heb nu een griepje.. De laatste tijd ging het wel wat beter.. Hing denk ik slechts 2x in de week nog boven de pot.. Tot 2 weken terug, waarop ik me die maandag ziek heb gemeld en dinsdag weer ben gaan werken omdat ik het geld niet kon missen.. En afgelopen vrijdag zag ik er zo beroerd uit na een toiletbezoekje op het werk dat mijn directe collega me heeft gezegd naar huis te gaan, dat ik de zaterdag nog mocht werken als ik deze week ziek thuis bleef.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je houdt helemaal niks binnen?
Gaat lekker
Worst eens tijd dat ze eens wat vinden in dat prut ziekenhuis
ik ken jullie 'mannen'quote:
Een teken van je lichaam dat je het rustig aan moet doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb nu een griepje.. De laatste tijd ging het wel wat beter.. Hing denk ik slechts 2x in de week nog boven de pot.. Tot 2 weken terug, waarop ik me die maandag ziek heb gemeld en dinsdag weer ben gaan werken omdat ik het geld niet kon missen.. En afgelopen vrijdag zag ik er zo beroerd uit na een toiletbezoekje op het werk dat mijn directe collega me heeft gezegd naar huis te gaan, dat ik de zaterdag nog mocht werken als ik deze week ziek thuis bleef.
Wat ook maar beter is, want continu knallende koppijn, schouders en nek zijn zwaar gespannen, alles komt eruit en heb het continu koud en heet, soms zit ik zelfs te klappertanden terwijl ik het bloedheet heb
dat zeggen ze allemaalquote:
het is ook vanaf zaterdag dat ik thuiskwam van bed naar de bank en weer terugquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een teken van je lichaam dat je het rustig aan moet doen.
Mehh sucks big time. Hopelijk knap je snel op.
ik geloof niemandquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat antwoord zal je van anderen moeten horen
[..]
Bij mij is het zo.
ervaringsdeskundigequote:
Mooizo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Freakingly chill and how's your life?
waar staat dat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
maw, jullie zijn de leugenaars en daarom vertrouwen jullie geen mannen.
eigen woorden.
Waar is dat hele lap tekst? Was halverwege met lezenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei zoals de waard is..... Jullie spraken dat niet tegen....
ik sprak dat duidelijk tegen met het woord ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei zoals de waard is..... Jullie spraken dat niet tegen....
voor jou.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar is dat hele lap tekst? Was halverwege met lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Nee absoluut niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sprak dat duidelijk tegen met het woord ervaringsdeskundige
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
voor jou.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier nietquote:
nee. Nee absoluut niet. Ik ontkende het met het woord ervaringsdeskundige. Uit mijn ervaringen blijkt gewoon dat geen enkele man te vertrouwen is. Dat begon al met mijn vader die loog over het bestaan van sinterklaasquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, Nee absoluut niet.
Je gaf het toe met als toevoeging het feit dat je zelfs ervaringsdeskundige bent.
rijke stinkerdquote:
Net boodschappen gedaan met mijn zoon die ALLES lus en lekker vindt.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan met mijn zoon die ALLES lus en lekker vindt.
Ik ben weer arm
Dat noemen we winter hierquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Je gaat in het donker van huis naar je werk. Je gaat naar huis in het donker.
Iets gaat hier mis
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Nee absoluut niet. Ik ontkende het met het woord ervaringsdeskundige. Uit mijn ervaringen blijkt gewoon dat geen enkele man te vertrouwen is. Dat begon al met mijn vader die loog over het bestaan van sinterklaas
of dat je dan van die mannen hebt die je iets beloven maar als je er dan om vraagt dat ze ineens te moe zijn of een ander lam smoesjequote:
Dat soort mannen geven ons een slechte naamquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of dat je dan van die mannen hebt die je iets beloven maar als je er dan om vraagt dat ze ineens te moe zijn of een ander lam smoesje![]()
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat soort mannen geven ons een slechte naam
Ik kom beloftes na
precies dat gevoel krijg ik erbijquote:
Je zal wel vaak voorgelogen zijn door jongens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies dat gevoel krijg ik erbij
jij bent nog een broekie vergeleken met die mannenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal wel vaak voorgelogen zijn door jongens.
Mannen zijn anders
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of dat je dan van die mannen hebt die je iets beloven maar als je er dan om vraagt dat ze ineens te moe zijn of een ander lam smoesje![]()
dat maken ze je blijkbaar wijsquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent nog een broekie vergeleken met die mannen
Wel, dat ga je de komende 2 maanden nog doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Je gaat in het donker van huis naar je werk. Je gaat naar huis in het donker.
Iets gaat hier mis
leeftijdquote:
jij herkent dat vast welquote:
Iets te goed helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |