Je auto is er jaren jonger op geworden!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef Queller het volgende:
Ik heb een nieuwe dynamo
Nou ja, mijn auto
En een nieuwe radiateur en een nieuwe ABS-pomp, en een nieuwe cilinderkop en een nieuwe riem en een nieuwe thermostaat... En daar is allemaal maar 6 weken overheen gegaan. Valt nix niet tegen
Ho....! Niet gaan schelden nuquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Een nieuwe auto was waarschijnlijk goedkoper
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net vooroverleg gehad met schone zus over het menu van donderdagavond.
Het wordt minipizza's in zoeen hip make-it-yourself ding óf sjoerrrrmet.En daarna speculaasvlaai.
![]()
En kadootjes uitpakken.
Gas was Essent, maar nu ook Liander volgens mijquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nuon is leverancier, geen netbeheerder. Vroegah was het allemaal één pot nat maar sinds een aantal jaren moest dat wettelijk gesplitst worden. Liander is eigenaar van je meters (en de leidingen), Nuon is alleen nog leverancier. En sinds augustus betaal je de netbeheerskosten via je leverancier (voor elektra is dat voor jou niet veranderd - Nuon inde die al voor Liander - maar voor gas wel want daarvoor heb je weer een andere netbeheerder).
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Staat die C1000-folder niet gewoon ergens online
Uhhhhhhh ik gok zelf op Enexis maar ik zal morgen eens kijken voor jequote:Op dinsdag 3 december 2013 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Gas was Essent, maar nu ook Liander volgens mij
Het gaat helemaal goedkomen. Ik hoop over enkele maanden zover te zijn dat ik hem een budget kan geven om een andere auto voor me te kopen. Lijkt me zo leuk: gaat hij dan zoeken en kopen en ik laat me helemaal verrassenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Nah ik probeerde het nog lief te brengen
En wát voor eentjequote:Op dinsdag 3 december 2013 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen een zware dag voor de boegEr wacht minstens 1 mail op me
Geen nieuwe accu?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef Queller het volgende:
Ik heb een nieuwe dynamo
Nou ja, mijn auto
En een nieuwe radiateur en een nieuwe ABS-pomp, en een nieuwe cilinderkop en een nieuwe riem en een nieuwe thermostaat... En daar is allemaal maar 6 weken overheen gegaan. Valt nix niet tegen
Oh in dat gevalquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Nee, beetje jammer wel
De accu was prima; de dynamo was dood
Die noodaccu was noodzakelijk (leuk hèquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval![]()
Dus die noodaccu van de ANWB sloeg helegaar nergens op?
Gooi een stukje over de fax, dan kan ik proevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
Over helegaar gesproken....
mijn cake is helemaal gelukt, yeehaaaa!
Die ga je dus écht niet opeten ja! Of eigenlijk: nee!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Kijk dan wat een knapperd
[ afbeelding ]
Ik kan wel perspectief kijken hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Oh nu lijkt ie plat
Maar als je van de zijkant kijkt komt ie in het midden een cm of drie boven de vorm uit
In je buikjequote:Op dinsdag 3 december 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Erhm, het is al zo lang geleden, hoe bewaar je cake eigenlijk?
Als in: waar stop ik hem in gedurende de nacht?
Oke, alufolie, okay, check, hebbik!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:56 schreef Queller het volgende:
[..]
In je buikje
Uit de vorm, beetje goed laten afkoelen op een bord, daarna afdekken met alufolie
Ik geloof dat ik die een jaar of honderddertig geleden op een tupperware dinges heb gekochtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit! En wat een hippe cakevorm
Trotz, ik ben hetquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, alufolie, okay, check, hebbik!
Ik heb tegenwoordig al dat zulks soort huishoudelijcken dingen
Ik vond 'm al behoorlijk 1890quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die een jaar of honderddertig geleden op een tupperware dinges heb gekocht![]()
![]()
Kei hendig.
Koop morgen drie pakken cakemix a 0,89 per stuk (tegenwoordig weet ik dit soort dingenquote:
Maar dan moet je ook zorgen dat je voldoende eitjes en een pakje boter in huis hebtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Koop morgen drie pakken cakemix a 0,89 per stuk (tegenwoordig weet ik dit soort dingen) en stouw ze in je voorraadkast voor als je onbedwingbare caketrek hebt! Of voor als ik het weer ga bakken en er over ga posten
Dat hoort tegenwoordig bij mijn standaard koelkastuitrusting, be proudquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook zorgen dat je voldoende eitjes en een pakje boter in huis hebt
Eitjes wel, pakje boter niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoort tegenwoordig bij mijn standaard koelkastuitrusting, be proud![]()
Das hier altijd wel in huisquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook zorgen dat je voldoende eitjes en een pakje boter in huis hebt
Ja echt drie seconden extra werkquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat ga ik ook zeker een keer proberen
Hij is prachtig! Je zal maar de bofferd zijn die net dat stukje heeft in het midden waar die vorm minimaal 3 cm breder isquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhh ik heb een stukje geproefd en ik maak nooit meer een cake ZONDER suiker/kaneel korstje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je weekmenu? Mag ik hem zien?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Lijstje klaar voor 9 decembert en verdert
Ja het geeft net een pietsie een crunchy korstje, lekker!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Je zal maar de bofferd zijn die net dat stukje heeft in het midden waar die vorm minimaal 3 cm breder is
Dat met suiker en kaneel had ik nog nooit van gehoord; ga ik ook eens proberen!
Maandag: nasi met satésaus (vriezer, ik eet op het werk)quote:
Daarom vooral alleen een alufolietje erover. Niet luchtdicht inpakken, want dan wordt ie slofquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het geeft net een pietsie een crunchy korstje, lekker!
En ik ga echt wel zorgen dat ik die dikkere stukjes heb ja
Zooooo jammer dat je cake 1 nacht na het bakken dat krokante korstje vaak al niet meer heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |