zijn. Nouja... alleen met die coke dan.quote:
Die staat nog hartstikke strak, die mafkees.quote:
Ach mam is na jaren 2 pakjes per dag roken ook vrij makkelijk gestopt. Zit idd allemaal tussen je oren, je eigen motivatie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ken er meer die met die combi na jarenlang gebruik vrij gemakkelijk gestopt zijn. Nouja... alleen met die coke dan.
Iddquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Daar is hij geestelijk niet aan toeJezus joh
Nee van een verslaafde verwachten dat hij zelf tot inkeer komt, dat werkt. Kan je wachten tot je een ons weegt, dat gebeurt gewoon niet (vaak).quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:10 schreef Tem het volgende:
De insteek van dit programma is natuurlijk helemaal verkeerd. Niet de verslaafde maar de familie wil dat hij stopt. Gaat niet werken natuurlijk.
Dat idee heb ik wel vaker bij onze Jimmy. Hij komt ieg niet erg 'nuchter' op me over.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die staat nog hartstikke strak, die mafkees.
Komt vanzelf wel hoor, als hij in de goot ligt weg te rotten. Dan kan het slechts nog 2 kanten op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee van een verslaafde verwachten dat hij zelf tot inkeer komt, dat werkt. Kan je wachten tot je een ons weegt, dat gebeurt gewoon niet (vaak).
Zat verslaafde die willen stoppen maar niet weten hoe. Maar deze pipo's zijn nog helemaal niet in dat stadium.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee van een verslaafde verwachten dat hij zelf tot inkeer komt, dat werkt. Kan je wachten tot je een ons weegt, dat gebeurt gewoon niet (vaak).
Jimmy en zijn camera is exact de verkeerde aanpak op een waarschijnlijk verkeerd moment.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Had 't idee dat bij die alcholistische vrouw dat wel het geval was: ze wist dat ze moest stoppen, ze wilde 't ook graag dus ging het ook relatief probleemloos met wat hulp.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Zat verslaafde die willen stoppen maar niet weten hoe. Maar deze pipo's zijn nog helemaal niet in dat stadium.
Waarom heeft Sjors geen kerstmuts?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Gert kan niet stoppen. Ben benieuwd wat er nu met hem is.
Ik ben benieuwd jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:15 schreef BlueMage het volgende:
Maar zou dit programma idd nu eens eindelijk fout aflopen?
Verslaafden zijn wat dat betreft net kinderen. Als je een consequentie stelt (contact verbreken) dan moet je je daar ook aan houden. Doe je dat niet dan laat je je gebruiken. Verslaafden, zeker van een dure drug als coke, zijn zo manipulatief als de nete. Die zijn niet te vertrouwen en doen alles om aan een fix te komen. Dat soort gedrag moet je als familie niet enablen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jimmy en zijn camera is exact de verkeerde aanpak op een waarschijnlijk verkeerd moment.
Hey een schilderij, dan zit ie waarschijnlijk toch ergens binnen.quote:
Gert indentificeert zich met Johnny Depp.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey een schilderij, dan zit ie waarschijnlijk toch ergens binnen.
Dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
Voor een zware coke- en hero-junk is ie wel dik trouwens.
Eind goed, al goed, want Urk is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:22 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk dat dit niet goed afloopt omdat hij momenteel in Sittard woont en niet meer in Urk.
Ik heb in het verleden mensen meegemaakt die écht zwaar aan de coke zaten (lees: meerdere grammen per dag) en die waren dun, erg dun, en ingevallen.quote:
Inderdaad. Gert niet. Die blijft lekker eten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden mensen meegemaakt die écht zwaar aan de coke zaten (lees: meerdere grammen per dag) en die waren dun, erg dun, en ingevallen.
Hou jij niet van jezelf dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
He bah, ik mag er zijn ik hou van mezelf. Van die psychobabbel
De mensen in dit programma zijn dan ook niet bizar ver heen. Is in de meeste gevallen 'net iets meer dan recreatie gebruik'. Als je echte echte junkies in dit programma zou stoppen dan zou het geen feel-good show meer zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden mensen meegemaakt die écht zwaar aan de coke zaten (lees: meerdere grammen per dag) en die waren dun, erg dun, en ingevallen.
Hij kan beter weer aan de coke want dan valt ie weer af.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef hpeopjes het volgende:
Die ont-ploft straks, als hij ooit nog van die coke afkomt.
Ook verslaafd aan eten misschien?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
Voor een zware coke- en hero-junk is ie wel dik trouwens.
Eten lukt meestal niet zo goed meer met die harde drugs.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ook verslaafd aan eten misschien?
Ik hou wel van jou hoor, grouphug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga dat niet lopen verkondigen. Vind ik van die jeukuitspraken.
Cirkeltje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou wel van jou hoor, grouphug.
of meedoen met Obesequote:Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
De volgende stap is naar de afslankkliniek.
En gras is groen en de lucht is blauw.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
Niemand is volmaakt en sommige nog minder.
Waarom is hij dan zo dik als hij al een jaar heroine snoof/rook?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eten lukt meestal niet zo goed meer met die harde drugs.
Dat was ie tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk bij de volgende serie de écht zware junks
Bij coke treedt dat niet kunnen eten al op dus ik weet niet hoe dit kan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom is hij dan zo dik als hij al een jaar heroine snoof/rook?
Als je zolang gebruikt komt je hongergevoel wel terug volgens mij hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij coke treedt dat niet kunnen eten al op dus ik weet niet hoe dit kan.
Zolang iemand onder invloed is van coke zal ie geen hongergevoel of eetlust hebben en ook geen hap door de keel kunnen krijgen. Eenieder die ooit coke gebruikt heeft zal dat kunnen beamen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als je zolang gebruikt komt je hongergevoel wel terug volgens mij hoor
Mja en als je dan ff niks gegeten hebt heb je extra honger natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zolang iemand onder invloed is van coke zal ie geen hongergevoel of eetlust hebben en ook geen hap door de keel kunnen krijgen. Eenieder die ooit coke gebruikt heeft zal dat kunnen beamen.
Ik denk dat Gert wel dagelijks gebruikte, maar niet heel veel per dag gebruikte (al is elke dag natuurlijk wel te veel, maar ik bedoel meer in hoeveelheid per dag) en dan alleen 's avonds bijvoorbeeld, zodat ie overdag wel honger heeft en eet.
Maar ik kende vroeger mensen die van 's ochtends tot 's nachts snoven en derhalve ook amper meer aten en daar geen trek meer toe hadden.
Het was niet echt een helder licht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet dat zo'n knuppel zo'n relatief knappe vriendin kan hebben.
Jij hebt vast een ander programma zitten kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zit hem in het woordje relatief hequote:Op woensdag 4 december 2013 07:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt vast een ander programma zitten kijken.
Hij/ze zullen vast nog meer verbergen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop voor gert dat ie nog clean is
Maar dat ie zo dik was na 10 JAAR cokesnuiven snap ik niet.
Ja leuke meid is het.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
In het begin... Het leek net of ze een bus haarlak erin had zitten. Het stond helemaal overeindquote:
Het zat de volgende dag nog zo en later nog, dus ik denk dat die hele bus haarlak er inderdaad in zatquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In het begin... Het leek net of ze een bus haarlak erin had zitten. Het stond helemaal overeind
Ja, die waren er 'mooi' opgeschilderd, maar dat snap ik sowieso nooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen vond ik interessanter.
quote:De 24-jarige Marco is aangemeld door zijn oudere zus. Marco kampt met een ernstige wiet- en speedverslaving en is zeer agressief. Zijn ouders, broertjes en zus staan doodsangsten uit als hij onder invloed is en hebben meerdere keren aangifte moeten doen tegen hem. Het contact tussen Marco en zijn familie staat inmiddels op een zeer laag pitje. Ze herkennen hun eigen zoon en broer niet meer. De familie wil de oude Marco terug en ziet een interventie als enige en laatste redmiddel.
Ja, toen heette hij nog Jimmy Geduld, was een artiestennaam.quote:
No worries, RTLgemist.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef MissJ het volgende:
Shit is het om 20.30 begonnen? Ben pas rond 21.00 thuis fffuuuuhuuuu!
Weet ik, maar live met dit topic erbij kijken is leukerquote:
Staat er uit het niets een enorme neger naast je bed, dan weet je ook niet wat je overkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef kawa4 het volgende:
ik sta er ok nie op te wachten dat iedereen mij zo wakker komt maken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat er uit het niets een enorme neger naast je bed, dan weet je ook niet wat je overkomt.
Eigenlijk zou John Williams de presentator moeten zijn, gewoon ineens twee negers voor je deurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat er uit het niets een enorme neger naast je bed, dan weet je ook niet wat je overkomt.
Gewoon electroshock treatment idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer moet Jim Geduld met een tazer en pepperspray op pad gaan, we gaan ze gewoon mishandelen tot ze clean zijn.
nee deze methode slaat gewoon nergens op. Laat 'm eerst even tot zichzelf komen met de camera UIT. Effectbejag dit, leuke tv natuurlijk.quote:
Ik denk dat zijn ouders, en broers/zussen dat al tachtigduizend keer hebben geprobeerd. Blijkbaar helpt het bij hem niet "om hem even tot zichzelf te laten komen"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee deze methode slaat gewoon nergens op. Laat 'm eerst even tot zichzelf komen met de camera UIT. Effectbejag dit, leuke tv natuurlijk.
Dit is inderdaad wel pure RTL sensatie voor de kijkcijfers, maar ja het is boeiende tvquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee deze methode slaat gewoon nergens op. Laat 'm eerst even tot zichzelf komen met de camera UIT. Effectbejag dit, leuke tv natuurlijk.
'quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef BlueMage het volgende:
Uh ik vermoed dat ik ook zo zou reageren om 7 u 's ochtends.![]()
Ben niet verslaafd maar absoluut geen ochtendmens.
![]()
ja, maar ik bedoel, in plaats van door te blijven filmen, en gewoon dom je brief voor gaan lezen. Dat schiet niet op natuurlijk. Maarja, logisch dat ze dat doen, flippende gast, kijkcijfers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ouders, en broers/zussen dat al tachtigduizend keer hebben geprobeerd. Blijkbaar helpt het bij hem niet "om hem even tot zichzelf te laten komen"
Ook nog eens om kwart voor zeven 's morgensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga de politie bellen, Jim Geduld hoort achter de tralies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef NoNickOne het volgende:
Echt belachelijk dat ze hier televisie van maken, kan echt niet door de beugel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als je vroeg opstaat heb je nog wat aan je dag.
hij heeft net een half jaar van huis geleefd, dus die paar maanden extra kan ook nog welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef BlueMage het volgende:
Maanden weg van huis lijkt me ook niks.
Nou ja wel bij z'n vriendin, kan 't op zich wel begrijpen. Meestal wil je verzekering ook dat je opschiet met 'n behandeling maar ja dat is hier niet aan de orde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hij heeft net een half jaar van huis geleefd
Weg van Sementha en haar twee bastaardjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef BlueMage het volgende:
Maanden weg van huis lijkt me ook niks.
Toch heeft die vriendin wel 'n goede invloed op 'm lijkt het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weg van Sementha en haar twee bastaardjes.
Ja, hopelijk beklijft het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef BlueMage het volgende:
Toch heeft die vriendin wel 'n goede invloed op 'm lijkt het.
Mwah die heeft 'm eruit gegooid vanwege z'n drugsgebruik werd net gezegd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die samantha is vast ook niet vies van wat speed gok ik zo
En toen werd ze zwanger van een ander.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef BlueMage het volgende:
Mwah die heeft 'm eruit gegooid vanwege z'n drugsgebruik werd net gezegd.
Ja dat viel mij ook al op. Zou zo'n wijf niet meer terugwillen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen werd ze zwanger van een ander.
Gamen kan nogal dwangmatig worden, lezen niet zozeer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef BlueMage het volgende:
Ja dat viel mij ook al op. Zou zo'n wijf niet meer terugwillen.
Trouwens lees net dat gamen ook een verslaving is, is boeken lezen dat dan ook?Heb ik twee verslavingen opeens.
Spiet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:16 schreef vencodark het volgende:
Ik stem net in, aan wat was hij verslaafd?
Je stemt af of schakelt in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:16 schreef vencodark het volgende:
Ik stem net in, aan wat was hij verslaafd?
Ik merkte wel dat er iets niet klopte maar vond het nu even niet de moeite om er iets aan te verbeteren. Ik denk: deze fokkertjes weten vast wat ik bedoel.quote:
Ah oké niet helemaal op zitten lettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah die heeft 'm eruit gegooid vanwege z'n drugsgebruik werd net gezegd.
Mwah als ik naar mezelf kijk met 'n echt goed/spannend boek dan kan lezen net zo dwangmatig worden als gamen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gamen kan nogal dwangmatig worden, lezen niet zozeer.
Dat je het een kapsel noemt is al heel wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Die moeder gun ik wel een make-over van RTL, dat kapsel kan echt niet meer.
Ja, zo'n sensatiestilte ook. Smerig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:21 schreef BlueMage het volgende:
Gemeen om het zo te brengen, en is dit niet eigenlijk ook 'n bewijs dat meetings niet heel erg dringend nodig zijn?
Ja hem eruit gooien want verslaafd ok terecht maar dan snel ff nog een kind maken met 'n ander, euh jaquote:
Gordon heeft toch zo'n programma daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Die moeder gun ik wel een make-over van RTL, dat kapsel kan echt niet meer.
Wat weet jij er nou weer van!?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Probeer eerst eens je leven op de rit te krijgen
Binnen 2 maanden gescheiden en uit liefdesverdriet gaat hij dit keer aan de heroïne. Ik denk dat hij inmiddels al is overleden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
Weet niet wat ik hiervan moet denken...ook het huwelijksaanzoek..beetje vreemd.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden gescheiden en uit liefdesverdriet gaat hij dit keer aan de heroïne. Ik denk dat hij inmiddels al is overleden.
Als je Sementa heet kan je daar ook bijna niet aan ontsnappen.quote:
Ja, het is mij.. Semantha.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee, ben jij semantha ofzo?
Clean.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
Is de uitslag van de drugstest bekend gemaakt want volgens mij heb ik die gemist
Lekker belangrijk, het is heerlijke televisie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nare zender geworden dat RTL. Sensatie, sensatie en nog eens sensatie. Programma's maken onder het mom van mensen te kunnen helpenZo'n camera op iemands snufferd smorgens vroeg kan ook echt wel anders. Maarja, de kijkcijfers hè.
quote:De 27-jarige Kim is aangemeld door haar moeder. Kim is zwaar verslaafd aan cocaïne en werkt in de prostitutie. Door de jaren heen is Kims moeder de grip op haar dochter compleet verloren. Ze heeft er alles aan gedaan om haar dochter uit dit leven te krijgen, maar niets lijkt te werken. Ze kan maar niet tot haar doordringen. Kims moeder gaat er zelf aan onderdoor en besluit afstand van haar dochter te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |