Dat was waarschijnlijk met een knipoog aangezien je van katten houdt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als de draagster nou 40+ zou zijn?
Ik kreeg 'm gemaild met 'dit is echt iets voor jou'. Geloof er niks van.
Ja hè.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:34 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk met een knipoog aangezien je van katten houdt.
Die Olli mag ik wel.quote:Frankrijk doet precies het omgekeerde van wat het moet doen om meer groei en banen te creëren, zegt Olli Rehn. Bron: FD
quote:
quote:Yasser Arafat moet zijn Nobelprijs voor de Vrede postuum inleveren. Uit onderzoek van het antidopingagentschap WADA blijkt dat de Palestijnse oud-president positief heeft getest op het prestatiebeïnvloedende middel polonium.
Ik ga zo mijn kleedje weer pakken om even te bidden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef Reya het volgende:
Complimenten aan 99.999 voor diens bijdragen in het libertarismetopic.
Bij belasting krijg je er tenminste nog waardeloze service voor terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:24 schreef Monolith het volgende:
Tsja, met mensen die geen verschil zien tussen belasting betalen en slavernij kun je natuurlijk niet echt een serieuze discussie voeren.
Ach, je kunt het nog een heel stuk beroerder treffen dan de Nederlandse infra, het onderwijs, de zorg, enzovoort.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij belasting krijg je er tenminste nog waardeloze service voor terug.
Zeker, kijk maar naar Murika.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, je kunt het nog een heel stuk beroerder treffen dan de Nederlandse infra, het onderwijs, de zorg, enzovoort.
Dat is waar, maar wel een beetje een non-argument.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, je kunt het nog een heel stuk beroerder treffen dan de Nederlandse infra, het onderwijs, de zorg, enzovoort.
Sorry maar gehuil dat we hier zo'n beetje in het vreselijkste oord op aarde leven maakt niet zoveel indruk op me. Zeker wanneer ze hun verzinsels enkel met persoonlijke aanvallen weten te onderbouwen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef Reya het volgende:
Complimenten aan 99.999 voor diens bijdragen in het libertarismetopic.
Niet als er gelul over slavernij wordt verkocht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel een beetje een non-argument.
Slavernij is wel wat beroerder, maar ik doelde erop dat je 'het een stuk beroerder kan treffen' als argument voor belastingheffing.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet als er gelul over slavernij wordt verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |