Ja, maar, nu kan ik niet makkelijk punten scoren terwijl ik mijn calculus leer, snap dat dan.quote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon bedoeld voor basisschool/middelbare school scholieren of voor mensen die hun wiskunde van de basisschool/middelbare school weer op willen frissen
Pas de laatste 1/3e van die vierkantjes moet ik echt filmpjes bij kijken enzo, die eerste 2/3e (waarvan dus al een kwart mastered is) is echt nog heel makkelijk te doen. Maar je moet dus eerst alles practicen (net zo lang vragen beantwoorden en filmpjes kijken totdat je 5 vragen achter elkaar goed hebt) en dan moet je nog 4x een vraag in die categorie goed beantwoorden in die mastery challenges. Dus je moet echt ziek veel simpele dingen doen om alle simpele dingen mastered te krijgen
En ik wil wel alles een beetje op volgorde doen zodat ik straks niks aan basis mis als ik met vectors bezig ga enzo, want zo ver ben ik op de middelbare school niet gekomen met mijn vwo 3
Veel plezier bbyquote:
Postte je door het slotje ja?quote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Er moet een pop-up komen als een topic is gesloten.
Neen, na dat ik zag dat alles rood was, dacht ik van meh, delete post.quote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Postte je door het slotje ja?
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Er moet een pop-up komen als een topic is gesloten.
Ja, jij, ga jij mij eens natuurkunde geven?quote:
Ga dan terug naar vwo 3quote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar, nu kan ik niet makkelijk punten scoren terwijl ik mijn calculus leer, snap dat dan.
Alhoewel ik nu wel limieten heb gevonden.
quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja![]()
Post wel eens door slotjes
3 vwo? Nooit gezeten hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga dan terug naar vwo 3dan kon je dit gebruiken
hehee
Ik hoef verder niks te leren dus zoiets er tussendoor is wel baas
Why?quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jij, ga jij mij eens natuurkunde geven?
Omdat mijn huidige docent natuurkunde me niks leert.quote:
Oei…quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Lt.Surge het volgende:
112Twente
Steen door ruit van rijdende auto gegooid in Enschede; in de auto zat een vrouw met twee kinderen; getuigen gezocht: http://t.co/FGMIi3mEw8
Kijk LB, nieuws.
BAM.
Je bent gewoon fatso, niks reflex.quote:Op maandag 2 december 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik blijf ook gewoon chocoladepepernoten eten terwijl ik al misselijk benis een reflex of automatisme ofzo
ur feedin ur fatzquote:Op maandag 2 december 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik blijf ook gewoon chocoladepepernoten eten terwijl ik al misselijk benis een reflex of automatisme ofzo
Maar zooo slim ben ik nietquote:Op maandag 2 december 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat mijn huidige docent natuurkunde me niks leert.
haal 'toma' maar wegquote:Op maandag 2 december 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
wolla heb je havo gedaan in de 3e dan?quote:
Ik mag toch wel hopen dat je momenteel meer weet dan de gemiddelde vwo examenleerling?quote:
In de derde zat ik op het vmbo. :Squote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
wolla heb je havo gedaan in de 3e dan?
vwo = atheneum + gymnasium
atheneum = gymnasium - latijn,grieks,kcv,aldieshit
gymnasium = atheneum + latijn,grieks,kcv,aldieshit
Later brahquote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Tijd om boodschappen te doen, GTST te checken, en wellicht tot later.
Tot later.![]()
Is al gebeurd!quote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wie zou de eerste FOK!ker worden.
quote:
Lijkt me heel stugquote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)00-people-watch.html
quote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Dan eet je maar een komkommer
Oh, ik weet 't alweer. Die kerel met de pillen, kwam ook in de docu.quote:Op maandag 2 december 2013 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit staat ook op de frontpage, en in de reacties staat zoiets. Wordt ook een naam genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
quote:Op maandag 2 december 2013 19:58 schreef Bami_Flikker het volgende:
Foto van mij onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf heb jij de hele tijd doorgeleerd danquote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de derde zat ik op het vmbo. :S
[ afbeelding ]
Wedden dat dit veel punten waard is?8 jaar op de middelbare school?
Ik vond 7 al meer dan genoeg
![]()
Wacht wij hebben hetzelfde havo examen gedaan toch? in 2011?
hehe, zal vast meer punten waard zijn dan de 3x2=? die ik laatst ineens kreeg bij zo'n mastery challenge
Fuck the EBU.![]()
Ik heb maar drie jaar vmbo gedaan gelukkig. Drie jaar vmbo, twee jaar havo, twee jaar vwo. Havo examen in 2011 ja.quote:Op maandag 2 december 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
wtf heb jij de hele tijd doorgeleerd dan8 jaar op de middelbare school?
Ik vond 7 al meer dan genoeg
![]()
Wacht wij hebben hetzelfde havo examen gedaan toch? in 2011?
hehe, zal vast meer punten waard zijn dan de 3x2=? die ik laatst ineens kreeg bij zo'n mastery challenge
Nog steeds maar 1000 punten of zo, meeste punten krijg je door badges.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
"Wat is Adblock?"
"Rollen van een mandarijn? Hoezo zou je dat doen?"
"Steenkolen Engels? Wat is dat?"
"Je kunt de opmaak verwijderen als je plakt in Word?"
Wereldvreemde mensen.
Hoe oud?quote:Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef Rezania het volgende:
"Wat is Adblock?"
"Rollen van een mandarijn? Hoezo zou je dat doen?"
"Steenkolen Engels? Wat is dat?"
"Je kunt de opmaak verwijderen als je plakt in Word?"
Wereldvreemde mensen.![]()
![]()
quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Vooral over een ingeburgerd woord zoals steenkolenengels.quote:Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm dan zou je onderhand wel wat meer kennis verwachten ja.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dat sowieso ja!quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral over een ingeburgerd woord zoals steenkolenengels.![]()
Watquote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hooggeleid G, medestudent van me.Damn!
![]()
steelt ie ook van de rijke tatta's ?quote:Op maandag 2 december 2013 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hooggeleid G, medestudent van me.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
steelt ie ook van de rijke tatta's ?![]()
![]()
Ah scheelt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb maar drie jaar vmbo gedaan gelukkig. Drie jaar vmbo, twee jaar havo, twee jaar vwo. Havo examen in 2011 ja.
Nog steeds maar 1000 punten of zo, meeste punten krijg je door badges.
Ik had vwo1-vwo2-vwo2-vwo3-havo4-havo4-havo5Mja eigen gezondheid en alles gaat voor jeweet.
Ja die badges zijn echt baasJe moet zo veel mogelijk proberen te masteren (daarom begin ik maar gewoon bij het begin, al die simpele shit) omdat je dan gewoon veel donkerblauw krijgt
Dan heb je zo al 100 en later 150 dingen gemastered, en krijg je dus die sun badges die 30.000 en 35.000 punten geven
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
Rez mag ik een pic van je aars? Dan kan ik hem emo.giffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Stel je niet zo aan, ik vond die vrouw ook niet vies.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]Is dat een mannenkont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
![]()
Niveautje hoor.
Geen idee, zie geen pener, zag het wel bij de rest van de pics.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
SPOILER: Speciaal voor Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dat hebben wij ooit eens buiten de les gedaan als 'practicum'quote:Op maandag 2 december 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Niveautje hoor.
[..]
Geen idee, zie geen pener, zag het wel bij de rest van de pics.
Hmm, ik weet niet goed hoe ik het een aantrekkelijke kont moet vinden. Je zou zeggen dat het het perfecte kontje is, maar eigenlijk is het gewoon een misvormde kont.
Evengoed wil ik het aanraken.
Hoe zou dat voelen?Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: Speciaal voor Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Hard as stone.quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hebben wij ooit eens buiten de les gedaan als 'practicum'
Hmm, ik weet niet goed hoe ik het een aantrekkelijke kont moet vinden. Je zou zeggen dat het het perfecte kontje is, maar eigenlijk is het gewoon een misvormde kont.
Evengoed wil ik het aanraken.
Hoe zou dat voelen?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Lekker ballenknijpen, ja toch?quote:Op maandag 2 december 2013 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Val je op hommo-onderbroekjes ja?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik val op geen onderbroekquote:Op maandag 2 december 2013 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Val je op hommo-onderbroekjes ja?
Fuck the EBU.![]()
geen onderbroekquote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan weet ik al wat ik je voor je verjaardag kan geven.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het moet wel zacht doch ferm zijn weetje, lekker knijpbaar. Dat is belangrijk.Dat dusquote:![]()
![]()
Een string dusquote:
To to to tomatenplukkers!quote:
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
quote:The fuck?
![]()
![]()
<insert random silence>>Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
quote:
Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant![]()
Hoin.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Smegje
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Oh.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ah.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
GTST.quote:Valt reuze mee hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij zit wel echt mega onder de plak he?GTSTfan, Bieberfan, Mileyfan, 1Dfan
Soms.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Ah!quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
GTST.
[..]
Valt reuze mee hoor.
Soms.![]()
![]()
Eh.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hij is gewoon een homo die uit de kast getrokken moet wordenquote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij zit wel echt mega onder de plak he?GTSTfan, Bieberfan, Mileyfan, 1Dfan
![]()
![]()
Hurr hurr, homo, getrokken moet worden!quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is gewoon een homo die uit de kast getrokken moet worden![]()
![]()
Heb liever dat jij mij erin trektquote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is gewoon een homo die uit de kast getrokken moet worden
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
spuit11 bbyquote:Op maandag 2 december 2013 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hurr hurr, homo, getrokken moet worden!
Ik blijf uit de buurt van de kast, veel te eng voor mijquote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb liever dat jij mij erin trekt![]()
![]()
Wat is vwo dan meer dan gymnasium?quote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
wolla heb je havo gedaan in de 3e dan?
vwo = atheneum + gymnasium
atheneum = gymnasium - latijn,grieks,kcv,aldieshit
gymnasium = atheneum + latijn,grieks,kcv,aldieshit![]()
Die vergelijking kun je niet makenquote:Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is vwo dan meer dan gymnasium?
VWO is de naam voor de overkoepeling van atheneum en gymnasium bij elkaar.
Fuck the EBU.![]()
Ja, ok. Dat dacht ik namelijk ook al.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die vergelijking kun je niet maken
VWO is de naam voor de overkoepeling van atheneum en gymnasium bij elkaar.![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, ok. Dat dacht ik namelijk ook al.En wat gymnasium meer is dan atheneum is vakken als Latijn, Grieks, KCV, andere excursies, andere na-schoolse activiteiten en meer hoofdstukken in sommige boeken. Vandaar ook een ander diploma. Maar zowel een atheneum als een gymnasiumdiploma is allebei een vwo diploma
Alleen als je dan een gymnasiumdiploma hebt dan noem je dat natuurlijk ook zo en geen vwo diploma, omdat je dan wil pronken dat je al die gay ass nutteloze nerddingen hebt als Latijn. Grieks en KCV
Fuck the EBU.![]()
Goeie omschrijving.quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddEn wat gymnasium meer is dan atheneum is vakken als Latijn, Grieks, KCV, andere excursies, andere na-schoolse activiteiten en meer hoofdstukken in sommige boeken. Vandaar ook een ander diploma. Maar zowel een atheneum als een gymnasiumdiploma is allebei een vwo diploma
Alleen als je dan een gymnasiumdiploma hebt dan noem je dat natuurlijk ook zo en geen vwo diploma, omdat je dan wil pronken dat je al die gay ass nutteloze nerddingen hebt als Latijn. Grieks en KCV
Ik ben blij dat ik dat niet gekozen heb..![]()
Rezania vind mijn profielfoto op facebook leuk
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Roburtt het volgende:
Rezania vind mijn profielfoto op facebook leukI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
sickquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
ik loopt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Roburtt het volgende:
Rezania vind mijn profielfoto op facebook leuk![]()
atheneumquote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Goeie omschrijving.
Ik ben blij dat ik dat niet gekozen heb..
Fuck the EBU.![]()
Mooi om te horen. Geniet van het leven, alleen wil het niet echt opschieten met een baanquote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, wel druk met de studie bezig momenteel. En met jou?![]()
![]()
Ik ken dat ja.quote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteindelijk Havo. Omdat ik nogal dwars lag in mijn tienerjaren.![]()
Ik ook uiteindelijk havoquote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteindelijk Havo. Omdat ik nogal dwars lag in mijn tienerjaren.![]()
omdat ik psychisch naar de klote wasHee Rez, je kunt op Khan Academy wel calculus oefenen/lerenquote:
Er is nog geen heel oefenprograma omheen gebouwd, maar je kunt wel al alle filmpjes ervan zien.
En die baas legt het allemaal wel vet makkelijk uit dus als je ooit nog eens iets niet snapt kun je er altijd Khan filmpjes van kijken
Fuck the EBU.![]()
Het neuken schijnt aan de andere hand een stuk fijner te zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je wel moeilijker te begraven.![]()
Ja is lastig tegenwoordigquote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Geniet van het leven, alleen wil het niet echt opschieten met een baanmaar blijf volhouden man
![]()
![]()
Bevat alleen Calculus die ik al heb gehad, niet waar ik nu mee bezig ben.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook uiteindelijk havo![]()
omdat ik psychisch naar de klote was
[..]
Hee Rez, je kunt op Khan Academy wel calculus oefenen/leren
Er is nog geen heel oefenprograma omheen gebouwd, maar je kunt wel al alle filmpjes ervan zien.
En die baas legt het allemaal wel vet makkelijk uit dus als je ooit nog eens iets niet snapt kun je er altijd Khan filmpjes van kijken
[ afbeelding ]Maar toch, even makkelijk scoren.
Moet je even verder kijken, er staat nog meer shit bij. Die gast heeft 40000020281982910 filmpjes ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bevat alleen Calculus die ik al heb gehad, niet waar ik nu mee bezig ben.Maar toch, even makkelijk scoren.
Fuck the EBU.![]()
Filmpjes boeit me niet, heb gewoon een goede docent voor calculus.quote:Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je even verder kijken, er staat nog meer shit bij. Die gast heeft 40000020281982910 filmpjes ofzoMaar het is gewoon leuker om je huiswerk zo te maken.
Iddquote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Filmpjes boeit me niet, heb gewoon een goede docent voor calculus.Maar het is gewoon leuker om je huiswerk zo te maken.
Ik zou echt willen dat ik dit gewoon zelf had vanaf groep 6/7 ofzo, waar ze ook beginnen.
Dan was ik echt een wiskundebaas geweest
Fuck the EBU.![]()
Daar is 'ie te klein voorquote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In jouw geval zal meer je penis dwarsliggen.![]()
![]()
Ach, we accepteren iedereen in onze Gym.quote:Op maandag 2 december 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nope, she's here to kill everyone you know!I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, we accepteren iedereen in onze Gym.
http://knowyourmeme.com/memes/overly-attached-girlfriend![]()
Hmm, dat meisje lijkt hier op Sabrina, the teenage witch.quote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/overly-attached-girlfriend
Hey hoi[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Yo Surgequote:
Organiseer jij de parteh?quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik denk dat ik te laat ben voor de parteh
Neen, dan komt er 3 man, die staan allemaal op een andere locatie, zonder drinken, en ik draai plaatjes in m'n eentje.quote:I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Alle SC'ers komen wel toch?quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, dan komt er 3 man, die staan allemaal op een andere locatie, zonder drinken, en ik draai plaatjes in m'n eentje.
Ik regel wel le drinken[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
LB heb je al een fles sterke drank gehaald?
Ik heb niet eens bier of wijn gehaald[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hiquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle SC'ers komen wel toch?
Ik regel wel le drinken![]()
![]()
Durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle SC'ers komen wel toch?
Ik regel wel le drinken
Deal.
Ik zal binnenkort mijn agenda eens raadplegen.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Hey. Rustig hier zeg.
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.![]()
Kom je ook?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik kan niet. Ik heb geen oppas
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
quote:
Dat zijn er al 2!quote:Vertrouw je d4v1d?quote:I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Bitterlemon komt sowieso![]()
Ik wil ook komen!![]()
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.![]()
Ben je leuk?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Als in grappig? Jazeker!!quote:Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
Je bent uitgenodigdquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Drank en wiet! Ja toch. Wiet ook toch?quote:
Dit gaat wat wordenquote:![]()
Wanneer kan iedereen?!
Gooi maar een datum (liefst in het weekend) en dan vraag ik wel vrij[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
22 December = kerstvakantie?quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit gaat wat worden![]()
Wanneer kan iedereen?!Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
Hm jaquote:
Den Haag omdat dichtbij mij! En veel uitgaans gelegenheden!quote:
Den Haag is ook redelijk dichtbij[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hallo de organisator, gastheer alles zit wat verder hequote:Op maandag 2 december 2013 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Den Haag is ook redelijk dichtbij![]()
Oei, waar woon je ongeveer?quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo de organisator, gastheer alles zit wat verder he![]()
Bitterlemon en BBQ moeten ook komen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Enschedequote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oei, waar woon je ongeveer?
Bitterlemon en BBQ moeten ook komen
Ik volg 112twente niet voor niets hé!I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Ohjaquote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Enschede
Ik volg 112twente niet voor niets hé!![]()
Uhm[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Utrecht! Lekker in het midden. Nou ja... Bijna danquote:
BBQ woont in Frieslandquote:Op maandag 2 december 2013 22:59 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Utrecht! Lekker in het midden. Nou ja... Bijna dan[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Oh...Tja, dan wordt het lastig om even wat te bedenken.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Oh...Tja, dan wordt het lastig om even wat te bedenken.
Maar lieve FOK!kertjes ik ga nu naar mijn bedje toe, want morgen weer vroeg op...![]()
Slapen![]()
Weltrusten allemaal!
Groningen bby.quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oei, waar woon je ongeveer?
Bitterlemon en BBQ moeten ook komen![]()
Sleep well!quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef AssiMar. het volgende:
Maar lieve FOK!kertjes ik ga nu naar mijn bedje toe, want morgen weer vroeg op...![]()
Slapen![]()
Weltrusten allemaal!
quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, het gaat een Skype parteh worden.
Doegggggggggggquote:Maar eens uitzoeken hoe we een subtiel muziekje in de groep kunnen krijgen dan.quote:I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Iets te ver bbyquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dan ben ik er ookquote:Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon met BBQ een feestje houden.
Yay, sausage fest![i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik kan wel worstjes meenemenquote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan is het geen sausage fest meer.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Welterustenquote:
Is iemand er nog?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hoiquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
37 topics geledenquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Welkomquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Goedemorgen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Zo geen zin om naar Middelburg te gaan vanavond
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo geen zin om naar Middelburg te gaan vanavond![]()
Ortho morgenquote:
Controlequote:Op dinsdag 3 december 2013 09:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, da's kut. Wat moet er gebeuren dan?
Me over laten plaatsen naar Delft willen ze niet, stelletje kut flikkers[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Controle
Me over laten plaatsen naar Delft willen ze niet, stelletje kut flikkers![]()
"Omdat we je al 2 jaar behandelen en we dan gegevens moeten sturen wat lang kan duren"quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Omdat we je al 2 jaar behandelen en we dan gegevens moeten sturen wat lang kan duren"indeed.
![]()
Jaquote:
hi rockiejquote:
quote:!
Oh, m'n fobo is gespamd[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Heue weer een examen gehadOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haha kut RockiejjOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Ging het goed?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Mja prima. Zal niet gezakt zijn voor dit onderdeelquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
dafuq.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Omdat we je al 2 jaar behandelen en we dan gegevens moeten sturen wat lang kan duren"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mja prima. Zal niet gezakt zijn voor dit onderdeel
Ik ga morgen flink zeiken totdat ze het wel doen.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Film het en post het op youtubequote:Op dinsdag 3 december 2013 11:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen flink zeiken totdat ze het wel doen.![]()
![]()
opeens hier chillings zettenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben vrij kom choilenOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Oh wacht het is dinsdag, ik denk telkens maar dat het maandag isquote:
Nahquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja, school van 13:30 tot 21:30.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh wacht het is dinsdag, ik denk telkens maar dat het maandag is
Huilen met de pet op.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Haha mooi kut gquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, school van 13:30 tot 21:30.
Huilen met de pet op.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Mooie tijden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, school van 13:30 tot 21:30.
Huilen met de pet op.![]()
Hmm.. Suzanne Stil..
Die kan niet uitleggen.. Even appen om te kijken wie er gaan!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Boefjequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef Rockiejj het volgende:
Hmm.. Suzanne Stil..
Die kan niet uitleggen.. Even appen om te kijken wie er gaan!Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Sst[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Wat een kut rooster[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Die anatomie ga ik niet heen, want die heb ik 's avonds, dus 3 uur lang fappen op school.quote:Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
gadverOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
http://img11.imageshack.us/img11/668/cbws.png (copy/paste deze link)quote:
Ik klaag niet.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
lolquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ http://img11.imageshack.us/img11/668/cbws.png (copy/paste deze link) ]
Ik klaag niet.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Jongens, zoek deze ziektes eens op voor mij svp:
- Cervicaal radiculair syndroom
- Facetgewrichtartrose
- M. De Quervain
- Gyon Kanaal Syndroom
- Ellebooginstabiliteit
- Triggerfinger
- Lokale (mono-articulaire) artritis
- Bicepspees tendinose
- Carpaal Tunnelsyndroom
- Cubitaal Tunnelsyndroom
- Radiaal Tunnelsyndroom
- Epicondylitis lateralis
- Epicondyilitis medialisDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
NeeOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Even roerei gemaakt hoor lekker zegOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
wat leuk om te lezen gr ria en de kids en een poot van snufquote:Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
ac junkquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Nee man, kut school die zo'n domme les op zo'n dom tijdstip zet.quote:Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
daniel kom we gaan runescape doenOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
oja kutquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha maar we hebben maar 1 account.
kom we maken beide een nieuwe aanOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Java update
http://img7.imageshack.us/img7/6524/2060.png (copy/paste deze link)Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
ja sick ben benieuwdOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Frituurpan5 doet het nog
lol waarOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!