quote:Apple opendt 2 nieuwe stores binnenkort
quote:Apple opendt 2
quote:Apple opendt
OPENDT, wat de neuk? Serieus?quote:opendt
Klopt... Een in parijs, een in val 'd europequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
Dat doet Apple wel vaker. Kijk maar naar Frankrijk. Alle Stores in/om Parijs.
Sorry net wakker :squote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
OPENDT, wat de neuk? Serieus?
Niet gek aangezien de gekozen steden de meeste expats en toeristen trekken waarbij het slim is om die hetzelfde te bieden als in de VS.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:46 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ze gebruiken mathematische formules om te kijken waar ze de meeste winst kunnen behalen. Kennelijk ligt het optimalisatiepunt niet in Limburg.
Klopt... Maarja gooi een store bij de vloegveld van maastricht in de buurt. Zit ook genoeg toerisme.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet gek aangezien de gekozen steden de meeste expats en toeristen trekken waarbij het slim is om die hetzelfde te bieden als in de VS.
Daarna zou Eindhoven de enige echte andere optie zijn ivm vliegveld en de aanwezige industrie.
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:48 schreef Salatrel het volgende:
ze zouden wel willen maar ze gebruikten apple maps om limburg te vinden en dus kwamen ze in haarlem uit
Vliegveld van Maastricht is niet efficient aangezien Keulen een handigere locatie is om een store te openen. Alsof Brabant/Gelderland naar het uiteinde van Limburg gaat rijden wat minstens zo ver is als Amsterdam/Den Haag? Welnee. Er wonen te weinig mensen die te weinig opbrengen en dus niet interessant voor Apple om een winkel neer te zetten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:50 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Klopt... Maarja gooi een store bij de vloegveld van maastricht in de buurt. Zit ook genoeg toerisme.
Resellers. Niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef A-mineur het volgende:
Want er zijn nog geen genoeg apple resellers?
Wat hebben ze in zo'n winkel niet wat een officiele Apple boer wel heeft. Overigens.. Apple.com net zo gemak...quote:
Reseller kan je niet vergelijken met de officiële Apple Storequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat hebben ze in zo'n winkel niet wat een officiele Apple boer wel heeft. Overigens.. Apple.com net zo gemak...
Omruilvoorraad. Technische kennis. Klantgerichtheid buiten je willen opzadelen met meer dan je nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat hebben ze in zo'n winkel niet wat een officiele Apple boer wel heeft. Overigens.. Apple.com net zo gemak...
Bij de hand?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef bijdehand het volgende:
Opendt.
Limburg.
Apple.
Weet niet waar ik de grootstemoet neerzetten.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:48 schreef Salatrel het volgende:
ze zouden wel willen maar ze gebruikten apple maps om limburg te vinden en dus kwamen ze in haarlem uit
Right, winkel medewerkers, technische kennis... want een computer is ook zo ingewikkeld...quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omruilvoorraad. Technische kennis. Klantgerichtheid buiten je willen opzadelen met meer dan je nodig hebt.
Nee natuurlijk, Apple wil het beste voor de klant, ze willen helemaal niet hun winst maximaliseren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omruilvoorraad. Technische kennis. Klantgerichtheid buiten je willen opzadelen met meer dan je nodig hebt.
Ze zullen het zeker proberen, maar ze wijzen je niet de deur als ze er niet 123 uitkomen of na moeten denken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, Apple wil het beste voor de klant, ze willen helemaal niet hun winst maximaliseren.
Nee, maar de gemiddelde Dixons zal vooral doorsturen naar de fabriek en kan weinig zelf echt oplossen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Right, winkel medewerkers, technische kennis... want een computer is ook zo ingewikkeld...
In welke winkel sturen ze je dan wel weg? Ze zullen je eerder het foute verkopen dan niks verkopen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze zullen het zeker proberen, maar ze wijzen je niet de deur als ze er niet 123 uitkomen of na moeten denken.
Sterker nog, er is al een Apple Store in Keulen. In Oberhausen ook trouwens. TS moet dus niet zeuren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vliegveld van Maastricht is niet efficient aangezien Keulen een handigere locatie is om een store te openen. ....
Weet je wat er gebeurde toen ik mijn kapotte iMac aanbood? Dan krijg je een mooi verhaaltje dat je hem bij de Apple repairservice moet aanmelden, aka een afspraak maken bij een ander bedrijf wat reparaties doet voor Apple. Dit was toen wel gratis (binnen garantie) en zal wel afgehandeld worden door Apple intern, maar echt meerwaarde voegt zoiets niet toe. VOlgens mij ben je niet meer dan een ordinaire hipster.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze zullen het zeker proberen, maar ze wijzen je niet de deur als ze er niet 123 uitkomen of na moeten denken.
[..]
Nee, maar de gemiddelde Dixons zal vooral doorsturen naar de fabriek en kan weinig zelf echt oplossen.
Gemiddelde PC-boer weet minder over computers dan ik zelf kan leren iig.
nouja..ik wou net mijn post editen hierin, maar jij was me al voor.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef Wootism het volgende:
Wat is er mis met "Opendt" ?
Apple 'smurft' 2 nieuwe stores... = +t
Opend +t = Opendt.
Terug naar school jullie
quote:
quote:
Limburgquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef Zaktabak het volgende:
Opendtwaar heb jij je onderwijs gevolgd?
Nah, heel die winkels nooit geweest en persoonlijk zie ik er weinig meerwaarde in behalve dat je je iPhone 1:1 kunt inruilen als er iets mis mee is. Je moet idd een afspraak maken, maar dan nog.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:35 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Weet je wat er gebeurde toen ik mijn kapotte iMac aanbood? Dan krijg je een mooi verhaaltje dat je hem bij de Apple repairservice moet aanmelden, aka een afspraak maken bij een ander bedrijf wat reparaties doet voor Apple. Dit was toen wel gratis (binnen garantie) en zal wel afgehandeld worden door Apple intern, maar echt meerwaarde voegt zoiets niet toe. VOlgens mij ben je niet meer dan een ordinaire hipster.
ben jij ooit aangehouden door Rechercheur Wolfs en zijn collega Eva van dongen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:45 schreef fortunafan het volgende:
Seriues apple WTFnieuwe store in haarlem en den haag.
. Wrm geen meer in de buurt van limburg?!? Alle 2 de nieuwe stores zijn ver weg en hebben onv zelfde rij tijd voor aankomst...
Amsterdam: 2 uur 36 min
Den haag: 2 uur en 34 min
Haarlem: 2 uur en 32 min
Klacht apple opent 2 nieuwe stores maar liggen allebij boven in nederland inplaats van 1 in limburg._____!
Inb4: ts is limburger
Inb4: ts is apple fanboy
yupquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ben jij ooit aangehouden door Rechercheur Wolfs en zijn collega Eva van dongen?
bedanktquote:Op woensdag 4 december 2013 00:48 schreef Kiid het volgende:
Jij bent wel een beetje de Immers van dit forum
Oberhausenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:17 schreef MCH het volgende:
Apple Stores in your area:
Köln, Rhein Center
Rhein Center Köln-Weiden
Aachener Straße 1253
50858 Köln
0223 4202 0600
Oberhausen, CentrO
CentrO Oberhausen
Centroallee 147
46047 Oberhausen
0208 3058 8000
zo heb ik het nog nooit bekeken.....quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef Wootism het volgende:
Wat is er mis met "Opendt" ?
Apple 'smurft' 2 nieuwe stores... = +t
Opend +t = Opendt.
Terug naar school jullie
Godverdomme, je bent toch een echte limburger of niet dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:46 schreef fortunafan het volgende:
[..]
yup
hoezo? heeft dat meerwaarde dam ?![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 04:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo heb ik het nog nooit bekeken.....
[ afbeelding ]
Ja jonguh! Zeg ik toch !quote:Op woensdag 4 december 2013 07:39 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
Godverdomme, je bent toch een echte limburger of niet dan?
waar is die koffer met die 4 miljoen die luca bij zich droeg in de entre deux?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:02 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ja jonguh! Zeg ik toch !___!!!
Op een prive bank in americaquote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
waar is die koffer met die 4 miljoen die luca bij zich droeg in de entre deux?
De officiële Apple winkel heeft veel meer vrijheid om jou gewoon met een nieuw apparaat naar huis te sturen als er echt iets mis is, dat gebeurt bij een reseller niet zo snel omdat ze het vooraf moeten inkopen en voor iedere scheet die ze laten toestemming nodig hebben van Apple.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:27 schreef DillonFrancis het volgende:
Apple Premium resellerszijn er genoeg toch? Ik zie niet het duidelijk verschil behalve de ''Genius Bar''
Genius bar![]()
Juist! Zo was de service in val 'd europe ook. Hoefde zelfs nog geen afspraak te maken voor de genius bar.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef Henno het volgende:
[..]
De officiële Apple winkel heeft veel meer vrijheid om jou gewoon met een nieuw apparaat naar huis te sturen als er echt iets mis is, dat gebeurt bij een reseller niet zo snel omdat ze het vooraf moeten inkopen en voor iedere scheet die ze laten toestemming nodig hebben van Apple.
Ik heb verder bij een reseller nog nooit een afspraak kunnen maken om iets ter plekke te laten repareren als in 'klaar terwijl u wacht', dan ben je je apparaat gewoon een tijdje kwijt. Bij de winkel van Apple zelf combineer je het met een middagje Amsterdam en je kan je spullen weer ophalen.
Kun je komen praten met stoere termen maar hoeveel winst maakt jouw bedrijf?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gezien de spelling van TS zou een Applestore in Limburg precies de doelgroep aan moeten spreken met hun simpele failsafe apparaten.
Dat laatste komt omdat de regio Parijs er een stuk of 3/4 heeft. Heel Nederland heeft bijna net zo veel als regio Parijs (Île-de-France) en moet het maar 1 doen. Dus dat ze je niet helpen als je geen afspraak hebt lijkt mij logisch. Was ook een keer naar Leidseplein zonder afspraak gegaan, kon meteen weer naar buiten omdat alles vol zatquote:Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Juist! Zo was de service in val 'd europe ook. Hoefde zelfs nog geen afspraak te maken voor de genius bar.
Mijn bedrijf maakt momenteel 2 miljard winst.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef LissaZuid het volgende:
[..]
Kun je komen praten met stoere termen maar hoeveel winst maakt jouw bedrijf?
Ik breek je neus nerd
Toevallig laatst geweest en door alle negatieve berichten verwachtte ik een gaar winkelcentrum maar het is gewoon zoals elke andere willekeurige winkelstraat. Alle winkels zijn er wel en het is denk ik ook nog recentelijk opgeknapt dus als je CentrO treurig vindt dan ben je gewoon een lelijke vent die niet van winkelen houdt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee
En Centro is nog wel het treurigste
Een val is het zeker die Apple troep....quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Klopt... Een in parijs, een in val 'd europe
En dat plein...
Treurige eenheidsworst ketens voor Jan Middelmaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Toevallig laatst geweest en door alle negatieve berichten verwachtte ik een gaar winkelcentrum maar het is gewoon zoals elke andere willekeurige winkelstraat. Alle winkels zijn er wel en het is denk ik ook nog recentelijk opgeknapt dus als je CentrO treurig vindt dan ben je gewoon een lelijke vent die niet van winkelen houdt.
Like everywhere else?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Treurige eenheidsworst ketens voor Jan Middelmaat.
Veel plezier ermee
In een stad kun je nog van de hoofd winkelstraat af voor een meer gevarieerd aanbod. Dat kan bij Centro niet.quote:
Zwz. Duitslandquote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In een stad kun je nog van de hoofd winkelstraat af voor een meer gevarieerd aanbod. Dat kan bij Centro niet.
Nu is het centrum van Oberhausen niks (nooit geweest ook) dus dan is de keuze voor Centro niet zo vreemd. Maar mensen die vanaf NL een flinke trip maken om er heen te gaan
Duitsland is baas.quote:
Miljartd!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn bedrijf maakt momenteel 2 miljard winst.
Per maand.
Flikker eens lekker op word pas mof als ik dood ben. Bah arrogant kut volk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Duitsland is baas.
Hoe kan je als Limburger eigenlijk op Duitsland haten?Jullie zijn praktisch gezien zelf ook Duitsers.
Fixed!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
Berlijn
Munchen
Hamburg
Dusseldorf
Keulen
Frankfurt
Geilsenkirchen
En tot die tijd ben je een Belg die krom Duits lult.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:36 schreef fortunafan het volgende:
Flikker eens lekker op word pas mof als ik dood ben. Bah arrogant kut volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |