abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133889338
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loj, ja we hebben al besloten om ff 150/5 aan te bieden ipv 180/6, zeker op dagen dat ze alleen kv krijgt, zoals vandaag (kdv-dag). Morgen ga ik nog ff naar het inloopspreekuur op het cb, misschien hebben zij nog tips/adviezen hoe die overstap goed te laten verlopen (en wat ik kan verwachten).
Is idd vast ff wat rustiger voor haar maagje..
Iedere keer als ik meer ging aanbieden deed ik het in fases. Na de helft van de fles, hem er ff uithalen. Knuffelen, boer laten en daarna de rest opdrinken.
Maar misschien doe je dat al lang ;)

En je bent helemaal niet stom!!!
pi_133889354
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:{w. Eetstokjes :Y
Heb jij nou al eens een kinderstoel?

Kinderstoel O+

Oowww Suikert!! Isa zat vanmiddag in een winkelwagen voor het eerst O+ O+ O+ Met mijn handschoenen om haar voeten, want ze was een sok kwijt en daar kwam ik pas in de supermarkt achter :@
Sarcasme. Herken het.
pi_133889407
Is dat het filmpje van Ikea? Die vond ik zo O+

Oh weet je waar ik van smelt.
Als ik bij Riley 'er komt een muisje aangelopen' doe ligt ze helemaal dubbel.
Of als we haar 'overgooien' ligt ze ook dubbel.
Of als ze de hond van mijn ouders ziet. Dan probeert ze haar te roepen. Die hond heet Kaja en die klank kan ze best al goed zeggen O+
En als ik aankom op het KDV en ze ziet me en ze helemaal gaat stralen
En als ik haar uit bed haalt en ze geeft me klopjes op mijn rug
Ik ben zo verliefd op haar O+
pi_133889423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kinderstoel O+

Oowww Suikert!! Isa zat vanmiddag in een winkelwagen voor het eerst O+ O+ O+ Met mijn handschoenen om haar voeten, want ze was een sok kwijt en daar kwam ik pas in de supermarkt achter :@
Hahaha moet stiekem een beetje lachen :@ zie het helemaal voor me (zou mij ook zo kunnen overkomen ;) ) maar hoe O+ in de winkelwagen :D

Omen O+ !!
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:23:41 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133889429
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:53 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet veel van fv, maar hoe doen anderen dat dan met hun baby? Niet iedere moeder die fv geeft begint haar dag om 6 uur toch?

Mijn baby ligt te slapen. In de co-sleeper. In zijn slaapzak. Met Artis de Partis. O+
Op zijn verzoek :) De ene keer laat hij er overdag 3 uur tussen, dan 6 uur. Als hij niks aangeeft, krijgt hij dus niks.
En het gaat hier ook van rustig naar hel op aarde binnen 1 minuut :+

Trouwens, ik werd gestraft voor wandelen vandaag. Lekker 8km met T. gewandeld, kom ik terug, heb ik nét de levering van m'n Next pakketten gemist. Met 5 min. }:|
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:23:49 #81
378192 -mandy-
I am who I am
pi_133889432
Hihihi, die Isa.

Ik heb vanochtend toen ik T naar school bracht en daarna boodschappen deed, een keer of 8 D's handschoenen aangedaan buiten. Ik die dingen aangedaan, hij ze weer uit, enz. D snapt niet dat die dingen warmte geven en je anders steenkoude handen krijgt.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:23:56 #82
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133889442
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, maar ze kletste wel het meest O+
(was ook wel grappig want zoveel praat ze ook niet thuis, waarschijnlijk omdat ze daar de kans niet voor krijgt.... zie filmpje op fb....)
Ik las dat je naar het zwembad was en dat ze zo kletste en ik dacht nog aan dat filmpje van gisteren, dat J toch de luidruchtigste was :D
pi_133889447
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef pessie het volgende:

[..]

Toen Nathan een kleine baby was heb ik een keer berekend hoeveel ecalorieën hij op lichaamsgewicht binnenkreeg aan moedermelk. Ik kwam toen uit op een hoeveelheid vergelijkbaar met 5000 calorieen voor een volwassene. De behoefte aan hoeveelheid vermindert bij het ouder worden en dus hebben ze minder nodig (ze groeien in het tweede half jaar doorgaans ook een stuk minder hard) maar om nou te zeggen dat een baby van een half jaar voldoende kan halen uit voornamelijk bijvoeding vind ik zelf wel ver gaan.
Dat ligt dus aan de hoeveelheid en wat voor bijvoeding. Althans, volgens onze cb arts. Maar je moet vooral doen wat goed voelt natuurlijk :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:24:15 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133889453
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Loj het volgende:

[..]

Is idd vast ff wat rustiger voor haar maagje..
Iedere keer als ik meer ging aanbieden deed ik het in fases. Na de helft van de fles, hem er ff uithalen. Knuffelen, boer laten en daarna de rest opdrinken.
Maar misschien doe je dat al lang ;)

En je bent helemaal niet stom!!!
:Y dat deden we met bv al, omdat ze anders vaak de fles in 5 min leegtrok :').

En thnx.. Ook de anderen. Echt, de voeding van haar is iets dat me zo onzeker maakt. Ik heb echt een dreun van die bv maar toch niet aan de b opgelopen. En het niet melden, niet op de arm.. En nu ook het summiere willen eten van bijvoeding. Bah.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133889458
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bij het onderwaterzwemmen gaf ze geen kik dus ik vertelde heel trots dat het haar 1e keer was en toen kreeg ik een aantal blikken van :? (zelfde badpakje ook).
Nu zit er dus iemand anders te zeuren op een forum 'ja er is dus zo'n vrouw bij babyzwemmen die elke week zegt dat dr kind er voor het eerst is en dat ze daarom zo knap is maar ik zie ze elke week :{w wat een opschepper' ;)

Hier baby tussen 6 en 8 wakker trouwend en dan staan we op, ze maakt geen verschil tussen werkdagen en andere dagen maar na achten is het nooit dus ik hoef haar nooit wakker te maken. Ik sta op als zij me roept.

En voor de babies die '1 stuk fruit' eten, is dat dan ook soms een hele banaan? Wow! Mijne heeft mn vriends eetpatroon, ze wordt vast slank later ;) al heeft ze nu meer mijn bouw haha.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:25:05 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133889482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kinderstoel O+

Nee -O-. Maar ze kan ook nog niet zitten.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:25:12 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133889488
Wtf ik heb een pagina gemist! Moeten jullie niet allemaal James Bond kijken? :P
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:25:49 #88
259886 pessie
pi_133889513
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Op zijn verzoek :) De ene keer laat hij er overdag 3 uur tussen, dan 6 uur. Als hij niks aangeeft, krijgt hij dus niks.
En het gaat hier ook van rustig naar hel op aarde binnen 1 minuut :+

Trouwens, ik werd gestraft voor wandelen vandaag. Lekker 8km met T. gewandeld, kom ik terug, heb ik nét de levering van m'n Next pakketten gemist. Met 5 min. }:|
Ik kreeg ook O+ next O+
pi_133889543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef GotC het volgende:
Wtf ik heb een pagina gemist! Moeten jullie niet allemaal James Bond kijken? :P
Brrr. No thanks. Ik ben geloof ik een van de weinige mensen die daar echt helemaal niks aan vind.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:27:36 #90
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133889573
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:24 schreef Olf het volgende:

Hier baby tussen 6 en 8 wakker trouwend en dan staan we op, ze maakt geen verschil tussen werkdagen en andere dagen maar na achten is het nooit dus ik hoef haar nooit wakker te maken. Ik sta op als zij me roept. Dit dus, behalve op dinsdag, dan moet ie vroeg mee en om 6 uur er uit. :(

En voor de babies die '1 stuk fruit' eten, is dat dan ook soms een hele banaan? Wow! Mijne heeft mn vriends eetpatroon, ze wordt vast slank later ;) al heeft ze nu meer mijn bouw haha.
Hier gaat er zo een banaan + peer in. Klein vreetmonster. Op het KDV werd ie vorige week heul heul boos omdat t op was :(
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:27:37 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133889574
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Brrr. No thanks. Ik ben geloof ik een van de weinige mensen die daar echt helemaal niks aan vind.
Dat.

En de tv staat hier zelden nog aan.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:27:51 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133889586
Ik verwaarloos jullie! Sorry! Er zijn 3 nieuwen die ik nog niet fatsoenlijk hoi heb gezegd, dus hoi bushok, aapie en bloem! :W

En op de vragen die ik voorbij zie komen: ik ben 30, vriend 34. Had graag rond mn 26e kinderen gewild maar de natuur dacht daar anders over :') Gelukkig heb ik nu het liefste kind ooit gekregen! O+

E wordt rond 5:30 in haar eigen kamertje wakker, dan neem ik haar bij ons in bed en laat haar drinken. Als ik moet werken staan wij op rond 6:30, E is dan soms weer in slaap gesukkeld. Als ik niet hoef te werken tuk ik dan ook weer verder. Soms slapen we dan tot 9:00 :9

Ze is overigens zó gezellig nu! O+ Echt, alles is leuk en ze slaat soms haar handjes ineen van vreugde als ze de poes of dr vader ziet :D Dan smelt ik...

Oh en huilen om honger doet ze ook niet. Het is meer dat ik weet dat ze honger heeft of moe is, als ze hyper begint te worden. En 's ochtends weet ik dat ze honger heeft omdat ze zich dan als een aapje aan mn borst vastklauwt en al begint te drinken als ik nog moet gaan liggen _O-
pi_133889609
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:Y dat deden we met bv al, omdat ze anders vaak de fles in 5 min leegtrok :').

En thnx.. Ook de anderen. Echt, de voeding van haar is iets dat me zo onzeker maakt. Ik heb echt een dreun van die bv maar toch niet aan de b opgelopen. En het niet melden, niet op de arm.. En nu ook het summiere willen eten van bijvoeding. Bah.
Maar hoe onzeker je ook bent (en dat mag best, ben ik ook regelmatig).
Voor Noor ben je de tofste moeder ter wereld. En iedere foto die ik van Noor zie, lijkt ze een onwijs lief en mooi meisje :*
En dat meisje heb jij gemaakt he!!
pi_133889611
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee -O-. Maar ze kan ook nog niet zitten.
Isa ook niet! Niet los iig en in de winkelwagen viel ze ook steeds om :') maar wel in de kinderstoel met een handdoek om haar heen ter opvulling O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:28:46 #95
259886 pessie
pi_133889618
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Deze James Bond is best knap. (Manliwef kijkt :'))
pi_133889732
quote:
En voor de babies die '1 stuk fruit' eten, is dat dan ook soms een hele banaan? Wow! Mijne heeft mn vriends eetpatroon, ze wordt vast slank later al heeft ze nu meer mijn bouw haha.
Moet wel zeggen dat ze meer eten als ze geprakt eten dan als ze aan 1 stuk eten. Maar aan 1 banaan komen ze wel.

En D wil nog steeds een modellencarriere }:|
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:33:05 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133889783
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Deze James Bond is best knap. (Manliwef kijkt :'))
Dit ja :') ik lig beetje met m'n telefoon te klooien.

En wat heb je gekocht bij Next? O+
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:33:47 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133889801
quote:

[..]

Nu zit er dus iemand anders te zeuren op een forum 'ja er is dus zo'n vrouw bij babyzwemmen die elke week zegt dat dr kind er voor het eerst is en dat ze daarom zo knap is maar ik zie ze elke week :{w wat een opschepper' ;)
_O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:35:50 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133889860
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef Loj het volgende:

[..]

Maar hoe onzeker je ook bent (en dat mag best, ben ik ook regelmatig).
Voor Noor ben je de tofste moeder ter wereld. En iedere foto die ik van Noor zie, lijkt ze een onwijs lief en mooi meisje :*
En dat meisje heb jij gemaakt he!!
Thnx O+

En ik vergeet steeds omen sterkte te wensen voor morgen!! Dus omen, hopelijk is het ondanks het verdriet een mooi afscheid morgen :*.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:35:59 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133889866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:23 schreef -mandy- het volgende:
Hihihi, die Isa.

Ik heb vanochtend toen ik T naar school bracht en daarna boodschappen deed, een keer of 8 D's handschoenen aangedaan buiten. Ik die dingen aangedaan, hij ze weer uit, enz. D snapt niet dat die dingen warmte geven en je anders steenkoude handen krijgt.
Kun je koordjes om de pols doen?

E heeft nog geen handschoenen aan trouwens :@ ik stop dr handen in de voetenzak, maar als ze ze eruit wurmt.... dan worden ze koud, maar niet steenkoud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')