Heb je nog zo een oude dan?quote:Op maandag 2 december 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik ga m'n Xbox eens aanslingeren
Ow ff een 360 slinger geven.quote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, de 360. Maar ik heb nog niet gegamed op m'n nieuwe tv
Nee niet echt. Af en toe wat racegames, maar verder niet... Al heb ik ook nog guitar hero liggen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach
Speel je daar veel mee? Met de 360 he.
Hehe die herinner ik me nog wel alhoewel ik er maar vanaf bleef.quote:Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee niet echt. Af en toe wat racegames, maar verder niet... Al heb ik ook nog guitar hero liggen.
Gheghequote:Op maandag 2 december 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe die herinner ik me nog wel alhoewel ik er maar vanaf bleef.
Hoezo niet? Dat was juist wel chill.quote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe
Ik heb nu al geen zin meer
Ik heb de gitaar hier nog niet, bovendien had ik dat ding dan moeten vasthouden waar ik nu geen zin in hebquote:Op maandag 2 december 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat was juist wel chill.
Luie hond en luie hond.quote:Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de gitaar hier nog niet, bovendien had ik dat ding dan moeten vasthouden waar ik nu geen zin in heb
Ja hallo, ben echt al teringvaak heen en weer gereden om spullen op te halenquote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luie hond en luie hond.
Hoe bevalt je pimpride trouwens? (je auto).
Huur dan een grote bak, hoef je 1 keer te rijden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ben echt al teringvaak heen en weer gereden om spullen op te halen
Goed hoor, rijdt wel lekker
Ja kan ook, maar niet echt nodigquote:Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huur dan een grote bak, hoef je 1 keer te rijden.
Beters, pak je die nu ook vaker dan de motor?
Nee, nu niet meer.quote:Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar niet echt nodig
Jep, veel te koud nu
Kloptquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer.
Ow vandaag was het nog goed te doen.
Lekker zonnetje erbij en wat mooie foto's gemaakt.
Oja ook wat te hard gereden over de snelweg.
Ja, snap ik dat dat koud is.quote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vond dat stukje van m'n ma haar huis naar mijn huis al behoorlijk fris. Maar dat was dan ook alleen met een motorjas en herfsthandschoenen aan
Een beetje of een hoop?Ik rij standaard te hard
Wintervoering had ik er ook al in gedaan :pquote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, snap ik dat dat koud is.
Vanmiddag eerst de wintervoering erin geritst.
Mwoah ik hou het nog beschaafd, 150 waar je 120 mag.
Wel lekker hard optrekken.
Oow zo alleen de jas, mja lijkt me koud.quote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wintervoering had ik er ook al in gedaan :p
Euw, valt nog mee inderdaad. Het kan veel gekker
Ik heb wel eens gehad dat ie afsloeg toen ik het net groen werd terwijl ik vooraan stondquote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow zo alleen de jas, mja lijkt me koud.
Ja, ik doe wel lekker rustig aan.
Hier en daar bij het verkeerslicht vooraan gaan staan, dat vond ik al spannend zat.
Haha kut is dat, gelukkig start ie snel.quote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ie afsloeg toen ik het net groen werd terwijl ik vooraan stond
Koppeling wat sneller op laten komenquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha kut is dat, gelukkig start ie snel.
Gaf wel 1 keer teveel gas terwijl het voor mijn gevoel echt heel weinig was. Echt met enorm veel toeren wegrijden.
Goeiemorgen.quote:
Mogguh dan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of het een goeie is weet ik nog niet. Even wakker worden
Da's niet veel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmhm hmhm
Bijna weekend.... deze week maar 1 dag werken
quote:
Ik vind het ook niet erg ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's niet veel.
Mijn "weekend" begint vanmiddag. Dan vrijdag pas weer beginnen met de nachtdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |