abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2014 @ 11:35:49 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136395676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:13 schreef Ulx het volgende:
Waarom moest mijn In Memoriam van 3-voud weg wegens "matige troll" terwijl ik in die topics meerdere posts zie van andere users waarin ze hem voor ontzettende lul uitmaken en kunnen die gewoon blijven staan?

Ik gaf tenminste nog argumenten en ik deed mijn best voor die kerel. Ik eindigde zelfs nog met een rust zacht.

Het ging om dit. (had al een humorloze plurkenreactie verwacht, vandaar dat ik hem even heb opgeslagen.)

[..]

Wat ben je toch ook een ongelofelijk kansloze, aandachtsgeil, zwakzinnig kutpubertje.
Ga maar weer lekker je hotdogje door je vuistje laten gieren in de wetenschap dat je zulke stoute dingen durft te zeggen over iemand waar je het niet mee eens was.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136395802
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

D'r zijn genoeg mensen voor mij geweest die hem voor lul of vervelende user hebben uitgemaakt in dat topic. Die opmerkingen staan er nog steeds. Dus waarom mijn post nou weer weg moet als matige (godverdomme. Dit noem je matig?) troll snap ik niet.
Geef het een per jaar. Zodra je volwassen bent ga je het wel begrijpen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:00:58 #253
104871 remlof
Europees federalist
pi_136396517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:13 schreef Ulx het volgende:
Waarom moest mijn In Memoriam van 3-voud weg wegens "matige troll" terwijl ik in die topics meerdere posts zie van andere users waarin ze hem voor ontzettende lul uitmaken en kunnen die gewoon blijven staan?

Ik gaf tenminste nog argumenten en ik deed mijn best voor die kerel. Ik eindigde zelfs nog met een rust zacht.

Het ging om dit. (had al een humorloze plurkenreactie verwacht, vandaar dat ik hem even heb opgeslagen.)

[..]

Mooi. En geheel in de stijl van de betreffende user.
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 12:08:02 #254
8781 crew  Frutsel
pi_136396715
Ok : Game over dan maar
pi_136396740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon moderen en openlaten imo.
Beetje lullig om zo'n topic dicht te gooien omdat sommigen niet normaal kunnen doen,
pi_136397033
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Oneens. Gewoon wat posts wissen en Ulx op z'n sodemieter geven was genoeg geweest.
pi_136397272
Hoezo? Ik gaf gewoon mijn onderbouwde mening. Als ik nou had geschreven dat ik blij was dat de man is overleden en dat het zijn verdiende loon was, ja, dan had je een punt. Maar dat deed ik niet.
pi_136397417
Je mag van mij best een regeltje invoeren dat je alleen RIP XXX mag posten in zo'n topic en niks anders. Maar wat heb je daar nou aan?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 12:30:07 ]
pi_136397469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:25 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Ik gaf gewoon mijn onderbouwde mening. Als ik nou had geschreven dat ik blij was dat de man is overleden en dat het zijn verdiende loon was, ja, dan had je een punt. Maar dat deed ik niet.
eeeuuh dat deed je ook?

quote:
Anyway, ik zal je verbale diarree minder missen dan reguliere sproeipoep, en ik neem dus afscheid van je met een luid Bon Voyage, Sucker! en ik trek een biertje open op je vertrek van dit forum.

Rust zacht, 3-voud, en kom vooral niet terug.
pi_136397536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:31 schreef ReplaR het volgende:

[..]

eeeuuh dat deed je ook?

[..]

Yep. Daar staat niet dat ik blij ben dat hij dood is. Alleen dat ik blij ben dat ik zijn bullshitposts niet meer hoef te verwachten op dit forum.
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:34:12 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136397542
Want het is of de hemel in prijzen of de grond in boren ... Treurigheid dat je je zo denkt te moeten profileren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136397552
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Yep. Daar staat niet dat ik blij ben dat hij dood is. Alleen dat ik blij ben dat ik zijn bullshitposts niet meer hoef te verwachten op dit forum.
En je vind dat zelf niet heel erg ongepast?
pi_136397579
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Want het is of de hemel in prijzen of de grond in boren ... Treurigheid dat je je zo denkt te moeten profileren.
Als ik jou niet mag in het echte leven, dan ga ik toch ook niet naar jouw begrafenis om daar in het condoleanceregister te schrijven dat ik blij ben van je af te zijn?

Nee dan blijf je gewoon weg.
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:38:06 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136397657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef ReplaR het volgende:

Als ik jou niet mag in het echte leven, dan ga ik toch ook niet naar jouw begrafenis om daar in het condoleanceregister te schrijven dat ik blij ben van je af te zijn?

Nee dan blijf je gewoon weg.
Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterste
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 12:39:14 #265
8781 crew  Frutsel
pi_136397691
Nou tis weer open...
Ik snap persoonlijk best wel dat 3voud niet geliefd was bij veel users, deed ie zelf ook aan mee dus bepaalde reacties kan je wel verwachten. Zo was hij zelf ook en als er internet in het hiernamaals was dan zat hij er nu met een bak popcorn, maar kom op people... het kan ook TE ver gaan. Denk ff na voor je wat post of elkander in de haren vliegt... of ontvolg dan het topic..

Game on!
pi_136397827
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterste
De kerel polariseerde de hele boel bij elkaar en nu hij dood is gaan we gezellig met zijn allen de grote grauwe gemene deler uithangen en vooral niemand tegen de haren instrijken.

Ik denk niet dat 3-voud daarvoor stond.
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:51:12 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136397996
Wat is het nut om in zo'n topic mensen tegen de haren in te strijken, buiten provocerend schoppen? Maar voel je vooral een stoertje.
pi_136398286
quote:
5s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef Copycat het volgende:
Wat is het nut om in zo'n topic mensen tegen de haren in te strijken, buiten provocerend schoppen? Maar voel je vooral een stoertje.
Als ik stoer had willen zijn of hem respectloos uit had willen schelden had ik wel gewoon "Hij was een lul. Rip aan de nabestaanden en de hond" gepost. Dan had ik niet de moeite genomen om een In Memoriam te schrijven. Feit is dat ik dat wel deed, en dat dat van meer respect getuigt dan simpelweg meehuilen zonder er ook maar een bal van te menen, of überhaupt niks te posten. Ik zou dat pas beledigend vinden.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:06:55 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136398557
Meer woorden aan iets besteden, maakt het niet per se respectvol. Maar ieder zijn eigen invulling van respect. Klaar mee.
pi_136398822
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:06 schreef Copycat het volgende:
Meer woorden aan iets besteden, maakt het niet per se respectvol. Maar ieder zijn eigen invulling van respect. Klaar mee.
Over de doden niets dan goeds is ook niet bepaald respectvol.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:16:37 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136398887
quote:
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:

pi_136399072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:18 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Oneens. Gewoon wat posts wissen en Ulx op z'n sodemieter geven was genoeg geweest.
Oneens. Iedereen reageert op zijn eigen manier en mensen die meer dan 1 keer in dat topic hebben gepost (afgezien van de mods) die hebben m.i. sowieso allemaal ergens een afslag gemist in hun leven. Van beide kanten that is.

Een overlijdenstopic is m.i. een plek waar je nog 1 keer je persoonlijke gedachten laat gaan naar iemand (positief of negatief), maar verder niet gaat discusseren....maar goed....daar zal ik wel heel ouderwets in zijn. :)
pi_136399099
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

D'r zijn genoeg mensen voor mij geweest die hem voor lul of vervelende user hebben uitgemaakt in dat topic. Die opmerkingen staan er nog steeds. Dus waarom mijn post nou weer weg moet als matige (godverdomme. Dit noem je matig?) troll snap ik niet.
Zoiets heet virtueel over iemands graf pissen en is in dat topic volledig misplaatst,

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 06-02-2014 13:38:45 (doe normaal) ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_136399363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Oneens. Iedereen reageert op zijn eigen manier en mensen die meer dan 1 keer in dat topic hebben gepost (afgezien van de mods) die hebben m.i. sowieso allemaal ergens een afslag gemist in hun leven. Van beide kanten that is.

Een overlijdenstopic is m.i. een plek waar je nog 1 keer je persoonlijke gedachten laat gaan naar iemand (positief of negatief), maar verder niet gaat discusseren....maar goed....daar zal ik wel heel ouderwets in zijn. :)
Ik had vrij weinig met 3-voud. Heb dan ook gewoon niets gepost. Wel met enige interesse gelezen en me behoorlijk geërgerd aan een aantal mensen dat zich over de rug van een dooie meent te moeten profileren. Ik vind het van een ontzettende droefheid als je je zo moet laten gelden.
pi_136399607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:30 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik had vrij weinig met 3-voud. Heb dan ook gewoon niets gepost.
Same here.

quote:
Wel met enige interesse gelezen en me behoorlijk geërgerd aan een aantal mensen dat zich over de rug van een dooie meent te moeten profileren. Ik vind het van een ontzettende droefheid als je je zo moet laten gelden.
Op dat punt zitten we dus iets anders in elkaar. Ik erger me vooral aan het feit dat mensen een overlijdenstopic gebruiken als discussietopic. Op een forum is het vrij normaal dat mensen hun punt willen maken of hun gelijk willen halen, maar daar vind ik persoonlijk een overlijdenstopic geen geschikte plek voor.

Zet je gedachten aan de overledene neer als je daar behoefte aan heb en ga de discussie over wat wel/niet gepast zou zijn ergens anders aan....zoals jij (en ik ook) dus nu hier doet. :)
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:45:30 #276
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_136399892
NWS / Opvallend apenfilmpje van de racisten van de PvdA.

waarom is dit pareltje gesloten?
Ik bericht gewoon over de racisten van de PvdA. Het staat zelfs op de NOS, een site die toch wel iets beter is als dit FOK! forum. Dus dan lijkt me dat het wel waardevol nieuws is.

Of jullie zijn zeker allemaal PVV racisten die niets van de PvdA willen?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_136399897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Same here.

[..]

Op dat punt zitten we dus iets anders in elkaar. Ik erger me vooral aan het feit dat mensen een overlijdenstopic gebruiken als discussietopic. Op een forum is het vrij normaal dat mensen hun punt willen maken of hun gelijk willen halen, maar daar vind ik persoonlijk een overlijdenstopic geen geschikte plek voor.

Zet je gedachten aan de overledene neer als je daar behoefte aan heb en ga de discussie over wat wel/niet gepast zou zijn ergens anders aan....zoals jij (en ik ook) dus nu hier doet. :)
Neuh, we zijn het aardig eens, denk ik. Het gejammer of een herdenkingstopic al dan niet terecht is, hoeft niet in dat topic. De 'leuk' bedoelde opmerkingen zijn wat mij betreft ook niet echt gepast en de Kroon der Treurnis gaat natuurlijk naar Ulx met z'n achterlijke gedrag.
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 13:47:27 #278
8781 crew  Frutsel
pi_136399971
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:45 schreef porsche1 het volgende:
NWS / Opvallend apenfilmpje van de racisten van de PvdA.

waarom is dit pareltje gesloten?
Ik bericht gewoon over de racisten van de PvdA. Het staat zelfs op de NOS, een site die toch wel iets beter is als dit FOK! forum. Dus dan lijkt me dat het wel waardevol nieuws is.

Of jullie zijn zeker allemaal PVV racisten die niets van de PvdA willen?
Uiteraard, ik haat dat soort topics, van die apen van de niet-pvda-users :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:49:11 #279
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_136400021
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Uiteraard, ik haat dat soort topics, van die apen van de niet-pvda-users :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Wacht maar tot GL een filmpje maakt over nichten, de dochters van je oom.
Wedde dat jij je dan ook voelt aangesproken, doordat het woord nicht een dubbele betekenis heeft.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 13:52:21 #280
8781 crew  Frutsel
pi_136400156
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:49 schreef porsche1 het volgende:

[..]

_O-
Wacht maar tot GL een filmpje maakt over nichten, de dochters van je oom.
Wedde dat jij je dan ook voelt aangesproken, doordat het woord nicht een dubbele betekenis heeft.
Nee dann haben wir es 'nicht' gewusst
pi_136402103
quote:
Ik ben meer het type dat de vlaggestok in de anus van je levensloze karkas zou willen rammen zodat je zelf kunt dienen als gat in de grond. Dat is ook eigen verantwoordelijkheid, jij lelijke
clownskop.
etc etc

Ulx...naar aanleiding van je eigen getrol hier op het forum en notes , ook uitgelegd achter, zag ik in jouw post niet meer dan aandachttrekkerij over de rug van iemand die er toch niet meer tegenin kan gaan. In mijn ogen niet meer dan een troll en wat mij betreft ook laf.

We hoeven er geen EO topic van te maken, Want denk dat zelfs hij niet gek op zou kijken van bepaalde reacties, maar dat getroll laat je gewoon buiten dat soort topics.

En ook een van de redenen is deze:
quote:
Voor verdere drama verwijs ik je gewoon naar de FA's. Ik heb mijn uitleg van moderatie gegeven
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_136407570
Waarom wordt mijn reactie op die van LXIV weggemod in het 3-voud topic, maar blijft die van hem wel gewoon staan?
pi_136407637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom wordt mijn reactie op die van LXIV weggemod in het 3-voud topic, maar blijft die van hem wel gewoon staan?
Omdat je niet door moet gaan over privezaken.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:44:21 #285
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_136453048
Het 3de topic voor 3-voud (vzmh) dichtgooien na 111 reacties. *stil* *mooi*
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_136460752
Godverdegodver!
Ik kan opeens niet meer reageren en krijg een vreemde reactie over mijn avatar.
Na verwijderen kan ik opeens weer wel reageren.
Wat is dat nou weer? Gaat FOK! opeens op de politiek-correcte toer?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_136460954
Aangaande mijn avatar:

Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!

Wat een FOK!-onwaardige eis.
Ik ga wel verder praten bij de Libelle of de Margriet of zo.

Mijn avatar was de borstpartij van een actrice die zelf bij elke gelegenheid begon over haar borsten: Tatjana Simic. Dus niet beledigend voor haar of onbekend voor het grote publiek.

Kan iemand mij vertellen waarom die avatar kennelijk geblokkeerd is? Dat is vast wel een groot FOK-beleid. En nu weerhoud ik mij met enige moeite van diverse snerende suggesties.

En avatars met de vlag van Israel, China of de VSvA, met een portret van een dictator of zo?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_136461114
Ik heb hier avatars van Hitler, Kim Yong-Un, Mao en Stalin voorbij zien komen, dus hoe erg kan een stel tieten van zo'n importsnol zijn? Overigens kun je je vraag beter in het algemene Feedback forum stellen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 07:25:34 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_136461301
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 03:08 schreef Kees22 het volgende:
Aangaande mijn avatar:

Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!

Wat een FOK!-onwaardige eis.
Ik ga wel verder praten bij de Libelle of de Margriet of zo.

Mijn avatar was de borstpartij van een actrice die zelf bij elke gelegenheid begon over haar borsten: Tatjana Simic. Dus niet beledigend voor haar of onbekend voor het grote publiek.

Kan iemand mij vertellen waarom die avatar kennelijk geblokkeerd is? Dat is vast wel een groot FOK-beleid. En nu weerhoud ik mij met enige moeite van diverse snerende suggesties.

En avatars met de vlag van Israel, China of de VSvA, met een portret van een dictator of zo?
FOK! wordt bekostigd door inkomsten uit google-ads. Google verbiedt de door jou genoemde inhoud. Daarom is dat op FOK! niet toegestaan, want anders hebben we geen google-ads meer en daarmee geen FOK!

Wil je daar graag over in discussie gaan, zou ik naar forum@fok.nl mailen, of probeer het in FB. Alleen ik kan je nu al vertellen dat dat beleid niet gaat veranderen.
Laffe huichelaar
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:42:11 #290
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_136461926
Don't be evil, Kees.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:43:47 #291
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136461941
Money talks, bullshit walks
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:44:56 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136461947
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 07:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

FOK! wordt bekostigd door inkomsten uit google-ads. Google verbiedt de door jou genoemde inhoud. Daarom is dat op FOK! niet toegestaan, want anders hebben we geen google-ads meer en daarmee geen FOK!

Wil je daar graag over in discussie gaan, zou ik naar forum@fok.nl mailen, of probeer het in FB. Alleen ik kan je nu al vertellen dat dat beleid niet gaat veranderen.
Dat tieten daarom niet mogen, prima, maar dat maakt die andere avatars niet minder smakeloos
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:25:19 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_136462526
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat tieten daarom niet mogen, prima, maar dat maakt die andere avatars niet minder smakeloos
Klopt. Smakeloos vind ik geen reden tot verwijdering. Maar sowieso gaan wij mods niet over avatars, daarvoor moet je bij (F)A's zijn
Laffe huichelaar
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:43:20 #294
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_136467577
Wat jij (of een FA) wel of niet een smakeloze avatar vindt, is sowieso niet relevant hier. FOK! zit onder de knoet van een corporate geldmonster.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ringo op 08-02-2014 13:50:30 ]
pi_136468970
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Ringo het volgende:
Wat jij (of een FA) wel of niet een smakeloze avatar vindt, is sowieso niet relevant hier. FOK! zit onder de knoet van een corporate geldmonster.
Kom je daar nu pas achter?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:33:43 #296
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_136469521
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:17 schreef Mutant01 het volgende:

Kom je daar nu pas achter?
Nee, maar je moet het die brave modjes af en toe onder de neus duwen.
pi_136472489
Gaat Google straks ook besluiten wat we wel en niet mogen zeggen?
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 16:04:28 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136473033
lijkt me niet iets waar we in NWS FB over hoeven te discussieren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_136491778
OK, dus alles wat we hier posten gaat ook direct naar de NSA?
Veel geluk ermee.
Ik had ooit een cliënt die dacht dat hij bespioneerd werd. "Ook op de WC?" "Ook op de WC!"
Ik probeerde hem gerust te stellen: "Nou, als ze mij zouden willen bekijken terwijl ik zat te schijten, laat ze dan fijn hun gang gaan!"

Maar goed, als ik zelf een abonnement betaal, mag ik dan wel mijn eigen avatar gebruiken?
pi_136491891
@sp3c: daar moeten we OVERAL over discussiëren! Godverdomme!
Iedereen loopt godverdomme aan de lopende band te klagen over censuur door moslims met hun bommen en dan gaat godverdegodver een of andere idioot uit de VSvA met zijn geld uitmaken wat wij als avatar gebruiken?
Ik wil niemand dood hebben of de mond snoeren, maar ik wil wel zelf kunnen zeggen wat ik wil.
The land of the free and the home of the brave, durven ze dan nog te brallen ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')