quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik help jullie niet graag uit een droom, maar dat zal niet meer zijn dan natte tot gesmolten sneeuw
Pluimen zijn wisselend idd, maar ik denk toch dat we een laagje echte sneeuw gaan krijgen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik help jullie niet graag uit een droom, maar dat zal niet meer zijn dan natte tot gesmolten sneeuw
toen was er geen treinverkeer rond schipholquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:23 schreef Blik het volgende:
Hoe zat het met de vertragingen op Schiphol op 28 oktober? Waren er toen veel vertragingen? Aangezien ik donderdag om 18:00 op Schiphol aankom...
Ik bedoel eigenlijk qua vluchten, treinverkeer vind ik niet zo boeiend. Collega is met de auto en komt redelijk dicht langs mijn huis, dus daar kan ik sowieso mee terugrijden indien nodigquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
toen was er geen treinverkeer rond schiphol
Ik teken er meteen voorquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag ook wel een keer
[ afbeelding ]
Het heeft niks met pluimen te maken, de lucht en de aarde zijn nog veel te warm voor goed sneeuw.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pluimen zijn wisselend idd, maar ik denk toch dat we een laagje echte sneeuw gaan krijgen.
Bullshit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft niks met pluimen te maken, de lucht en de aarde zijn nog veel te warm voor goed sneeuw.
De lucht wordt juist erg koud en daarmee koud genoeg voor droge sneeuw. Het is wel boven nul maar de dauptemps. waarschijnlijk niet dus het zal wel vallen als droge sneeuw maar op de grond heb je er niet veel aan. het wordt hoogstens tijdelijk witquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft niks met pluimen te maken, de lucht en de aarde zijn nog veel te warm voor goed sneeuw.
Beetje wat ik bedoelde. Die kou kan ik nergens terugvinden, de onzekerheid is iets te groot. Maar wat er valt als goede sneeuw gaat dan waarschijnlijk in de avond vallen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De lucht wordt juist erg koud en daarmee koud genoeg voor droge sneeuw. Het is wel boven nul maar de dauptemps. waarschijnlijk niet dus het zal wel vallen als droge sneeuw maar op de grond heb je er niet veel aan. het wordt hoogstens tijdelijk wit
Mah dat denk ik niet hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Nach jetzigem Stand treffen Springtide und der Höhepunkt des Sturms genau zusammen, es droht daher eine schwere Sturmflut.
De kleuren voor Nederland liggen in lijn met die in Duitsland:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |