Vanmiddag geboren, grapjasquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dus dan is de jongste een half? Maximaal 0,75
Geeft niks, ik ben blond. Ik heb empathie voor mensen die net als ik dat soort bloopertjes makenquote:
Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
grrr, 40 graden koorts, daarom voel ik me zo raar denk ik
Beterschap.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
hoe heet ze?quote:Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zijtje, wederom een hele mooie! Goed afgebakken
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
IK BEN WEER TANTE GEWORDEN!!![]()
ik ben blij dat ik mn lenzen niet heb ingedaan vanochtendquote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!
mooie naamquote:
Niks aan de hand lijkt mequote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
quote:
Sterkte jong!!quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik ga op zwart, vlekken voor mn ogen en degelijke fukeduk
beterschapquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik ga op zwart, vlekken voor mn ogen en degelijke fukeduk
Dat vind ik nou een goed bandje!quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom rukt iedereen zich tegenwoordig klaar op Arcade Fire?
omdat het fantastisch is, maar dat was het jaren geleden ook alquote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom rukt iedereen zich tegenwoordig klaar op Arcade Fire?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat het fantastisch is, maar dat was het jaren geleden ook al
Verslavend hè?quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leg mijn haakwerk weg anders ben ik weer tot diep in de nacht aan het haken. Ik pak een boek en ga richting bed.
Zo verslavend dat ik soms de hele dag ermee bezig ben en alles vergeetquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leg mijn haakwerk weg anders ben ik weer tot diep in de nacht aan het haken. Ik pak een boek en ga richting bed.
Gloeiende, dank voor de tipquote:Op maandag 2 december 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minthy zit intussen headbangend op de bank.
Herkenbaar en voor hier precies de bedoelingquote:Op maandag 2 december 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo verslavend dat ik soms de hele dag ermee bezig ben en alles vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |