abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133897025
heb wel meegelezen maar kon niet echt reageren op mn werk dus nog maar even nu.

op dagen dat ik er vroeg uit moet, maak ik K om half 7 wakker. ze krijgt dan een schone luier en een fles en gaat dan in pyjama naar de gastouder.
De dagen dat ik avonddienst heb en dus langer kan blijven liggen wachten we tot ze zelf komt. Zondag sliep ze uit tot 10 uur :D ik was even bang dat er wat aan de hand was maar gelukkig niet..

Kyara leuk ook baby zwemmen, doe ik ook elke maandag met K en ze geniet er heerlijk van!

Bloem welkom wat een knapperd zeg! O+

K heeft gister voor het eerst 3 minuten in de kinderstoel gezeten ( tiamo met uber lelijke verkleiner...) ze vond het prachtig
hier even een foto van mn blije ei in der stoel

pi_133899249
Aapie lekker een nacht voor jezelf. En hoe lief dat ze zulke goede vriendjes met je moeder was. O+
En ze is echt een schatje O+
pi_133899377
Wat een schatje AA O+

XM, spuugde Noor nou zo van de kV? Dan jun je wel HA proberen, dat schijnt lichter verteerbaar te zijn, meer op moedermelk te lijken.
Sarcasme. Herken het.
pi_133899423
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:52 schreef Olf het volgende:

[..]

Mijn baby kan met gemak een half uur, drie kwartier, achter elkaar zelf spelen, dan zit ze lekker op de grond en of ik zit ernaast, of achter computer, of ik lees de krant ofzo. Of ik hang de was op, ben dan ook soms dus even in andere ruimte, Ik praat dan wel regelmatig met haar, of geef haar even een aai. Volgens mij vindt ze het heerlijk, lekker zelf rommelen. En daarna doe ik dan een dansje met haar, gaan we lekker buiten lopen, samen eten. Denk als je het goed af wisselt het juist prima is als ze ook zelf speelt (als het er het type voor is, een kind wat het niet uit zichzelf doet, zou ik het ook niet 'dwingen')
Dit dus.
A kan zich soms tegen anderhalf uur alleen vermaken. Hij geeft soms een gil en dan kietel ik hem even, geef ik hem een aai, leg hem op zijn plek (altijd tegen de muziekbox willen schoppen, of de kastjes), tegen hem praten/groeten, hem rechtop laten zitten en samen spelen, kiekeboe, beentjes fietsen en andere strekoefeningen.
Enige wat ontbreekt is dat ik meer met hem naar buiten zou moeten, gelukkig komt dat ook allemaal goed wanneer we verhuisd zijn. O+
pi_133900057
Pssst.. We werden pas wakker om 8:30!
*O*

Juud wat klinkt je verhaal relaxed en lief :)

En uit alles wat ik hier lees blijkt dat wij allemaal behoorlijk betrokken ouders zijn volgens mij :Y
pi_133900123
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Juud-- het volgende:

E. heeft afgelopen nacht voor het eerst gelogeerd, bij mijn ouders. Feest joh, ze heeft helemaal vriendjes gemaakt met mijn moeder (toen ik haar vanmiddag ophaalde en knuffelde ging ze huilen, toen mijn moeder haar overpakte werd ze rustig :( Klein kreng ;)) en ze was helemaal leuk en gezellig en modelbaby geweest. En ik heb HEERLIJK geslapen, een nachtje zonder kind. Maar nu ben ik toch wel weer heel blij om haar hier te hebben, het leven is gewoon gezelliger met haar erbij O+
Ik vind dat ook zo ontzettend leuk om te zien hoe kinderen op hun overige familieleden reageren. (dus niet vader en moeder maar wel mensen die ze vaak zien zoals opa en oma) Fijn dat je even een beetje bij hebt kunnen slapen! O+

Het is echt wel een leukertje AA O+

XM, mij werd ook aangeraden om de HA variant te gebruiken toen ik gestopt was met bv. Na een poosje kan je dan overstappen op 'gewoon'. Ik deed de laatste bus HA mengen met gewoon. Nu krijgt hij een mengsel van gewoon en hongerige buikjes. Niet dat het werkt :') Het is nog steeds een vreetzakje. Ik ben blij als ik de minimale 2 uren tussen de voedingen haal zonder dat de sirene afgaat :D

Klinkt gezellig de spelletjes venco! O+
  woensdag 4 december 2013 @ 09:24:48 #157
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133900412
O, AA, wat een leukerd, vrolijk inde stoel. En welkom!
Hoera voor uitslapende F. van Suiker. Hier geen geluk vannacht helaas }:|

Iemand nog geinteresseerd in nieuwe A@pies maat S, sneakermodel (blauw/geel) met bontvoering?

Ze zijn gewoon te klein, bugger :(

Dat wordt dus ruilen, en nog even wachten op warme voetjes voor J. (opeens zijn al zn sloffen te klein, voetgroeispurt).
pi_133900502
Omen, je hoeft je baby niet heel de dag te vermaken hoor. Als zij lekker zelf kan spelen, dan is dat alleen maar heel fijn. Voor jou, maar ook voor haar! Als een baby wat minder baby wordt wordt je actieradius wat groter en zul je als vanzelf leuke dingen samen ondernemen.

Wat lekker Suiker, uitslapen *O*

Wij hadden ook een goede nacht! Cosleeper wat bewuster ingezet, en hij kwam maar vier keer om een voeding. :)
  woensdag 4 december 2013 @ 09:42:11 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133900721
Hee mede-uitslapers! Hier hoorden we om 6:45 heel gezellig geklets O+

En nu ligt ze op de knopjes van de muziekmobile te rammen onder luid ge-UH!!! :')

Oh en ze heeft voor t eerst schoentjes aan O+
pi_133900749
Ze klinken leuk MM, maar ik heb een shopstop. ;(
  woensdag 4 december 2013 @ 09:45:38 #161
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133900783
Hier heeft ze geslapen tot half 8. Had er eerder verwacht omdat ze gister de fles al vroeg had omdat ze niet meer te troosten was.

Om 2 is ze nog even wakker geweest maar weer even goed gelegd en de tut er in en even mobile kijken en ze was zo vertrokken.
  woensdag 4 december 2013 @ 09:48:31 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133900845
Hoera voor de goede nachten! Hier ook een goede nacht wel :) 1x eruit voor de speen, 06:00 voeding en toen nog even terug en ze viel weer in slaap tot 9:15. En nu ligt ze op de mat te dadadada'en en jajajajajaja'en O+.
Vanmiddag even naar het cb om te overleggen over de voeding! misschien idd toch maar HA kopen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 december 2013 @ 09:49:45 #163
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133900870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
Ze klinken leuk MM, maar ik heb een shopstop. ;(
Jammer -O- Ze zijn ook leuk, maar krijg ze niet meer aan zn voeten gewurmd. Ga dus maar ruilen voor andere...
pi_133901401
Gister leek A trouwens wel zo'n mooiboy uit Jersey Shore ofzo. :')
Had hem een bloesje aangetrokken en zijn haar in een kuif. Dat doe ik vaker want het staat gewoon heul sexy maar nu heeft hij van een tante laatst een zilveren kettinkje gekregen...en laatst ook al een armbandje. Nu begon een nichtje ook nog over een ringetje! Heb wel aangegeven dat dat misschien teveel wordt want hij is wel een jongetje.
Nu maar hopen dat ze die hint begreep. :@ Nadeel van cadeaus krijgen, het is niet altijd je eigen smaak.
pi_133902224
Hier ook een lekkere nacht! Zelfs te laat op m'n werk haha, ze werd pas om 8 uur wakker!

Venco wow wat een sieraden. Zou ook z'n collectie klein proberen te houden. :P voor mij is sieraden voor babies een no go, net als voor dreumesen peuters en kleuters trouwens.
pi_133902456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef Olf het volgende:
Hier ook een lekkere nacht! Zelfs te laat op m'n werk haha, ze werd pas om 8 uur wakker!

Venco wow wat een sieraden. Zou ook z'n collectie klein proberen te houden. :P voor mij is sieraden voor babies een no go, net als voor dreumesen peuters en kleuters trouwens.
Ik durf het niet goed te weigeren, eerlijk gezegd. Maar ik let heel goed op of hij er last van heeft of interesse. Het schuurt nergens en heeft het nog niet eens opgemerkt. Maar ik ben er ook niet helemaal zorgeloos over hoor.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:09:17 #167
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133902588
Ik heb van mijn Italiaanse tante ook een armbandje voor J. gehad. Dat doe ik m maar niet om.
a. Hij is een jongen...
b. Hij zou er denk ik de hele tijd aan zitten pulken/ trekken/ zn armpje afklemmen
c. Hij is een jongen.
d. Hij is een jongen!

Kettinkjes voor babies vind ik een beetje eng, ze zouden zichzelf zomaar wurgen :X. Ik neem t risico niet...
pi_133902624
Sieraden komen hier pas in beeld als een kind er zelf om kan vragen. Kleuter had toen hij 3 was in Portugal een gehaakt armbandje van zijn spaarpotcentjes gekocht. Dag en nacht om gehad, tot het ding sneuvelde na een half jaar. Als we daar weer zijn, koop ik er weer een! zegt hij wel eens.

Ik heb m nog niet verteld dat elke toeristenwinkel in Amsterdam ze ook heeft. :')
pi_133902649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb van mijn Italiaanse tante ook een armbandje voor J. gehad. Dat doe ik m maar niet om.
a. Hij is een jongen...
b. Hij zou er denk ik de hele tijd aan zitten pulken/ trekken/ zn armpje afklemmen
c. Hij is een jongen.
d. Hij is een jongen!

Kettinkjes voor babies vind ik een beetje eng, ze zouden zichzelf zomaar wurgen :X. Ik neem t risico niet...
Ik zou m niet omdoen want baby, maar ik vind het niet voorbehouden aan meisjes hoor.
pi_133902698
Fee draagt sinds haar geboorte een armbandje die ze van mijn zusje heeft gekregen met d'r naam. Ze heeft er geen oog voor en vind het best dat hij er zit.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:15:11 #171
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133902735
Ik vind kettingen bij baby's gevaarlijk maar er is een behoorlijk groep op dragen en voeden die zweren bij barnsteen kettingen etc.
Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_133902775
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef Tally het volgende:
Fee draagt sinds haar geboorte een armbandje die ze van mijn zusje heeft gekregen met d'r naam. Ze heeft er geen oog voor en vind het best dat hij er zit.
Zodra A er wel oog voor gaat krijgen, doe ik hm af.
Tja en dat kettinkje, het is een smal zilveren dingetje. Zichzelf ermee wurgen zal niet lukken want dan breekt het al af en ik zie ook geen sporen dat het knelt ofzo. Maar kan best dat ik van gedachten ga veranderen want ik ben ook wel iemand met doemscenarios.
pi_133902795
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja en dat kettinkje, het is een smal zilveren dingetje. Zichzelf ermee wurgen zal niet lukken want dan breekt het al af en ik zie ook geen sporen dat het knelt ofzo. Maar kan best dat ik van gedachten ga veranderen want ik ben ook wel iemand met doemscenarios.
Dus dan breekt het af. En stopt je baby het in zijn mond..?
  woensdag 4 december 2013 @ 11:18:33 #174
381212 Gulara
From the future
pi_133902806
Ik zou een ring niet fijn vinden. Als ie een keer ergens met z'n vinger tussen komt en z'n vinger dik wordt. :X

En dingen die ik niet mooi vind doe ik aan als de gever erbij is, verder niet. En bij dure dingen zou ik het zeggen. Het is niet hun aankleedpop.

En bedankt voor de schema's. Ik moet eens wat meer gaan nadenken over het ontbijt. Hij wordt tegenwoordig om 5:30 wakker en dat vind ik geen ontbijttijd, dus dan schiet pap of brood er nog wel eens bij in.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:19:07 #175
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133902818
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou er toch niet zomaar vanuit gaan dat een zilver kettinkje zomaar afbreekt eigenlijk maar ik vind het bij mezelf soms al vervelend zitten een ketting als ik 's nachts wakker word.
En wat LE zegt idd...
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_133902822
Suiker, is dit wat voor jouw F? :D (je had toch ook een geboortekaartje met een vosje)?

pi_133902848
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Dus dan breekt het af. En stopt je baby het in zijn mond..?
:( Nondeju.
Misschien toch maar afdoen. :@
pi_133902881
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:18 schreef Gulara het volgende:
Ik zou een ring niet fijn vinden. Als ie een keer ergens met z'n vinger tussen komt en z'n vinger dik wordt. :X

Daar denk ik dan weer wel aan. Vind ik voor een jongetje trouwens ook weer anders.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:24:46 #179
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133902951
Sieraden: Mn dochter heeft bij een armbandje gekregen, heeft ze vanaf een maand of 3 al om, ze zit er verder ook niet aan te frunniken, nooit gedaan ook.

ketting heeft ze vanaf dat ze 16 maanden was geloof ik, en af en toe pakt ze m, en stopt dat hangertje in dr mond, maar ze weet (en we zzeggen ook) dat het niet mag. Verder laat ze d'r ketting gewoon hangen ;) ook 's nachts heeft ze m om.

Ring zou ik niet doen, omdat wat gulara zegt idd.
En oorbellen doe ik al helemaal niet.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:25:08 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133902958
Ik vind sieraden bij baby's en kleine kinderen ook niet zo geweldig... Pas als ze er zelf om kunnen vragen idd.. Je ziet wel eens baby's met knopjes in de oren of een ringetje als het een jongen is. Nou, echt geen haar op m'n hoofd.. Men moet het zelf weten, maar ik vind het geen gezicht :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133902962
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar denk ik dan weer wel aan. Vind ik voor een jongetje trouwens ook weer anders.
Jongens mogen wel een dikke vinger vast in een ring? ;)
pi_133902972
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef Olf het volgende:

[..]

:D
pi_133902993
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind sieraden bij baby's en kleine kinderen ook niet zo geweldig... Pas als ze er zelf om kunnen vragen idd.. Je ziet wel eens baby's met knopjes in de oren of een ringetje als het een jongen is. Nou, echt geen haar op m'n hoofd.. Men moet het zelf weten, maar ik vind het geen gezicht :@.
Dat dus.
pi_133903011
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij doe ik het inderdaad ook om esthetische redenen niet, had nog niet eens aan het gevaar gedacht. Ik kan het niet helpen maar heb ook meteen tien vooroordelen klaar liggen als ik een baby met oorbellen enzo zie. :@
pi_133903017
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef Olf het volgende:

[..]

Nee dûh. :P Meer dat ik een ring sowieso niks voor een jongetje vind. En zo'n minivinger met een ring...dat gaat te ver.
Maar ja, dat kettinkje bewaar ik wel voor als we op visite gaan en hij mag er extra cool uitzien. In huis dus niet.
Trouwens, zou nooit oorbellen erin doen hoor! Tot ze minstens 7 zijn ofzo.
pi_133903031
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:27 schreef Olf het volgende:

[..]

Bij mij doe ik het inderdaad ook om esthetische redenen niet, had nog niet eens aan het gevaar gedacht. Ik kan het niet helpen maar heb ook meteen tien vooroordelen klaar liggen als ik een baby met oorbellen enzo zie. :@
Ik ben blij dat je dit zegt, nu voel ik me minder schuldig over mijn vooroordelen :@
pi_133903065
quote:

[..]

:Y
Types als Barbie.
Mijn neefje kreeg op zijn 7e oorbellen omdat hij dat graag wou. Staat hem goed. Zijn broertje van 2 heeft minstens al een armbandje en een ringetje om. Tja, ik vind een ringetje gewoon echt niks. Armbandje voor een babyjongetje vind ik toch wel lief.
pi_133903072
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:19 schreef vencodark het volgende:
Suiker, is dit wat voor jouw F? :D (je had toch ook een geboortekaartje met een vosje)?

[ afbeelding ]
Geen suiker maar wel TOF!
  woensdag 4 december 2013 @ 11:30:26 #189
381212 Gulara
From the future
pi_133903104
quote:

[..]

Schuldig. :@
Het gevaar voor sieraden voor mijn jongetje is vooral voor mij. Ik denk dat m'n ogen fysiek pijn zouden doen bij de aanblik. /ikhouechtnietvansieradenbijbaby's :@
pi_133903188
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:30 schreef Gulara het volgende:

[..]

Schuldig. :@
Het gevaar voor sieraden voor mijn jongetje is vooral voor mij. Ik denk dat m'n ogen fysiek pijn zouden doen bij de aanblik. /ikhouechtnietvansieradenbijbaby's :@
Nee inderdaad, armbandjes kettinkje of oorbellen, ik word er allemaal een Bertje nerveus van.

Zal je zien dat dochter op d'r derde begint te zeuren om gouden ketting met haar naam en oorringen. :+ zo'n zweetbandje kan ze krijgen haha.
pi_133903192
XM :* Ik vind je helemaal niet stom! En ik herken het eigenlijk juist best wel. Ik heb Nin nog nooit horen huilen om eten, ze vraagt er eigenlijk niet uit zichzelf om. De eerste maanden heb ik het net als jij gedaan, best wel strikt hield ik de klok in de gaten. Ik maakte haar dan niet wakker, dat was niet nodig, maar ik lette heel erg op of er 3, respectievelijk 4, uur voorbij waren. En ik dacht er over na als er een eetgelegenheid zich aandiende, hoeveel tijd de vorige voeding geleden was en of er de komende uren nog weer een moment zou komen. Ik richtte het meer per dag en moment in, zoals wat Omen zegt eigenlijk. Op dit moment is dat niet meer noodzakelijk. Nin groeit goed, haar lijntje voor de lengte en qua gewicht is ze zelfs heel gemiddeld. Ons schema is nu: een voeding in de ochtend, een voeding tussen-de-middag en/of een voeding 's middags en een voeding voor het slapen gaan. Deze voedingen krijgt ze allemaal als ze naar bed gaat. De tussen-de-middag en middag voeding beginnen nu dan ook steeds vaker samen te vallen omdat ze een beetje een ritme van 2 overdag slaapjes aan het hanteren is. Ze krijgt dan dus een voeding als ze haar ochtend-slaap gaat doen en daarna als ze haar middag-slaap gaat doen. En dan dus als ze haar avond-slaap gaat doen. Soms zijn het nog twee middagslapen. In totaal zijn het dan 3 of 4 overdag-voedingen. Daarnaast wordt ze 's avondslaat wakker rond 23 uur en leg ik haar aan voor een late avondvoeding, dan slaapt ze meteen verder. Als ik haar niet aanleg, wordt ze wakker en gaat ze spelen, maar ze huilt niet om eten oid. Het is dus vooral dat ik het relaxed vind als ze weer verder slaapt, want dan ga ik zelf ook in bed. En 's nachts als ze wakker wordt hetzelfde. Op dit moment is dat ca. 2x per nacht. Ze krijgt dus voedingen genoeg, terwijl ze nooit huilt om eten.
Nou ja, lang verhaal, maar misschien heb je er wat aan. :*
Verder ook *O* roterende en kletsende Noor O+
En de tv, wat is dat :')

Omen, succes vandaag :*
En wat schrijf je lief over Riley O+ Ik zou er ook van smelten!

LB, wat schattig van die handjes in elkaar slaan! Nin trommelt nu sindskort, overal wil ze op slaan! En als wij dan meedoen is het helemaal hilarisch :D

Suiker Suiker Suiker, omg joh! F. die zelfs zomaar rechtop gaat zitten :o Dat doet Nin dan weer niet! Ze kan heel goed zitten, maar alleen als ik d'r neerzet, zelf gaan zitten moet hier nog komen!
Ik merk hier ook dat ze, nu ze mobieler wordt, zichzelf steeds beter en beter kan vermaken. Hier gaat ze dus niet zelf zitten, dus we zaten onlangs een beetje in zo'n tussen-fase. Ze kroop overal heen, maar na een poosje had ze wel genoeg gekropen en wilde ze graag weer knuffelen. Met het staan ook, ze ging overal staan, maar kon niet zelf terug. Dus na een poosje staan, had ze er genoeg van en moesten wij d'r weer helpen met terug op de grond gaan, en dan wilde ze knuffelen :D Maar nu loopt ze om randjes heen, dus heeft ze weer wat meer te doen. En ze kan ook al steeds vaker zelf terug op de grond komen en dan dus weer ergens anders heen kruipen om daar dan te staan en ergens omheen te lopen. Denk dat zelf gaan zitten hier ook wel een mooie afwisseling zal gaan zijn, dan kan ze nog weer meer zelf spelen. Meestal tegen de tijd dat ze weer moe wordt voor het bedje, wil ze steeds meer knuffelen. Als ze na een poosje dan alleen nog maar tegen ons aanhangt te duimelotten en d'r ogen bijna dichtvallen, dan gaat ze weer in het bed. Ze doet nu steeds vaker dubbele slaapjes, van anderhalf uur. Ook lekker, heb ik zelf tussendoor wat ruimte om iets voor mezelf te doen!

Verder heb ik misschien ook nog geen welkom gezegd tegen de nieuwe aanwas, dus bij deze *O* Ik zag ook hele mooie kindjes op foto en film voorbij komen O+

Nin heeft trouwens een armbandje, al heel lang, van mijn ouders gekregen, ik vind het wel schattig O+
pi_133903212
Tja, cadeaus krijgen is soms helemaal niet leuk (niet dat we wekelijks wat krijgen hoor). Ik denk steeds: waar komt men nu mee aan...vind ik het mooi...is het nuttig... :@
En dan voel ik mij best ondankbaar. Laatst voor kerst een verlanglijstje geschreven. Heb geen babykleding gevraagd want ik moet er niet aan denken waar men mee komt.
Mijn schoonzus zei laatst, dat als ik ooit een meisje krijg, ze allemaal jurkjes met strikjes en frutsels gaat kopen. Lijkt me verschrikkelijk. :X
pi_133903277
Nin, ik vind het zo'n lieve, lieve naam. O+ Vast ook een heel lief meisje. Zie ook steeds dat geboortekaartje voor me wat je toen gepost hebt. Super!
pi_133903289
Oh ik stemde er trouwens mee in, ze vroegen dat wel eerst uiteraard :P

:@ Wat lief Venco O+
  woensdag 4 december 2013 @ 11:37:34 #195
381212 Gulara
From the future
pi_133903323
Ja fuck, moet ik opeens m'n mening herzien omdat Nin een armbandje heeft. :o
En Nin is awesome. O+

Ok armbandjes zijn ok! *O*

En een eventueel meisje mag later wel lieveheersbeestoorbellen als ze 5 of 6 is ofzo. O+
pi_133903344
Voor de kindjes die 's nachts slecht slapen:

:P :@
  woensdag 4 december 2013 @ 11:39:16 #197
381212 Gulara
From the future
pi_133903379
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef vencodark het volgende:

[ afbeelding ] :P :@
O+
pi_133903385
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:37 schreef Gulara het volgende:
En Nin is awesome. O+

Ok armbandjes zijn ok! *O*

En een eventueel meisje mag later wel lieveheersbeestoorbellen als ze 5 of 6 is ofzo. O+
Jaaajaaajaaa, ik kan niet wachten tot Nin zo'n lieveheersbeestjeringetje om kan, dan neem ik er ook (weer) een! (De grootste kindermaat pastte altijd nog om m'n pink, ik had jaaaaaarenlang van die lieveheersbeestjesringetje, tot m'n 25ste ongeveer :P )
pi_133903411
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef vencodark het volgende:

[ afbeelding ] :P :@
O+ O+
pi_133903440
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:37 schreef Gulara het volgende:
En Nin is awesome. O+

Ja zeg, daar gaan mijn vooroordelen! Ik was aan ze gehecht. :(