Het geluid van een ICE is het mooiste treingeluid dat er bestaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat klinkt zo'n ICE toch baas als 'ie optrekt. Als hier een rood sein staat (richting duitsland) stopt 'ie recht voor mijn raam.
Een TGV die op volle vaart voorbij komt is ook wel tof, dat ehmmmm, pfiew, pfiew, pfiew geluidquote:Op woensdag 4 december 2013 07:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Het geluid van een ICE is het mooiste treingeluid dat er bestaat.
Ze gaan niet allemaal weg, maar omdat het gebruik ervan inmiddels sterk is afgenomen wordt een deel weggehaald. Staat dat er niet bij vermeld in de Metro? Het aantal gaat van 3400 naar 700 borden.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag in de Metro: NS gaat de gele vertrekstaten overal verwijderen. Niet meer van deze tijd. Dus als er weer eens een storing aan het reisinformatiesysteem is kun je het helemaal uitzoeken.
Zoveelste keer dat NS gewoon zijn reet veegt met reizigerswensen.
Driek, pak ze!
Zo'n analyse is toch veel te diepgaand voor de Metro.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:59 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ze gaan niet allemaal weg, maar omdat het gebruik ervan inmiddels sterk is afgenomen wordt een deel weggehaald. Staat dat er niet bij vermeld in de Metro? Het aantal gaat van 3400 naar 700 borden.
En uiteindelijk gaan ze wel allemaal weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:59 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ze gaan niet allemaal weg, maar omdat het gebruik ervan inmiddels sterk is afgenomen wordt een deel weggehaald. Staat dat er niet bij vermeld in de Metro? Het aantal gaat van 3400 naar 700 borden.
Ik weet niet of ik een zwaaiend poppetje kan vinden, maar je komt op het viaduct.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan ik als zwaaiend poppetje op de fiets op de spoorbrug in Onnen erbij geplaatst worden? daar fiets ik vaak.
Hoe Nederlandse seinen werken of hoe deze seinen werken?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:45 schreef James1988 het volgende:
Gaaf
Screenshots aub (ook van de seinen en hoe die meuk werkt)?
Er staat vermeld dat het nog maar zelden gebruikt wordt om een reis te plannen, maar nog in 79% wordt gebruikt om de vertrektijd te controleren en meer dan de helft van de gevallen om het perron te controleren. Die laatste twee zijn nog best aanzienlijk, zelfs als je claimt dat het sinds er alternatieven zijn "sterk" is afgenomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:59 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
ja, en er staat ook bij dat ze blijven staan op plekken waar je er niks aan hebt. En op termijn gaan ze natuurlijk wel allemaal weg. En waarom? Die dingen eten toch geen brood?quote:Op woensdag 4 december 2013 07:59 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
als er een storing aan het infosysteem is, kunnen de treinen heus nog wel op tijd rijden.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:11 schreef Litpho het volgende:
Belangrijkste punt is natuurlijk dat NS bepaald geen ster is gebleken in het online houden van de digitale borden wanneer dat écht nodig was, dus dit gaat gegarandeerd op de nodige weerstand stuiten. Onterecht op dat punt, want verkeerde informatie is natuurlijk niet beter dan geen informatie.
Om dezelfde reden dat NS andere informatie (zoals treinlengte) niet openbaart. Als men feiten zwart op wit heeft, dan word je er dadelijk nog aan gehouden. Veel beter om de goalpaaltjes dynamisch te kunnen verplaatsenquote:Op woensdag 4 december 2013 08:13 schreef Dr_Flash het volgende:
En op termijn gaan ze natuurlijk wel allemaal weg. En waarom?
Wat een stel eikels toch ook. Hoe vaak TBP niet stuk is of iemand op "OK" moet klikken op een van die infoborden.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en er staat ook bij dat ze blijven staan op plekken waar je er niks aan hebt. En op termijn gaan ze natuurlijk wel allemaal weg. En waarom? Die dingen eten toch geen brood?
ja. Sabotage heet dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:22 schreef Litpho het volgende:
Kunnen we trouwens intussen concluderen dat NS niet geinteresseerd is in informatievoorziening, maar vooral wilde voorkomen dat een andere partij dat kon gaan doen? Of is dat nog te vroeg?
Dat komt doordat de Belgische dienstregeling een puinhoop is.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:26 schreef J.B. het volgende:
Ik heb ze zelden gebruikt maar ik heb het altijd duidelijke en overzichtelijke borden gevonden.Dit in tegenstelling tot de Belgische variant, wat een puinhoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |