Nice. De Bruyne is weer zo goed dit jaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:22 schreef ThadCastle het volgende:
De Bruyne staat op de transferlijst voor 8 miljoen..
Van Ginkel voor 4,7..
Godver man die wil ik allebei
Dat is wel erg goedkoopquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:22 schreef ThadCastle het volgende:
De Bruyne staat op de transferlijst voor 8 miljoen..
Van Ginkel voor 4,7..
Godver man die wil ik allebei
Hier speelt hij al bij Realquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. De Bruyne is weer zo goed dit jaar
Heb al een bod van bijna 50 miljoen afgewezen op hem
Heb het nog niet gedaan maar dat zijn de vraagprijzen. Heb als CAMs: Quintero, Josue, Pavlovski en dan heel veel spelers die er zouden kunnen spelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. De Bruyne is weer zo goed dit jaar
Heb al een bod van bijna 50 miljoen afgewezen op hem
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn selectie wat aan de grote kant![]()
Morgen maar eens uitpluizen. Truste
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen weer een dag seizoen voor je, truste
Dat heb ik ook altijd haha. Trustenquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax heeft in mijn game ook Corchia gehaaldquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel erg goed. Staat in de belangstelling van PSG en Monaco, proberen te cashen dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax heeft in mijn game ook Corchia gehaald
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen weer een dag seizoen voor je, truste
Cashen en eigen jeugd!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:05 schreef dion_v_k het volgende:
Godverju zeg, lekker begin van het seizoen zo met al die geinteresseerde clubs die mijn spelers ongelukkig maken.
Fischer.
Andersen.
Duarte.
Bruno.
Veltman.
Allemaal willen ze vertrekken
Dat is allemaal eigen jeugd want wij zijn Ajax.quote:
Wie is Bruno dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is allemaal eigen jeugd want wij zijn Ajax.
Van Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie is Bruno dan?
Martins kakkie Indi?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké dan..
Dit zijn de belangrijkste denk ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mensen die '14 spelen:
Welke jeugdspelers zijn er toegevoegd bij Ajax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik postte gisteren toch dat Padova was overgenomen en 181 miljoen ging besteden aan transfers.. Ze bieden net 18 miljoen op Duarte en 15 miljoen op Fischer. Ik heb nog nooit van die club gehoordquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit zijn de belangrijkste denk ik
De meeste daarvan zaten al in de update van '13, maar bedankt. Nouri ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |