WATquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh mijn god
Ik kom er nu pas achter dat HaywoodJablome natuurlijk 'hey, would you blow me?' moet voorstellen
Ik vond het al zo'n vreemde username
Ik denk het wel..quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh hahaha
Kom ik nou met de primeur?
Bricks have been shat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh mijn god
Ik kom er nu pas achter dat HaywoodJablome natuurlijk 'hey, would you blow me?' moet voorstellen
Ik vond het al zo'n vreemde username
Door het maken van al die wiskundesommen zie je opeens details die aan ons, de gewone mens, voorbijgaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
Serieus ik dacht echt dat ik de laatste was die daar achter kwam![]()
Ik ben een geniequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Door het maken van al die wiskundesommen zie je opeens details die aan ons, de gewone mens, voorbijgaan.
Mocht mijn kind later dat soort uitspraken doen, gaat hij zo de grond in.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
Joooo
Door sommige shit die onwetende onschuldige schattige kindjes zeggen ga je soms echt in reïncarnatie geloven![]()
[ afbeelding ]
Creepy ass motherfuckers...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mocht mijn kind later dat soort uitspraken doen, gaat hij zo de grond in.
da's zo gayquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Gore Black - T-Shirt
Large $5.99
Shipping = $18.90
Total with shipping:
$24.89
FML
IKR.quote:
Ah gadver, wat een dierenbeulen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok.
W.T.F.
Ik zoek op ebay naar toffe band shirts. Krijg ik plaatjes, en bij 1 kijk ik gewoon recht een poes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |