In die periode was er ook amper asfalt. Als je het feitelijk bekijkt zal de toename van het aantal files de afgelopen 50 jaar ongeveer gelijk zijn opgelopen met de toename van de hoeveelheid asfaltquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Na eerst bijna non existent te zijn geweest.
Meer ICT = minder file.quote:
In before 99.999 met een opmerking over mijn laptopvriendenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meer ICT = minder file.
Onzin dat hele volksgroepen in de ochtend en avondspits staan om een kilometer of 40 verderop achter een computertje te gaan zitten terwijl ze thuis ook zo'n ding hebben staan. Pleur desnoods wat flexwerk plekken in woonwijken waar je degelijke videoconferentieruimtes aanbiedt en files smelten als sneeuw voor de zon.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Die radio van jou is overduidelijk kapot.
Neuh, dat werkt maar matig.quote:
Was het nieuwe werken maar zo'n utopische uitvindingquote:Onzin dat hele volksgroepen in de ochtend- en avondspits staan om een kilometer of 40 verderop achter een computertje te gaan zitten terwijl ze thuis ook zo'n ding hebben staan. Pleur desnoods wat flexwerk plekken in woonwijken waar je degelijke videoconferentieruimtes aanbiedt en files smelten als sneeuw voor de zon.
Sinds 2008 is er juist een afname van files.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In die periode was er ook amper asfalt. Als je het feitelijk bekijkt zal de toename van het aantal files de afgelopen 50 jaar ongeveer gelijk zijn opgelopen met de toename van de hoeveelheid asfalt.
en dat heeft weer niets met de hoeveelheid asfalt en alles met de financiele crisis te maken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds 2008 is er juist een afname van files.
Auto's zijn ook een stuk kleiner geworden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds 2008 is er juist een afname van files.
Er wordt al gewerkt aan landelijke invoering van videoconferenties in rechtszaken. Scheelt aanzienlijk als verdachten, getuigen en getuigendeskundigen niet per se in persoon hoeven te verschijnen. Het is een mentaliteitsomslag, zou ook prima in het bedrijfsleven kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, dat werkt maar matig.
[..]
Was het nieuwe werken maar zo'n utopische uitvinding
Uhm, videoconferenties worden best heel erg veelvuldig gebruikt in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er wordt al gewerkt aan landelijke invoering van videoconferenties in rechtszaken. Scheelt aanzienlijk als verdachten, getuigen en getuigendeskundigen niet per se in persoon hoeven te verschijnen. Het is een mentaliteitsomslag, zou ook prima in het bedrijfsleven kunnen.
Ja maar ik bedoel een volledige omslag. Niet dat het alleen zo is dat je één helft van de "tafel" in Groningen hebt zitten, en de andere helft in Maastricht, maar dat gewoon iedereen individueel vanuit zijn eigen thuiskantoortje gewoon zo in verband staat. Dat je niet meer naar een klant in Utrecht, Arnhem, en Den Bosch hoeft te karren, maar gewoon vanachter je bureau contact legt met die mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uhm, videoconferenties worden best heel erg veelvuldig gebruikt in het bedrijfsleven.
Dan moet ik je toch even wijzen op het nut van intermenselijk contactquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel een volledige omslag. Niet dat het alleen zo is dat je één helft van de "tafel" in Groningen hebt zitten, en de andere helft in Maastricht, maar dat gewoon iedereen individueel vanuit zijn eigen thuiskantoortje gewoon zo in verband staat. Dat je niet meer naar een klant in Utrecht, Arnhem, en Den Bosch hoeft te karren, maar gewoon vanachter je bureau contact legt met die mensen.
Eens. Probleem is dat we dan autorijden duurder moeten maken dan nu, hetgeen ik niet graag zie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meer ICT = minder file.
Onzin dat hele volksgroepen in de ochtend- en avondspits staan om een kilometer of 40 verderop achter een computertje te gaan zitten terwijl ze thuis ook zo'n ding hebben staan. Pleur desnoods wat flexwerk plekken in woonwijken waar je degelijke videoconferentieruimtes aanbiedt en files smelten als sneeuw voor de zon.
Zoals op FOK! bedoel je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch even wijzen op het nut van intermenselijk contact
Kwam zeker door de linkse partijen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:20 schreef arjan1112 het volgende:
pfff.. files oplossing.. meer wegen, meer spoor, meer bussen die over de wegen rijden
in de jaren 50 was er een snelwegen plan dat ineens ergens in de jaren 70 stop werd gezet, als dat plan gewoon was doorgezet waren er helemaal nooit files geweest, behalve dan in de steden zelf
Een stad als Los Angeles die bijna volledig is opgezet met een dergelijk grid staat juist bekend om de grote file-ellende. Dat is dus bepaald geen recept.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:20 schreef arjan1112 het volgende:
pfff.. files oplossing.. meer wegen, meer spoor, meer bussen die over de wegen rijden
in de jaren 50 was er een snelwegen plan dat ineens ergens in de jaren 70 stop werd gezet, als dat plan gewoon was doorgezet waren er helemaal nooit files geweest, behalve dan in de steden zelf
Ik hoef niet 40 uur in de week een 20m² groot kantoorruimtetje met iemand te delen om een band met die persoon op te bouwen hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch even wijzen op het nut van intermenselijk contact
Ligt eraan, bij die vrouw kan het prima.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:18 schreef Disana het volgende:
http://www.bonprix.nl/product/trui-zwart-973280/#image
Dit kan echt niet, hè?
Maar als de draagster nou 40+ zou zijn?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ligt eraan, bij die vrouw kan het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |