Ik heb de update van '13 nooit gehad. Dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste daarvan zaten al in de update van '13, maar bedankt. Nouri ziet er goed uit.
Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb de update van '13 nooit gehad. Dat wist ik dus niet![]()
Ga maar eens googlen voor screenshots van Nouri later in de game. Sterspeler bij Man City etc.
Hopelijk krijg ik hem ook zo goed.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
Maar de meeste spelers die in de update er bij kwamen, waren ruk. Alleen Bazoer was een talent. De rest op het niveau Veendam.
Zit Joe van der Sar ook al bij Ajax daar?
Maar ik heb geen grote database, heb 'm volgens mij hier al wel voorbij zien komen.quote:
Jammer. Misschien is hij nog te jong.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar ik heb geen grote database, heb 'm volgens mij hier al wel voorbij zien komen.
Moest een edit zijn dus![]()
En de score?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste verlies in het derde seizoen
2-1quote:
Klopt de titel van dit topic tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die Padova niet kennen![]()
![]()
Het Italiaanse Monaco
Haaaiquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:58 schreef d1ce het volgende:
[..]
Klopt de titel van dit topic toch
Tevens hoi![]()
zoek een uitdagingquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die Padova niet kennen![]()
![]()
Het Italiaanse Monaco
?quote:
Hoe krijg je Doria gekocht voor 3,5 miljoen dan? FM14?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:41 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb net Doria verkocht aan Benfica voor 28 miljoen.
Vorig seizoen nog gekocht voor 3,5
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
mijn super sub dacht de winnende te hebben gemaakt
Uit Zweden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
aardig backje wel hoor
[ afbeelding ]
Neefje van deze denk ikquote:
quote:
Godverquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neefje van deze denk ik
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er rust een vloek op de linksbackpositie5 spelers die daar kunnen spelen zijn nu geblesseerd, variërend van 3 weken tot 4 maanden. Ik kan met kunst en vliegwerk wel een of twee jonkies daar neerzetten, maar die spelen vervolgens kut en mede daardoor verlies ik
Zal al aan een platte 3-5-2 te denken, maar ik durf niet zonder backs te spelenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Kun je niet zonder backs spelen? 3 centrale verdedigers met daarvoor 2 verdedigende middenvelders?
Niet iedere tegenstander heeft goede buitenspelers, dus je kunt het best eens proberen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zal al aan een platte 3-5-2 te denken, maar ik durf niet zonder backs te spelen
Ja, speelde hier extreem goed bij PSV (verhuurd door Chelsea vorig seizoen).quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef d1ce het volgende:
Is van Ginkel goed? Ik kan hem kopen voor 7 mil.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef d1ce het volgende:
Is van Ginkel goed? Ik kan hem kopen voor 7 mil.
Depay speelt hier al 2 jaar in Jong PSV, zijn stats zien er ook niet bijzonder uitquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:50 schreef d1ce het volgende:
Ik probeer Depay te halen, maar PSV vraagt zo veel voor hem
edit; nvm, 9 mil en nog wat voorwaarden
Ben benieuwd, hij speelde bij mij ook in Jong PSV.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:34 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb Depay ook maar gekocht, heeft me 13 miljoen gekost. Eens kijken of ik hem beter kan maken
Jij koopt echt alleen maar. Hoeveel spelers heb je nu? 40?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
DOEN? Ik durf niet![]()
![]()
Waarschijnlijk wordt hij een van de beste backs in het spel maar ik heb Boilesen, Rekik en Denswil die ook nog linksback spelen. Ook heb ik hierna nog maar 1 miljoen op de bank![]()
Maar aan de andere kant is het wel echt een toffe speler
Zijn stats:
[ afbeelding ]
27,5M voor een fucking backquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
DOEN? Ik durf niet![]()
![]()
Waarschijnlijk wordt hij een van de beste backs in het spel maar ik heb Boilesen, Rekik en Denswil die ook nog linksback spelen. Ook heb ik hierna nog maar 1 miljoen op de bank![]()
Maar aan de andere kant is het wel echt een toffe speler
Zijn stats:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |