Ik ben in afwachting van een tripp trapp... Die wordt in een door ons uitgekozen kleur geverfd als het goed is rond deze tijd. Ik hoop dat we m binnenkort op kunnen halen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Bumbo's zijn top trouwens. Ik heb er ook nog 1 te koop trouwens.
De baby inzet plus kussentje is wel een aanrader.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben in afwachting van een tripp trapp... Die wordt in een door ons uitgekozen kleur geverfd als het goed is rond deze tijd. Ik hoop dat we m binnenkort op kunnen halen.
Tja, hier kan ik nu niet meer met een strak gezicht nee op zeggen he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Suikertante het volgende:
En dan ineens hebben ze het door en doen ze niet anders meer![]()
Mineola kijk je zelf nogal veel naar je iPad? Want F is ook erg geobsedeerd door de supersaaie zwarte telefoon van zijn vader die altijd op z'n kop op tafel ligt, niet eens met de glimmende kant boven. De enige reden die ik kan verzinnen is dat wij er ook geobsedeerd door zijn
Ik denk dat je prima aanvoelt wat Riley wil en wanneerquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Omentielvo het volgende:
Dank voor jullie antwoorden. Ik kan mij daar dus echt druk om maken of ik haar genoeg aandacht geef. Terwijl ik weet dat ik dat doe. Maar dat is dus mijn onzekerheid
Ja. Dat dus. Ik vind het heel lekker zo af en toe een moment voor mezelf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:43 schreef Suikertante het volgende:
Gulara werk ze!
Omen je mag best andere dingen doen hoor, alleen maar fijn straks (en nu) dat ze zichzelf kan vermaken toch? Ik neem het ervan! Knuffelen afwisselen met dingen voor mezelf doen: ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |