Eigenlijk moet je een tagje krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef sp3c het volgende:
verdiend gewonnen natuurlijk
waar blijft boldface met zijn mooie verhalen
Het respect is wel wederzijds, want was ik er weinig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
kom nou zeg, een beetje meer van het trotse he bansheeboy, je hebt er het hele jaar keihard voor moeten knokken man
random word: loveyou?
dat vind ik nu ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een tagje krijgen.
Misschien kunnen jullie er een muntje om gooienquote:
Als 0,0 persoonlijkheid tel je dan ook niet mee. Alles voor 3-voudquote:
Jij wil alleen maar eerlijk delen met iedereen die meer heeft dan jij, weten we dat ook weer!quote:
wat in het vat zit ......quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar eerlijk delen met iedereen die meer heeft dan jij, weten we dat ook weer!
Of dat gezegde klopt niet, of Betyar zit niet in het vat...quote:
Het gezegde klopt wel want ik doelde op jou hè, deze zat er al een tijdje aan te komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of dat gezegde klopt niet, of Betyar zit niet in het vat...
Nog niet helemaal hersteld van de jaarwisseling dat je zo onnavolgbaar bent?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:17 schreef Jian het volgende:
Het gezegde klopt wel want ik doelde op jou hè, deze zat er al een tijdje aan te komen
Simpel dat jouw opmerking richting Betyar er al een tijdje zat aan te komen. Wat in het vat zit verzuurt niet. Over herstellen van de jaarwisseling gesproken ........quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal hersteld van de jaarwisseling dat je zo onnavolgbaar aan het bazelen bent?
(anders gezegd: waar heb je het over?)
Nou is Betyar wel redelijk vaak aan het "waldorf and statler"-en, dus op basis waarvan vermoed jij dat ik wraak zoek?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef Jian het volgende:
Simpel dat jouw opmerking richting Betyar er al een tijdje zat aan te komen.
Och, wraak, dat is zo'n beladen begrip, het is de riposte naar aanleiding van je nominatie door betyar, toch?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou is Betyar wel redelijk vaak aan het "waldorf and statler"-en, dus op basis waarvan vermoed jij dat ik wraak zoek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |