quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk toch dat dat het is, maken de ventilatoren herrie? Dan moeten die schoongemaakt worden.
Post je specificaties eens?
Ik merk dat hij het zwaarder heeft bij wedstrijden, ja. Ik zal eens naar de temperatuur kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag. Valt hij gewoon uit middenin het spel of alleen bij wedstrijden?
Aan de specs ligt het inderdaad niet. Dan zal het temperatuur zijn waarschijnlijk. Zijn wel al je drivers up to date?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik merk dat hij het zwaarder heeft bij wedstrijden, ja. Ik zal eens naar de temperatuur kijken.
Hij viel laatst bij het renderen van een video ook al een paar keer uit. Ik zal ook mijn drivers even checken, thanks.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Aan de specs ligt het inderdaad niet. Dan zal het temperatuur zijn waarschijnlijk. Zijn wel al je drivers up to date?
Jezus, dat is wel heel ergquote:Op woensdag 4 december 2013 14:45 schreef Binamin het volgende:
Eerste wedstrijd van CL een klein beetje verloren......
[ afbeelding ]
Mijn huidige team is een beetje op de groei samengesteld, dus ik verwacht dit seizoen niet te veel.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:45 schreef Binamin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige team is een beetje op de groei samengesteld, dus ik verwacht dit seizoen niet te veel.
Dat is een beetje heetquote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij viel laatst bij het renderen van een video ook al een paar keer uit. Ik zal ook mijn drivers even checken, thanks.
Weten jullie of je ergens kunt vinden wat de uitval-temperatuur van je laptop is?
Dit is de temperatuur op dit moment: [ afbeelding ]
Zal FM eens opstarten.
In FM-menu's: [ afbeelding ]
Eens een potje starten.Ik vrees dat ik opnieuw moet opstarten zo.
Merk al dat 'ie nog warmer wordt en meer geluid begint te maken.
Edit: Uitgevallen dus.
[ afbeelding ]
Plaatje hierboven is een paar seconden voor het uitgevallen genomen, zal de temperatuur dus wel zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:14 schreef Binamin het volgende:
In totaal 124m inkomsten aan transfers
[ afbeelding ]
Mijn laptop was laatst meer dan 100 gradenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit. Hoewel 70 graden voor een GPU niet intens is, dat kan ie wel aan.
WTF kerelquote:Op woensdag 4 december 2013 14:45 schreef Binamin het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef MMUFC het volgende:
Ajax in play off ronde EL.. 1e duel uit 0-1 bij Molde gewonnen. Verliezen ze thuis met 0-2.
Ajax had 19 schoten waarvan 6 op doel![]()
Molde had er 3 waarvan 2 op doel
![]()
![]()
Ik probeer Karim Rekik te kopen. Op zelfde dag doet PSG een lager bod. Ze accepteren die van mij, die van PSG niet. Bied m contract aan, vervolgens doet hij er lang over voor dat hij beslist.. iedere keer biedt PSG iets meer aan City. Inmiddels na 7 dagen denken wordt een bod van PSG geaccepteerd en en tekent hij binnen 2 dagen bij PSGEn zo gaat hij dus voor 50k per maand minder naar Frankrijk..
Stats zijn ook niet fenomenaal ofzo maar goed genoeg voor Ajax, en hij is nog maar 20 dus verwacht wel dat hij nog beter gaat wordenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef Jorwol het volgende:
Rekik is hier niet echt heel bijzonder moet ik zeggen. Van Dijk, Kongolo, De Vrij en Martins Indi zijn stuk voor stuk veel beter. Misschien heeft hij een negatieve PA?
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef MMUFC het volgende:
Ajax heeft Hoessen voor 875k aan Groningen verkocht om hem 3 seizoenen later voor 8m terug te kopen
Als ze lang nadenken gewoon bepalende speler maken (en dus meer betalen, maar goed) en dan gaan ze bij mij altijd heel snelquote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef MMUFC het volgende:
Ajax in play off ronde EL.. 1e duel uit 0-1 bij Molde gewonnen. Verliezen ze thuis met 0-2.
Ajax had 19 schoten waarvan 6 op doel![]()
Molde had er 3 waarvan 2 op doel
![]()
![]()
Ik probeer Karim Rekik te kopen. Op zelfde dag doet PSG een lager bod. Ze accepteren die van mij, die van PSG niet. Bied m contract aan, vervolgens doet hij er lang over voor dat hij beslist.. iedere keer biedt PSG iets meer aan City. Inmiddels na 7 dagen denken wordt een bod van PSG geaccepteerd en en tekent hij binnen 2 dagen bij PSGEn zo gaat hij dus voor 50k per maand minder naar Frankrijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |