quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/379283]LittleBrownie[/jurl] het volgende:
Ik heb Skyrim 5 minuten gespeeld
Ik was bij een vriendquote:
Ik speel het op de console, maar geloof best dat mods meer kunnen toevoegen aan het spel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:27 schreef ToT het volgende:
En Skyrim is echt gaaf!Vooral als je een stuk of 30 mods geïnstalleerd hebt!
Sowieso: VEEEEEEEEL betere graphics, leuke wapens en armor, andere rassen, tweaks die het spel net wat leuker maken om te spelen (zoals enorme verbeteringen voor vampieren), bugfixes van 3e partijen die bepaalde irritante dingen wegnemen zoals chat- en menuopties kiezen wat vak mis gaat, overzichtelijkere schermen enz enz enz.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik speel het op de console, maar geloof best dat mods meer kunnen toevoegen aan het spel.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Er moeten inderdaad meer moderators op LittleBrownie
quote:
Heuheuheuheuquote:
quote:
Welke mod voor vampieren?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso: VEEEEEEEEL betere graphics, leuke wapens en armor, andere rassen, tweaks die het spel net wat leuker maken om te spelen (zoals enorme verbeteringen voor vampieren), bugfixes van 3e partijen die bepaalde irritante dingen wegnemen zoals chat- en menuopties kiezen wat vak mis gaat, overzichtelijkere schermen enz enz enz.
quote:
Pinterest proberenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:51 schreef Rockiejj het volgende:
Ah
Ik keek op guysonly.tumblr.com, want ik dacht; aight, naakte meisjes.
Ik was fout.
Dus ik dacht, ach dan ga ik naar girlsonly.tumblr.com voor naakte meisjes
Ik was weer fout.
Klacht: piemels
Subklacht: geen naakte meisjes
Antiklacht: High School Musical
Haha je pa reageerde op m'n fotoquote:
Ik loop nu naar huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |