Ik heb Andersen al, dus heb Serero niet nodig. Die twee vervullen bij mij altijd dezelfde rol. Ergens voorin spelen als vaste wissel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
WTF kerel![]()
Kijk die namen en dan nog ZO verliezen, in eigen huis nog wel
![]()
Leeftijd speelt bij die spelers geen rol, zijn bijna allemaal wereldtoppers in wording
EDIT: Ik heb het probleem gevonden.. Ik zie dat je Serero aan Metallist hebt verkocht![]()
Fisher ga ik over 1 of 2 jaar ook verkopen, waarschijnlijk ook voor rond de 30m.... Er zijn niet zo heel veel goede AMLsquote:Op woensdag 4 december 2013 21:22 schreef dion_v_k het volgende:
Bij mij was Fischer 6 miljoen waard en speelde goed, ik verkoop hem aan fucking Padova waar hij gemiddeld nog geen 6.50 haalt en daar is hij nu al 30 miljoen waard![]()
FM14 idd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe krijg je Doria gekocht voor 3,5 miljoen dan? FM14?
Nou dat kreeg ik op de 1e dag van seizoen 1 niet voor elkaar. Ik heb 8,75 miljoen moeten betalenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef Sjechov het volgende:
[..]
FM14 idd.
Gewoon geboden en direct geaccepteerd bij seizoen 1.
Feitelijk nog een koopje.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou dat kreeg ik op de 1e dag van seizoen 1 niet voor elkaar. Ik heb 8,75 miljoen moeten betalen
Juve deed een bod van 32 miljoen dat ik meteen heb afgewezen. Momenteel is de hele top geinteresseerd. O.a. Barcelona, R. Madrid, Chelsea, PSG etc.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:35 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Feitelijk nog een koopje.
Het is een geweldenaar!
Lijkt wel of iedereen hier met Porto speeltquote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef Zhano het volgende:
Eerste leg halve finale beker tegen Benfica:
[ afbeelding ]
3-0 verloren.
Hoorde van Thadje dat ze OP warenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt wel of iedereen hier met Porto speelt
Porto is elk jaar OP. Net als Ajaxquote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoorde van Thadje dat ze OP warenMet Molde lukte niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Porto en Ajax, spelen met City/Chelsea is nog moeilijker.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt wel of iedereen hier met Porto speelt
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Porto en Ajax, spelen met City/Chelsea is nog moeilijker.
WTF!quote:
Twente is jouw satellietclub?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, 2-0 winst op (ex-)koploper FeyenoordTelvanni bovenaan!
[ afbeelding ]
Moederclub, maar ik ben al 5 seizoenen op rij de betere en grotere club. Kan de samenwerking ook niet aanpassen of afbrekenquote:
Ik heb Brandt verhuurd aan Olympiacos, mijn volgende tegenstander in de CL.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
Lekker hoor City heeft Suarez, Azpilicueta, Ramsey en Shaqiri.
![]()
En pingel tegen. Lekker Brandt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
2-2 90ste min corner tegen. Kut Aguero kleine stinkerd
Speelt nog niet alles bij mij, maar doet het goed wanneer hij speelt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
Voor de mensen hier die met Porto spelen; Hoe doet Reyes het?
Ik twijfel tussen hem (18 miljoen) en Will Hughes (10 miljoen)
Will Hughes is toch een totaal ander soort speler?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
Voor de mensen hier die met Porto spelen; Hoe doet Reyes het?
Ik twijfel tussen hem (18 miljoen) en Will Hughes (10 miljoen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pavlovski is wel een leuke goedkope CAM voor de mensen die met een nieuwe game beginnen
[ Bericht 13% gewijzigd door ThadCastle op 04-12-2013 23:49:13 ]
1. Hij is het niet waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, z'n huidige club wil minstens 14M voor deze speler hebben... is 'ie dat waard?
[ afbeelding ]
edit: en nu eisen ze 16M met een winstpercentage op de doorverkoop van 25% ipv 40%
Dikke doei, zoveel tel ik niet voor een speler neer.
Veel te lage attribute voor doorzettingsvermogen om 14 of 16 miljoen waard te zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, z'n huidige club wil minstens 14M voor deze speler hebben... is 'ie dat waard?
[ afbeelding ]
edit: en nu eisen ze 16M met een winstpercentage op de doorverkoop van 25% ipv 40%
Dikke doei, zoveel tel ik niet voor een speler neer.
Dat is ook altijd het eerste waar ik naar kijkquote:Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Veel te lage attribute voor doorzettingsvermogen om 14 of 16 miljoen waard te zijn
Die stat was me even ontschotenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Veel te lage attribute voor doorzettingsvermogen om 14 of 16 miljoen waard te zijn
Hé...Die filosofie komt me bekend voor...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die stat was me even ontschotenIk vind hem ook al te oud, vaak gaan spelers van zijn leeftijd na X wedstrijden zeuren dat ze een basisplaats willen hebben, dus daarom scoor ik liever 16 á 17-jarigen en oudere spelers van 25+ die sowieso een basisplek verdienen.
Vrij gangbare filosofie dacht ik zoquote:Op donderdag 5 december 2013 00:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hé...Die filosofie komt me bekend voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |