quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Norrage het volgende:
Federer is de beste speler allertijden, maar Nadal is beter.
En hier zeg je in de laatste zin toch echt dat jezelf het de beste plaat vind.quote:Ik denk dat ik het ook niet zijn beste plaat vind. Ik vind Dig!! ook beter. Maar het is dus een heerlijk coherent album, dat eigenlijk als een van de weinige NC albums precies lang genoeg is, een geheel is en een bepaalde feel overbrengt. Ik vind het stiekem tegelijkertijd zijn beste en zijn degelijkste plaat.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
09. Daft Punk - Random Access Memories (Columbia)
10. Arcade Fire - Reflektor (Merge)
Ken eigenlijk vooral GMF van John Grantquote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
En John Grant doet het ook heel goed in alle lijstjes. En die naam heb ik praktisch niet eens gehoord op dit forum
Fantastisch nummer toch dit
Primal Screamquote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Felagund het volgende:
Van Daniel Avery en Jessica Pratt heb ik nog niet gehoord. Maar eens luisteren. De echte vraag is natuurlijk, waar zijn Primal Scream/Darkside/Forest Swords/Peter Adams/Haxan Cloak?
Top tien is nog wel oké, maar de rest van de lijst.. The Strypes gewoon boven The National, Vampire Weekend, Atoms for Peace, Laura Marling, Bill Callahan etc zetten. Kan echt nietquote:
Ik denk dat al die tijdschriften niet weten wat objectief en subjectief is, en albums het beste vinden maar vinden dat ze niet het beste zijn. ofzo. Want Darkside is natuurlijk beste album terwijl het niet beste album is. En Reflektor is gewoon het beste.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Felagund het volgende:
Van Daniel Avery en Jessica Pratt heb ik nog niet gehoord. Maar eens luisteren. De echte vraag is natuurlijk, waar zijn Primal Scream/Darkside/Forest Swords/Peter Adams/Haxan Cloak?
Iedereen houdt van The National, terwijl niemand ze waardeertquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat al die tijdschriften niet weten wat objectief en subjectief is, en albums het beste vinden maar vinden dat ze niet het beste zijn. ofzo. Want Darkside is natuurlijk beste album terwijl het niet beste album is. En Reflektor is gewoon het beste.
Reflektor, Modern Vampires en Yeezus komen, als je al die lijstjes gaat vergelijken, duidelijk als beste uit de bus.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef Norrage het volgende:
En Rolling Stone
Yeezus doet het goed zeg
Heb hem al wel 10x in een top 5 zien staan.
Daft punk jammergenoeg ookquote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
Reflektor, Modern Vampires en Yeezus komen, als je al die lijstjes gaat vergelijken, duidelijk als beste uit de bus.
Ik vind de top 10 niet zo sterk, de hele lijst is mooier.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
Om niet door die verschrikkelijke site te hoeven, hier de top 10 van Stereogum
01. Kanye West - Yeezus (Roc-A-Fella/Def Jam)
02. Deafheaven - Sunbather (Deathwish)
03. Vampire Weekend - Modern Vampires Of The City (XL)
04. Disclosure - Settle (Cherrytree)
05. My Bloody Valentine - m b v (Self-released)
06. Sky Ferreira - Night Time, My Time (Capitol)
07. Danny Brown - Old (Fool's Gold)
08. HAIM - Days Are Gone (Polydor)
09. Daft Punk - Random Access Memories (Columbia)
10. Arcade Fire - Reflektor (Merge)
Goed album maar door bijna iedereen na een (klein) jaar vergeten en dat zegt wel watquote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb mbv trouwens nog steeds niet gehoord. Wat is de mening hier over dat album?
Het is nog teveel een popalbum... Maar wel een goed popalbum. Ik hoor een hoop potentie, iig.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef Moody het volgende:
Sky Ferreira, ik hoor de genialiteit niet. Wel prima tieten
Ik weet niet, PJ Harvey had bijv. meteen een geweldige debuutplaat. Ik schaar dit meer onder de HAIMs van deze wereld en minder dan bijv. Torres en Poliça. (om maar eens wat recente platen te noemen)quote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het is nog teveel een popalbum... Maar wel een goed popalbum. Ik hoor een hoop potentie, iig.
Die gaat straks fantastische duistere werken afleveren,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |