quote:Apple opendt 2 nieuwe stores binnenkort
quote:Apple opendt 2
quote:Apple opendt
OPENDT, wat de neuk? Serieus?quote:opendt
Klopt... Een in parijs, een in val 'd europequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
Dat doet Apple wel vaker. Kijk maar naar Frankrijk. Alle Stores in/om Parijs.
Sorry net wakker :squote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
OPENDT, wat de neuk? Serieus?
Niet gek aangezien de gekozen steden de meeste expats en toeristen trekken waarbij het slim is om die hetzelfde te bieden als in de VS.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:46 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ze gebruiken mathematische formules om te kijken waar ze de meeste winst kunnen behalen. Kennelijk ligt het optimalisatiepunt niet in Limburg.
Klopt... Maarja gooi een store bij de vloegveld van maastricht in de buurt. Zit ook genoeg toerisme.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet gek aangezien de gekozen steden de meeste expats en toeristen trekken waarbij het slim is om die hetzelfde te bieden als in de VS.
Daarna zou Eindhoven de enige echte andere optie zijn ivm vliegveld en de aanwezige industrie.
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:48 schreef Salatrel het volgende:
ze zouden wel willen maar ze gebruikten apple maps om limburg te vinden en dus kwamen ze in haarlem uit
Vliegveld van Maastricht is niet efficient aangezien Keulen een handigere locatie is om een store te openen. Alsof Brabant/Gelderland naar het uiteinde van Limburg gaat rijden wat minstens zo ver is als Amsterdam/Den Haag? Welnee. Er wonen te weinig mensen die te weinig opbrengen en dus niet interessant voor Apple om een winkel neer te zetten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:50 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Klopt... Maarja gooi een store bij de vloegveld van maastricht in de buurt. Zit ook genoeg toerisme.
Resellers. Niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef A-mineur het volgende:
Want er zijn nog geen genoeg apple resellers?
Wat hebben ze in zo'n winkel niet wat een officiele Apple boer wel heeft. Overigens.. Apple.com net zo gemak...quote:
Reseller kan je niet vergelijken met de officiële Apple Storequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat hebben ze in zo'n winkel niet wat een officiele Apple boer wel heeft. Overigens.. Apple.com net zo gemak...
Omruilvoorraad. Technische kennis. Klantgerichtheid buiten je willen opzadelen met meer dan je nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat hebben ze in zo'n winkel niet wat een officiele Apple boer wel heeft. Overigens.. Apple.com net zo gemak...
Bij de hand?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef bijdehand het volgende:
Opendt.
Limburg.
Apple.
Weet niet waar ik de grootstemoet neerzetten.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:48 schreef Salatrel het volgende:
ze zouden wel willen maar ze gebruikten apple maps om limburg te vinden en dus kwamen ze in haarlem uit
Right, winkel medewerkers, technische kennis... want een computer is ook zo ingewikkeld...quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omruilvoorraad. Technische kennis. Klantgerichtheid buiten je willen opzadelen met meer dan je nodig hebt.
Nee natuurlijk, Apple wil het beste voor de klant, ze willen helemaal niet hun winst maximaliseren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omruilvoorraad. Technische kennis. Klantgerichtheid buiten je willen opzadelen met meer dan je nodig hebt.
Ze zullen het zeker proberen, maar ze wijzen je niet de deur als ze er niet 123 uitkomen of na moeten denken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, Apple wil het beste voor de klant, ze willen helemaal niet hun winst maximaliseren.
Nee, maar de gemiddelde Dixons zal vooral doorsturen naar de fabriek en kan weinig zelf echt oplossen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Right, winkel medewerkers, technische kennis... want een computer is ook zo ingewikkeld...
In welke winkel sturen ze je dan wel weg? Ze zullen je eerder het foute verkopen dan niks verkopen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze zullen het zeker proberen, maar ze wijzen je niet de deur als ze er niet 123 uitkomen of na moeten denken.
Sterker nog, er is al een Apple Store in Keulen. In Oberhausen ook trouwens. TS moet dus niet zeuren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vliegveld van Maastricht is niet efficient aangezien Keulen een handigere locatie is om een store te openen. ....
Weet je wat er gebeurde toen ik mijn kapotte iMac aanbood? Dan krijg je een mooi verhaaltje dat je hem bij de Apple repairservice moet aanmelden, aka een afspraak maken bij een ander bedrijf wat reparaties doet voor Apple. Dit was toen wel gratis (binnen garantie) en zal wel afgehandeld worden door Apple intern, maar echt meerwaarde voegt zoiets niet toe. VOlgens mij ben je niet meer dan een ordinaire hipster.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze zullen het zeker proberen, maar ze wijzen je niet de deur als ze er niet 123 uitkomen of na moeten denken.
[..]
Nee, maar de gemiddelde Dixons zal vooral doorsturen naar de fabriek en kan weinig zelf echt oplossen.
Gemiddelde PC-boer weet minder over computers dan ik zelf kan leren iig.
nouja..ik wou net mijn post editen hierin, maar jij was me al voor.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef Wootism het volgende:
Wat is er mis met "Opendt" ?
Apple 'smurft' 2 nieuwe stores... = +t
Opend +t = Opendt.
Terug naar school jullie
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |