De gastouder zei ook al verbaasd dat F dan heeeeel hard gaat huilen dus ik vermoedde al dat niet alle baby's dat doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Wow Suiker!
E kan wel los zitten, maar alleen als je haar neerzet. Ik vind het zo'n enorm verschil; een liggende of een zittende baby!
Ze is overigens wel een bikkel, geeft nooit een kik als ze zich stoot
F kroop een beetje half half, maar toen legde ik de iPad even neer en ineens kroop mijn nerd volgens het boekje razendsnel naar de iPad!quote:
*kijkt naar pensje van Pi*quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ze meer eten als ze geprakt eten dan als ze aan 1 stuk eten. Maar aan 1 banaan komen ze wel.
En D wil nog steeds een modellencarriere
Moet je voor niet rollen naar de fysio?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die iPad-truc heb ik geprobeerd om Noor eens uit te lokken over haar andere zij te rollen. Maar het werkte niet. Als ze dat over twee weken nog niet doet, moeten we terug naar de fysio. Oh en het trucje werkte ook niet om nou eens terug van buik naar rug te rollen.maar hey, voeten, roteren en dadada en compleet ondergekotst worden. Mijn dag was al compleet
.
Was met A in het begin ook, 1 kant kreeg hij niet voor elkaar. Nu maakt het niet meer uit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor rollen over 1 zij Gulara. Ze rolt altijd over haar rechterzij, nooit over links. Erfenis voorkeurshouding ofzo.
Oh dat ga ik ook proberen! Wij hebben ook zo'n addictquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
F kroop een beetje half half, maar toen legde ik de iPad even neer en ineens kroop mijn nerd volgens het boekje razendsnel naar de iPad!
Mijn baby kan met gemak een half uur, drie kwartier, achter elkaar zelf spelen, dan zit ze lekker op de grond en of ik zit ernaast, of achter computer, of ik lees de krant ofzo. Of ik hang de was op, ben dan ook soms dus even in andere ruimte, Ik praat dan wel regelmatig met haar, of geef haar even een aai. Volgens mij vindt ze het heerlijk, lekker zelf rommelen. En daarna doe ik dan een dansje met haar, gaan we lekker buiten lopen, samen eten. Denk als je het goed af wisselt het juist prima is als ze ook zelf speelt (als het er het type voor is, een kind wat het niet uit zichzelf doet, zou ik het ook niet 'dwingen')quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:46 schreef Omentielvo het volgende:
LB hoe tof dat je baby zo'n bikkel is. Dat is die van mij helemaal niet. Die is een rasechte dramaqueen
Ik heb nog een vraagje. Wat doen jullie als de baby wakker is? Riley is nu veel langer wakker en speelt graag op de grond. Dus nu doe ik haar in de gaten houden en een beetje forummen en wordon. En dan knuffel ik haar weer even. En dat wilt ze dan niet, want ze wilt spelen.
En soms maak ik me dan ineens zorgen dat ik haar geen genoeg aandacht geef ofzo
Nou, Lauren speelt veel zelf maar ik probeer ook wel de momenten te nemen dat we samen liedjes zingen (bv klap eens in je handjes incl gebaren) of gewoon even knuffelen, of samen ballen door de elefun halen, of ik bouw een toren en zij gooit em om. Maar hier is ook nog een peuter die aandacht nodig heeft, en een huishouden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:46 schreef Omentielvo het volgende:
LB hoe tof dat je baby zo'n bikkel is. Dat is die van mij helemaal niet. Die is een rasechte dramaqueen
Ik heb nog een vraagje. Wat doen jullie als de baby wakker is? Riley is nu veel langer wakker en speelt graag op de grond. Dus nu doe ik haar in de gaten houden en een beetje forummen en wordon. En dan knuffel ik haar weer even. En dat wilt ze dan niet, want ze wilt spelen.
En soms maak ik me dan ineens zorgen dat ik haar geen genoeg aandacht geef ofzo
ik dacht dat mijn dreumes heus niet veel tv keek, maar hij kan alle figuurtjes benoemenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:47 schreef Mineola het volgende:
Pas maar op met die iPads, mijne zei vanavond opeens iPad![]()
Ik hoop dat het eenmalig tweemalig wasIk probeer juist dat ding angstvallig bij hem weg te houden...
Ik ben in afwachting van een tripp trapp... Die wordt in een door ons uitgekozen kleur geverfd als het goed is rond deze tijd. Ik hoop dat we m binnenkort op kunnen halen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Bumbo's zijn top trouwens. Ik heb er ook nog 1 te koop trouwens.
De baby inzet plus kussentje is wel een aanrader.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben in afwachting van een tripp trapp... Die wordt in een door ons uitgekozen kleur geverfd als het goed is rond deze tijd. Ik hoop dat we m binnenkort op kunnen halen.
Tja, hier kan ik nu niet meer met een strak gezicht nee op zeggen he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Suikertante het volgende:
En dan ineens hebben ze het door en doen ze niet anders meer![]()
Mineola kijk je zelf nogal veel naar je iPad? Want F is ook erg geobsedeerd door de supersaaie zwarte telefoon van zijn vader die altijd op z'n kop op tafel ligt, niet eens met de glimmende kant boven. De enige reden die ik kan verzinnen is dat wij er ook geobsedeerd door zijn
Ik denk dat je prima aanvoelt wat Riley wil en wanneerquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Omentielvo het volgende:
Dank voor jullie antwoorden. Ik kan mij daar dus echt druk om maken of ik haar genoeg aandacht geef. Terwijl ik weet dat ik dat doe. Maar dat is dus mijn onzekerheid
Ja. Dat dus. Ik vind het heel lekker zo af en toe een moment voor mezelf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:43 schreef Suikertante het volgende:
Gulara werk ze!
Omen je mag best andere dingen doen hoor, alleen maar fijn straks (en nu) dat ze zichzelf kan vermaken toch? Ik neem het ervan! Knuffelen afwisselen met dingen voor mezelf doen: ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |