Jij was er toch zo ver mee?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef ToT het volgende:
Grappig spelMijn abonnement loopt nog tot April of zo.
omwquote:
Yup, als ik al mijn shit zou verkopen heb ik zo'n 200 miljoen, en dan nog heb ik de armorsets van player owned ports.quote:
Huilen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Viro het volgende:
Rockiejj en roburt posten hier en het is alleen maar bagger
Jezus, hoe? Mijn account is inmiddels acht jaar oud en het meeste dat ik ooit had was acht miljoen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, als ik al mijn shit zou verkopen heb ik zo'n 200 miljoen, en dan nog heb ik de armorsets van player owned ports.
Althans, die 200 miljoen was volgens de prijzen toen diviniation uit kwam. Kort daarna ben ik er mee gestopt.
RTquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Rockiejj het volgende:
Roburtt is zojuist uit de kast gekomen.
Ik ben altijd blij, behalve als ik dat niet ben, wat ik altijd ben, jwz.quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was ooit leuk, toen kwam Jagex erachter dat ze er geld mee konden verdienen.
Nee, de vorige OP.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, mannen in korset een optie?
ik had het een account met lvl 86 dacht ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was ooit leuk, toen kwam Jagex erachter dat ze er geld mee konden verdienen.
geen homoquote:
Jij?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik had het een account met lvl 86 dacht ik![]()
Jaquote:
Haten op nerdsquote:
Runescapenerds.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haten op nerds
#Proud2Bnerd #Nerdfighters
Runescapequote:
Veel boss killing, paar drop parties, paar keer wat geluk met Squeal of fortune, maar vooral "garbage man" spelen en alles oppakken wat enigszins van waarde is. Op sommige plekken (Kuradel's dungeon bijvoorbeeld) laten veel mensen alle dragon bones enzo gewoon liggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jezus, hoe? Mijn account is inmiddels acht jaar oud en het meeste dat ik ooit had was acht miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |