quote:
quote:
Awhquote:
Dat is wel vervelend, want ik moest nog een spelletjequote:
Misschien wel goedquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, want ik moest nog een spelletje
Te lang gewacht
Bespaart je geld en tijdquote:
Ok, je hebt gelijkquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Eten => thx gf![]()
GTST.
Kijken wat de avond brengt.
jwz![]()
"A crying girl― You think she's cryin' 'cause the mall closed down?"quote:
Ja hoorquote:
Heb ik alquote:
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu hoef je niet meer met mams in de autoHeb je al alleen gereden?
Owja, dat kan tegenwoordig al op je 17dequote:
Welkom thuisquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:05 schreef Moira. het volgende:
Eindelijk thuis
Ik heb gewoon blaren midden onderop m'n hielenWaar je dus eigenlijk met al je gewicht op steunt zodra je iets anders doet dan zitten of liggen
Gay
Ja jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Owja, dat kan tegenwoordig al op je 17de
[..]
Welkom thuis
Nicequote:
Thanksquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Owja, dat kan tegenwoordig al op je 17de
[..]
Welkom thuis
Ik zeg doenquote:
Deze baasquote:
Heb je ook een motor?quote:
Bohh, wat voor één?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jazeker, maar het is nu geen weer voor motor rijden![]()
Staat nu lekker binnen, winterslaap!
een echte harley natuurlijkquote:
Harleyquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
een echte harley natuurlijk
Misschien als ik 50 benquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
een echte harley natuurlijk
Awesomequote:
Jij weetquote:
Ninjaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
AwesomeEen kennis van me heeft een Kawasaki en ik mag een keer achterop
quote:
Ik weet niet welkequote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd. Dank.
appelquote:
wowquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh mijn god
Ik kom er nu pas achter dat HaywoodJablome natuurlijk 'hey, would you blow me?' moet voorstellen
Ik vond het al zo'n vreemde username
Godver. Ik wist dat ook nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh mijn god
Ik kom er nu pas achter dat HaywoodJablome natuurlijk 'hey, would you blow me?' moet voorstellen
Nee ik wist het zelf nietquote:
WATquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh mijn god
Ik denk het wel..quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh hahaha
Kom ik nou met de primeur?
Bricks have been shat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh mijn god
Door het maken van al die wiskundesommen zie je opeens details die aan ons, de gewone mens, voorbijgaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
Serieus ik dacht echt dat ik de laatste was die daar achter kwam![]()
Ik ben een geniequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Door het maken van al die wiskundesommen zie je opeens details die aan ons, de gewone mens, voorbijgaan.
Mocht mijn kind later dat soort uitspraken doen, gaat hij zo de grond in.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
Joooo
Door sommige shit die onwetende onschuldige schattige kindjes zeggen ga je soms echt in reïncarnatie geloven![]()
[ afbeelding ]
Creepy ass motherfuckers...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mocht mijn kind later dat soort uitspraken doen, gaat hij zo de grond in.
da's zo gayquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Gore Black - T-Shirt
Large $5.99
Shipping = $18.90
Total with shipping:
$24.89
FML
IKR.quote:
Ah gadver, wat een dierenbeulen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok.
W.T.F.
Ik zoek op ebay naar toffe band shirts. Krijg ik plaatjes, en bij 1 kijk ik gewoon recht een poes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |