Des te meer reden om hem zo snel mogelijk op te etenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het geeft net een pietsie een crunchy korstje, lekker!
En ik ga echt wel zorgen dat ik die dikkere stukjes heb ja
Zooooo jammer dat je cake 1 nacht na het bakken dat krokante korstje vaak al niet meer heeft
Mag ik van de andijvieschotel een keertje een beknopt recept ajb?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maandag: nasi met satésaus (vriezer, ik eet op het werk)
Dinsdag: hutspot met rookworst
Woensdag: Andijvieschotel met ei, spekjes, puree en kaas uit de oven
Donderdag: rode bietjes, eitje en gehaktbal
Vrijdag: roerbakgroenten met stukjes kipfilet en aardappeltjes uit de oven.
Zaterdag: bruine bonen met gehakt, paprika, ui en appelmoes (en voor mij een broodje oid)
Zondag de 15e: mag hij zichzelf redden en ik eet in goed gezelschap in een niet nader te noemen restaurant
- andijviequote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
Mag ik van de andijvieschotel een keertje een beknopt recept ajb?
Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
- andijvie
- schotel
- ei
- spekjes
- puree
- kaas
+ oven
Erg lekker. Succes
Ik heb in heel mijn leven nooit andijvie gekookt/klaargemaakt, om te beginnenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
- andijvie
- schotel
- ei
- spekjes
- puree
- kaas
+ oven
Erg lekker. Succes
Dankuuuuuuuuquote:Op woensdag 4 december 2013 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
1 pak diepvriesandijvie C1000, 0,89 cent
Zakje aardappelpuree
Bakje magere spekreepjes (of zo'n dubbel bakje)
4 hardgekookte eitjes
Geraspte kaas
---------------------------------------------
Andijvie koken in een beetje water met bouillon, minuutje of 8, totdat het iig volledig ontdooid is.
Aardappelpuree maken, ik flikker er zelf altijd nog wat kruiden en knoflook door, naast zout en peper.
Spekjes uitbakken
Eitjes koken en in kleine stukjes hakken
Alles mengen, in ovenschaal, laag kaas erover en 20 minuten in de oven op 200C.
Echt lekker! Ook te eten met appelmoes
Tuitjenhorn is idd in de buurt, Zit een leuke dierentuin !quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, bij mijn ouders in de buurt
Die wonen in Tuitjenhorn
Ja, dan zou ophalen wel een goed idee zijn denk ik. Of ze moeten morgen helemaal terug komen op de voorspelling van donderdag natuurlijk, maar zoals het er nu naar uitziet gaat het pittig waaien daar donderdag...
Net als met vlaai.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik las trouwens dat je bv best een halve cake kunt afsnijden en invriezen.
Als je dat dan de week er na bv even oppiept in de magnetron schijnt ie weer net zo lekker te zijn.
Ga ik ook een keer proberen
allangquote:Op woensdag 4 december 2013 07:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net als met vlaai.
Is diet trouwens nog helemaal opgegaan?
Het helpt ernorrrrrrrm.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kan wel perspectief kijken hoor
Maar wel goed dat je het erbij zegt voor Cat. Voor de volle hoge cakebeleving zeg maar
Dank voor het oplossen van het weerprobleem. Zitten we alleen nog wel met het puntje 'harde windstoten' en uiteraard ook de sneeuw van het weekend. Daar moeten we zeker een andere vrijwilliger voor zoeken?quote:Op woensdag 4 december 2013 06:43 schreef Adnap het volgende:
Gisteren hadden jullie buiten toch watten ? Ik heb ze in mijn hoofd. Was ik nét een beetje hersteld van de griep, nu een fikse verkoudheid er over heen. Nou ja we worstelen ons er wel doorheen.
Ik stel voor dat we een Belgische dame of een Duitse dame kiezen. Dan weten we zeker dat het een eind weg waait en sneeuwtquote:Op woensdag 4 december 2013 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank voor het oplossen van het weerprobleem. Zitten we alleen nog wel met het puntje 'harde windstoten' en uiteraard ook de sneeuw van het weekend. Daar moeten we zeker een andere vrijwilliger voor zoeken?![]()
Beterschap!
Graag!!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank voor het oplossen van het weerprobleem. Zitten we alleen nog wel met het puntje 'harde windstoten' en uiteraard ook de sneeuw van het weekend. Daar moeten we zeker een andere vrijwilliger voor zoeken?![]()
Beterschap!
Ik ben niet kieskeurig, ik neem al genoegen met iemand die in Duitsland woont... hoi Rewimo!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een Belgische dame of een Duitse dame kiezen. Dan weten we zeker dat het een eind weg waait en sneeuwt![]()
Sorry. Flauw. Heel flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |