Bij het onderwaterzwemmen gaf ze geen kik dus ik vertelde heel trots dat het haar 1e keer was en toen kreeg ik een aantal blikken vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:
Wat leuk dat babyzwemmen om en om! Zijn er ouders die niet doorhebben dat je er twee hebt denk je? Of is er een voorstelrondje?
Naja dat vraag ik me dus af. Natuurlijk zitten er meer calorieën in melk dan in groente en fruit, maar is dat ook zo bij een uitgebreidere voeding? Ben geen deskundige, maar lijkt me niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het gaat om aankomen in gewicht kun je beter melk geven. Dat was het punt van pessie, dacht ik.
Voor mijn gevoel moet je wel heel veel groente en fruit geven om aan dezelfde kcal als de melk te komen. Maar we zouden het kunnen opzoeken! Heb ik nu geen zin in, jij?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja dat vraag ik me dus af. Natuurlijk zitten er meer calorieën in melk dan in groente en fruit, maar is dat ook zo bij een uitgebreidere voeding? Ben geen deskundige, maar lijkt me niet.
Ohja, van die Ninsquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bij het onderwaterzwemmen gaf ze geen kik dus ik vertelde heel trots dat het haar 1e keer was en toen kreeg ik een aantal blikken van(zelfde badpakje ook).
Maar ik vertel wel vaak dat ze een van een tweeling is (en prematuur) want ze vragen steeds naar haar leeftijd en het zijn allemaal 6 maanden oude reuzen van 10 kilo die al lopen of zo.
Neeheeeejjj ik bedoel dus niet alleen groente en fruit, maar brood en boter enzo, en stamppot met worst en pindakaas, want daar word je groot en sterk van!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel moet je wel heel veel groente en fruit geven om aan dezelfde kcal als de melk te komen. Maar we zouden het kunnen opzoeken! Heb ik nu geen zin in, jij?
Ik vind het niet stom. Ik vind het goed dat je doorhebt wat beter werkt voor jullie, laat mij toch lekker lullen met mn uitslapen joh!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik trek dat niet. Dan ben ik echt de hele dag bezig met, 'wordt ze al wakker?' 'is dit nou een hongersignaal?', 'het is 16:00 en ze heeft pas twee voedingen gehad, hoe moet dat nou?' Etcetera etcetera. Dat kan ik gewoon niet. Zullen jullie allemaal wel stom vinden enzo, maar ik merk dat ik daar anders zoveel spanning van krijg. Op het kdv gaven ze ook aan dat als je niet zou weten dat ze er was, je haar zo zou vergeten, want ze geeft geen kik.
als ze daarna nog aan het smakken is, is dat waarschijnlijk géén hongersignaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Oké, morgen krijgt E. Dus een pot pindakaas als ontbijt
Wel met suiker erbij hoor. Dat is heul lekker in combinatie met pindakaas. Em. je baby is al ouder dam 7 maanden. Dus dat moet kunnenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Met hagelslag of jam!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja, maar ze kletste wel het meestquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef Omentielvo het volgende:
Riley is trouwens ook heel klein als ik haar vergelijk met de baby's van het zwemmen. Maar qua gezichtje en doen zie je dat ze ouder is. Jouw meisjes vind ik er niet meer uitzien als 6 maanden hoor.
Jouw kletsende baby op Facebookquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, maar ze kletste wel het meest
(was ook wel grappig want zoveel praat ze ook niet thuis, waarschijnlijk omdat ze daar de kans niet voor krijgt.... zie filmpje op fb....)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
Wel met een vork he, want lepels zijn voor babies!
Toen Nathan een kleine baby was heb ik een keer berekend hoeveel ecalorieën hij op lichaamsgewicht binnenkreeg aan moedermelk. Ik kwam toen uit op een hoeveelheid vergelijkbaar met 5000 calorieen voor een volwassene. De behoefte aan hoeveelheid vermindert bij het ouder worden en dus hebben ze minder nodig (ze groeien in het tweede half jaar doorgaans ook een stuk minder hard) maar om nou te zeggen dat een baby van een half jaar voldoende kan halen uit voornamelijk bijvoeding vind ik zelf wel ver gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja dat vraag ik me dus af. Natuurlijk zitten er meer calorieën in melk dan in groente en fruit, maar is dat ook zo bij een uitgebreidere voeding? Ben geen deskundige, maar lijkt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |