Wat ben je toch ook een ongelofelijk kansloze, aandachtsgeil, zwakzinnig kutpubertje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:13 schreef Ulx het volgende:
Waarom moest mijn In Memoriam van 3-voud weg wegens "matige troll" terwijl ik in die topics meerdere posts zie van andere users waarin ze hem voor ontzettende lul uitmaken en kunnen die gewoon blijven staan?
Ik gaf tenminste nog argumenten en ik deed mijn best voor die kerel. Ik eindigde zelfs nog met een rust zacht.
Het ging om dit. (had al een humorloze plurkenreactie verwacht, vandaar dat ik hem even heb opgeslagen.)
[..]
Geef het een per jaar. Zodra je volwassen bent ga je het wel begrijpen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen voor mij geweest die hem voor lul of vervelende user hebben uitgemaakt in dat topic. Die opmerkingen staan er nog steeds. Dus waarom mijn post nou weer weg moet als matige (godverdomme. Dit noem je matig?) troll snap ik niet.
Mooi. En geheel in de stijl van de betreffende user.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:13 schreef Ulx het volgende:
Waarom moest mijn In Memoriam van 3-voud weg wegens "matige troll" terwijl ik in die topics meerdere posts zie van andere users waarin ze hem voor ontzettende lul uitmaken en kunnen die gewoon blijven staan?
Ik gaf tenminste nog argumenten en ik deed mijn best voor die kerel. Ik eindigde zelfs nog met een rust zacht.
Het ging om dit. (had al een humorloze plurkenreactie verwacht, vandaar dat ik hem even heb opgeslagen.)
[..]
Gewoon moderen en openlaten imo.quote:
eeeuuh dat deed je ook?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:25 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Ik gaf gewoon mijn onderbouwde mening. Als ik nou had geschreven dat ik blij was dat de man is overleden en dat het zijn verdiende loon was, ja, dan had je een punt. Maar dat deed ik niet.
quote:Anyway, ik zal je verbale diarree minder missen dan reguliere sproeipoep, en ik neem dus afscheid van je met een luid Bon Voyage, Sucker! en ik trek een biertje open op je vertrek van dit forum.
Rust zacht, 3-voud, en kom vooral niet terug.
Yep. Daar staat niet dat ik blij ben dat hij dood is. Alleen dat ik blij ben dat ik zijn bullshitposts niet meer hoef te verwachten op dit forum.quote:
En je vind dat zelf niet heel erg ongepast?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Daar staat niet dat ik blij ben dat hij dood is. Alleen dat ik blij ben dat ik zijn bullshitposts niet meer hoef te verwachten op dit forum.
Als ik jou niet mag in het echte leven, dan ga ik toch ook niet naar jouw begrafenis om daar in het condoleanceregister te schrijven dat ik blij ben van je af te zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Want het is of de hemel in prijzen of de grond in boren ... Treurigheid dat je je zo denkt te moeten profileren.
Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterstequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef ReplaR het volgende:
Als ik jou niet mag in het echte leven, dan ga ik toch ook niet naar jouw begrafenis om daar in het condoleanceregister te schrijven dat ik blij ben van je af te zijn?
Nee dan blijf je gewoon weg.
De kerel polariseerde de hele boel bij elkaar en nu hij dood is gaan we gezellig met zijn allen de grote grauwe gemene deler uithangen en vooral niemand tegen de haren instrijken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterste
Als ik stoer had willen zijn of hem respectloos uit had willen schelden had ik wel gewoon "Hij was een lul. Rip aan de nabestaanden en de hond" gepost. Dan had ik niet de moeite genomen om een In Memoriam te schrijven. Feit is dat ik dat wel deed, en dat dat van meer respect getuigt dan simpelweg meehuilen zonder er ook maar een bal van te menen, of überhaupt niks te posten. Ik zou dat pas beledigend vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef Copycat het volgende:
Wat is het nut om in zo'n topic mensen tegen de haren in te strijken, buiten provocerend schoppen? Maar voel je vooral een stoertje.
Over de doden niets dan goeds is ook niet bepaald respectvol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:06 schreef Copycat het volgende:
Meer woorden aan iets besteden, maakt het niet per se respectvol. Maar ieder zijn eigen invulling van respect. Klaar mee.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Want het is of de hemel in prijzen of de grond in boren ... Treurigheid dat je je zo denkt te moeten profileren.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:
Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterste
Oneens. Iedereen reageert op zijn eigen manier en mensen die meer dan 1 keer in dat topic hebben gepost (afgezien van de mods) die hebben m.i. sowieso allemaal ergens een afslag gemist in hun leven. Van beide kanten that is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon wat posts wissen en Ulx op z'n sodemieter geven was genoeg geweest.
Zoiets heet virtueel over iemands graf pissen en is in dat topic volledig misplaatst,quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen voor mij geweest die hem voor lul of vervelende user hebben uitgemaakt in dat topic. Die opmerkingen staan er nog steeds. Dus waarom mijn post nou weer weg moet als matige (godverdomme. Dit noem je matig?) troll snap ik niet.
Ik had vrij weinig met 3-voud. Heb dan ook gewoon niets gepost. Wel met enige interesse gelezen en me behoorlijk geërgerd aan een aantal mensen dat zich over de rug van een dooie meent te moeten profileren. Ik vind het van een ontzettende droefheid als je je zo moet laten gelden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oneens. Iedereen reageert op zijn eigen manier en mensen die meer dan 1 keer in dat topic hebben gepost (afgezien van de mods) die hebben m.i. sowieso allemaal ergens een afslag gemist in hun leven. Van beide kanten that is.
Een overlijdenstopic is m.i. een plek waar je nog 1 keer je persoonlijke gedachten laat gaan naar iemand (positief of negatief), maar verder niet gaat discusseren....maar goed....daar zal ik wel heel ouderwets in zijn.
Same here.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:30 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik had vrij weinig met 3-voud. Heb dan ook gewoon niets gepost.
Op dat punt zitten we dus iets anders in elkaar. Ik erger me vooral aan het feit dat mensen een overlijdenstopic gebruiken als discussietopic. Op een forum is het vrij normaal dat mensen hun punt willen maken of hun gelijk willen halen, maar daar vind ik persoonlijk een overlijdenstopic geen geschikte plek voor.quote:Wel met enige interesse gelezen en me behoorlijk geërgerd aan een aantal mensen dat zich over de rug van een dooie meent te moeten profileren. Ik vind het van een ontzettende droefheid als je je zo moet laten gelden.
Neuh, we zijn het aardig eens, denk ik. Het gejammer of een herdenkingstopic al dan niet terecht is, hoeft niet in dat topic. De 'leuk' bedoelde opmerkingen zijn wat mij betreft ook niet echt gepast en de Kroon der Treurnis gaat natuurlijk naar Ulx met z'n achterlijke gedrag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here.
[..]
Op dat punt zitten we dus iets anders in elkaar. Ik erger me vooral aan het feit dat mensen een overlijdenstopic gebruiken als discussietopic. Op een forum is het vrij normaal dat mensen hun punt willen maken of hun gelijk willen halen, maar daar vind ik persoonlijk een overlijdenstopic geen geschikte plek voor.
Zet je gedachten aan de overledene neer als je daar behoefte aan heb en ga de discussie over wat wel/niet gepast zou zijn ergens anders aan....zoals jij (en ik ook) dus nu hier doet.
Uiteraard, ik haat dat soort topics, van die apen van de niet-pvda-usersquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:45 schreef porsche1 het volgende:
NWS / Opvallend apenfilmpje van de racisten van de PvdA.
waarom is dit pareltje gesloten?
Ik bericht gewoon over de racisten van de PvdA. Het staat zelfs op de NOS, een site die toch wel iets beter is als dit FOK! forum. Dus dan lijkt me dat het wel waardevol nieuws is.
Of jullie zijn zeker allemaal PVV racisten die niets van de PvdA willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteraard, ik haat dat soort topics, van die apen van de niet-pvda-usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot GL een filmpje maakt over nichten, de dochters van je oom.
Wedde dat jij je dan ook voelt aangesproken, doordat het woord nicht een dubbele betekenis heeft.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Nee dann haben wir es 'nicht' gewusstquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot GL een filmpje maakt over nichten, de dochters van je oom.
Wedde dat jij je dan ook voelt aangesproken, doordat het woord nicht een dubbele betekenis heeft.
etc etcquote:Ik ben meer het type dat de vlaggestok in de anus van je levensloze karkas zou willen rammen zodat je zelf kunt dienen als gat in de grond. Dat is ook eigen verantwoordelijkheid, jij lelijke
clownskop.
Voor verdere drama verwijs ik je gewoon naar de FA's. Ik heb mijn uitleg van moderatie gegevenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Omdat je niet door moet gaan over privezaken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom wordt mijn reactie op die van LXIV weggemod in het 3-voud topic, maar blijft die van hem wel gewoon staan?
FOK! wordt bekostigd door inkomsten uit google-ads. Google verbiedt de door jou genoemde inhoud. Daarom is dat op FOK! niet toegestaan, want anders hebben we geen google-ads meer en daarmee geen FOK!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:08 schreef Kees22 het volgende:
Aangaande mijn avatar:
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Wat een FOK!-onwaardige eis.
Ik ga wel verder praten bij de Libelle of de Margriet of zo.
Mijn avatar was de borstpartij van een actrice die zelf bij elke gelegenheid begon over haar borsten: Tatjana Simic. Dus niet beledigend voor haar of onbekend voor het grote publiek.
Kan iemand mij vertellen waarom die avatar kennelijk geblokkeerd is? Dat is vast wel een groot FOK-beleid. En nu weerhoud ik mij met enige moeite van diverse snerende suggesties.
En avatars met de vlag van Israel, China of de VSvA, met een portret van een dictator of zo?
Dat tieten daarom niet mogen, prima, maar dat maakt die andere avatars niet minder smakeloosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK! wordt bekostigd door inkomsten uit google-ads. Google verbiedt de door jou genoemde inhoud. Daarom is dat op FOK! niet toegestaan, want anders hebben we geen google-ads meer en daarmee geen FOK!
Wil je daar graag over in discussie gaan, zou ik naar forum@fok.nl mailen, of probeer het in FB. Alleen ik kan je nu al vertellen dat dat beleid niet gaat veranderen.
Klopt. Smakeloos vind ik geen reden tot verwijdering. Maar sowieso gaan wij mods niet over avatars, daarvoor moet je bij (F)A's zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat tieten daarom niet mogen, prima, maar dat maakt die andere avatars niet minder smakeloos
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Ringo het volgende:
Wat jij (of een FA) wel of niet een smakeloze avatar vindt, is sowieso niet relevant hier. FOK! zit onder de knoet van een corporate geldmonster.
Nee, maar je moet het die brave modjes af en toe onder de neus duwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |