Waarmee gekapt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Precies, ik kan 't weten, ben op 'n gegeven moment gewoon gekapt zo van "nu ben ik volwassen, dit tijdperk is afgesloten".
Oorzaak of gevolg?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het zijn nou niet echt bepaald Nobelprijs kandidaten
dus dat. Heb dat zelf zo ervaren met stoppen met roken. Van de ene op de andere dag gestopt omdat ik dat zelf 100% wilde. Zonder zogenaamde hulpmiddelen (geloof daar ook niet in). Nu al bijna 11 jaar gestopt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Afkicken werkt alleen succesvol als je het zelf echt wilt, d.w.z. dat je de innerlijke overtuiging hebt dat je moet afkicken. En dan is het ook zo gebeurd.
Haha en ouders zeggen gewoon "Oh kom maar weer naar ons!" tsja dat kun je wel verwachten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het zijn nou niet echt bepaald Nobelprijs kandidaten
Ken er meer die met die combi na jarenlang gebruik vrij gemakkelijk gestopt zijn. Nouja... alleen met die coke dan.quote:
Die staat nog hartstikke strak, die mafkees.quote:
Ach mam is na jaren 2 pakjes per dag roken ook vrij makkelijk gestopt. Zit idd allemaal tussen je oren, je eigen motivatie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ken er meer die met die combi na jarenlang gebruik vrij gemakkelijk gestopt zijn. Nouja... alleen met die coke dan.
Iddquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Daar is hij geestelijk niet aan toeJezus joh
Nee van een verslaafde verwachten dat hij zelf tot inkeer komt, dat werkt. Kan je wachten tot je een ons weegt, dat gebeurt gewoon niet (vaak).quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:10 schreef Tem het volgende:
De insteek van dit programma is natuurlijk helemaal verkeerd. Niet de verslaafde maar de familie wil dat hij stopt. Gaat niet werken natuurlijk.
Dat idee heb ik wel vaker bij onze Jimmy. Hij komt ieg niet erg 'nuchter' op me over.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die staat nog hartstikke strak, die mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |