Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Caland het volgende: Het is toch ook gewoon een afweging om kijkcijfers. Anders waren die jong teams natuurlijk sowieso al niet toegelaten.
Natuurlijk, maar blijft lachwekkend om de stadsderby niet uit te zenden. Ook de vorige wedstrijd die om de periodetitel ging werd niet uitgezonden omdat Jong Ajax moest spelen.
Natuurlijk, maar blijft lachwekkend om de stadsderby niet uit te zenden. Ook de vorige wedstrijd die om de periodetitel werd niet uitgezonden omdat Jong Ajax moest spelen.
Nouja. Derby.
Het is maar een belofte-elftal waar nagenoeg geen enkele supporter warm voor loopt.
Natuurlijk, maar blijft lachwekkend om de stadsderby niet uit te zenden. Ook de vorige wedstrijd die om de periodetitel ging werd niet uitgezonden omdat Jong Ajax moest spelen.
Toen werd Jong Ajax ook niet uitgezonden he. En buiten Eindhoven om geeft niemand een neuk om die derby.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Het is maar een belofte-elftal waar nagenoeg geen enkele supporter warm voor loopt.
Dat kan best, maar dan is het wel leuk dat het best presterende beloftenteam een keer te zien is ipv wekelijks Jong Ajax dat bijna alleen maar verliest. Bovendien spelen ze tegen FC Eindhoven die het dit seizoen uitstekend doen en zelfs vierde staan.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Jullie missen wel even Park/Matavz/Wijnaldum, maar dat vergeten de media even...
Niet alleen de media, ook de mensen hier op de tribunes. Dit PSV heeft gewoon veel ongeluk en Cocu heeft 4 jaar de tijd gekregen waar IEDEREEN het destijds mee eens was. Dan nu zielig voor een bus staan of met pindakaas _! protesteren
Niet alleen de media, ook de mensen hier op de tribunes. Dit PSV heeft gewoon veel ongeluk en Cocu heeft 4 jaar de tijd gekregen waar IEDEREEN het destijds mee eens was. Dan nu zielig voor een bus staan of met pindakaas _! protesteren
Veel ongeluk of gewoon te weinig kwaliteit?
Veel ongeluk waarbij het kwaliteit 'tijdelijk' weg was, komt weer terug na de blessures.
Zelfs dan vind ik het kwalitatief niet bijzonder. Maar wel beter dan een 10e plek. Wat Grrr ook zegt, spelers die geblesseerd raken worden ineens mythische kwaliteiten toegedicht. Vorig jaar Toivonen, nu Wijnaldum en Park. Vorig jaar kon Wijnaldum er niets van en nu kan Toivonen er niets van.
Zelfs dan vind ik het kwalitatief niet bijzonder. Maar wel beter dan een 10e plek. Wat Grrr ook zegt, spelers die geblesseerd raken worden ineens mythische kwaliteiten toegedicht. Vorig jaar Toivonen, nu Wijnaldum en Park. Vorig jaar kon Wijnaldum er niets van en nu kan Toivonen er niets van.
Is aan de ene kant wel zo, maar na zijn blessure heeft Toivonen amper wat laten zien. Voor zijn blessure speelde hij nog wel eens een belangrijke rol. Een geweldige speler is het nooit geweest, maar wel iemand die belangrijk was voor het team. Wijnaldum begon dit seizoen gewoon erg goed. Kwam het door de aanvoerdersband? Ik weet het niet, maar in de loop van vorig seizoen vond ik hem ook al beter spelen. Bleef vaak toch een dravertje met gebrek aan overzicht, maar zat wel degelijk progressie in voor zijn blessure. Mocht Wijnaldum fit zijn geweest, was hij gewoon ook weggezakt met de rest. Dus blessures? Ja. Hebben nadelige gevolgen? Ja. Had het iets uitgemaakt? Nee, eerlijk gezegd denk ik van niet.
Is aan de ene kant wel zo, maar na zijn blessure heeft Toivonen amper wat laten zien. Voor zijn blessure speelde hij nog wel eens een belangrijke rol. Een geweldige speler is het nooit geweest, maar wel iemand die belangrijk was voor het team. Wijnaldum begon dit seizoen gewoon erg goed. Kwam het door de aanvoerdersband? Ik weet het niet, maar in de loop van vorig seizoen vond ik hem ook al beter spelen. Bleef vaak toch een dravertje met gebrek aan overzicht, maar zat wel degelijk progressie in voor zijn blessure. Mocht Wijnaldum fit zijn geweest, was hij gewoon ook weggezakt met de rest. Dus blessures? Ja. Hebben nadelige gevolgen? Ja. Had het iets uitgemaakt? Nee, eerlijk gezegd denk ik van niet.
.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op dinsdag 3 december 2013 11:34 schreef Doublepain het volgende: KNJB is ook weer lekker bezig, Bruma even langer schorsen want flesjes gooien mag wel uiteraard.
Op dinsdag 3 december 2013 11:34 schreef Doublepain het volgende: KNJB is ook weer lekker bezig, Bruma even langer schorsen want flesjes gooien mag wel uiteraard.
Kan zijn dat ze een voorbeeld willen stellen, het is vandaag precies een jaar geleden dat die grensrechter werd doodgeschopt. Is geen verband tussen , dat weet ik. Maar je kent de KNVB...
“In het begin van het seizoen hebben ze bij PSV de keuze gemaakt om voor de jeugd te gaan”, vervolgt Van Basten. “Dan weet je dat de prestaties wisselvallig kunnen zijn. Jonge spelers zijn vooral met zichzelf bezig, die zijn nog niet bezig om een goed team te vormen. Nu is die wisselvalligheid er en dan wordt er moord en brand geschreeuwd.” Zijn Heerenveen gaat woensdag op bezoek bij ADO Den Haag.
Maar hij zei ook dat de leiding van PSV zich met dat argument vanaf het begin van de crisis veel duidelijker achter Cocu op had moeten stellen want ze hadden het nu allemaal uit de hand laten lopen
Yep, eigenlijk is bestuur, trainer en selectie kut. Het enige wat potentie heeft is de selectie.
De selectie is kut, maar heeft potentie?
Persoonlijk vind ik het bestuur moeilijk te beoordelen. Brands heeft van de zomer goed geld verdiend en gezamelijk hebben ze de keuze gemaakt om voor jeugdig talent te gaan. Dat het zo slecht zou gaan is dan erg vervelend. Als het bestuur visie had en heeft dan hou je daar nu wel aan vast. De nabije toekomst zal wat mij betreft uitwijzen of het een goed bestuur is. En Cocu....blijft gewoon mijn held :-)
Niets ten nadele van Cocu maar is inmiddels niet duidelijk dat hij totaal ongeschikt is als hoofdtrainer op het hoogste niveau?
Niet om VI na te lullen maar de voorbeelden die daar werden aangedragen o.a. uit het duel met Bate waren best wel pijnlijk, er wordt nauwelijks mee verdedigd en spelers doen maar wat. Al lijkt me dat gedoe rond die Toivoinen overdreven het is meer dat Cocu ze niet op de goede plek neer zet of op een bepaalde manier geen natuurlijk overwicht heeft over de groep.
Hopelijk komt Hiddink als interim dan zie ik het nog wel goed komen.
Ik snap niet zo goed wat Hiddink gedaan heeft dat iedereen er maar blind van uit gaat dat alles goed komt als hij er is.
Tja maar speltechnisch slechter dan onder Cocu kan het in ieder geval niet worden. Daarbij zie ik mocht er zo een zo iemand komen ook wel weer ergens een blik geld opengetrokken worden voor een mooie aanwinst opportunistisch als ze daar zijn.
Tja maar speltechnisch slechter dan onder Cocu kan het in ieder geval niet worden. Daarbij zie ik mocht er zo een zo iemand komen ook wel weer ergens een blik geld opengetrokken worden voor een mooie aanwinst opportunistisch als ze daar zijn.
Nee, dat ben ik wle met je eens, maar dat betekent niet automatisch dat Hiddink de oplossing maar is natuurlijk.
inderdaad als je wisselvallig bent heb je ook uitschieters naar boven, de laatste uitschieter omhoog is alweer even geleden
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef rubbereend het volgende: inderdaad als je wisselvallig bent heb je ook uitschieters naar boven, de laatste uitschieter omhoog is alweer even geleden
De Zeeuw komt zelfs bij Anderlecht niet aan ballen toe. Wat moeten wij ermee dan en een elftal op sleeptouw nemen is ook niet zijn ding. Echt geen meerwaarde voor PSV.
Op woensdag 4 december 2013 11:59 schreef rubbereend het volgende: De Zeeuw komt zelfs bij Anderlecht niet aan ballen toe. Wat moeten wij ermee dan en een elftal op sleeptouw nemen is ook niet zijn ding. Echt geen meerwaarde voor PSV.
Op woensdag 4 december 2013 13:29 schreef Chase_Utley het volgende: De Zeeuw is toch al ontkracht door Thijs Slegers? Lijkt mij ook niet de versterking die PSV nodig heeft, als het al een versterking is.
jap, er gaan de komende tijd nog heel veel spelers gelinkt worden aan PSV maar als iedereen fit wordt dan gok ik dat er alleen een eventuele vervanger voor Toivonen gehaald wordt.
Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Anaaliseert het volgende: Mijn anaalyse is dat PSV dit jaar geen kampioen gaat worden, maar het is wel zo, het kan nog alle kanten op
en wat stond er laatst bij Tamata achter op zijn shirt?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Mijn God, man doe gewoon je achternaam. Of voornaam voor mijn part ( tenzij je "Memphis" heet ).
Mijn God, man doe gewoon je achternaam. Of voornaam voor mijn part ( tenzij je "Memphis" heet ).
Over het ontbreken van topsportklimaat gesproken. Op zo'n moment dat Tamata het verzoek indient om met Tezzy te gaan spelen, hadden ze hem keihard in zijn gezicht moeten uitlachen, daarna 10 strafrondes om het trainingsveld moeten laten lopen en vervolgens vriendelijk doch dringend moeten verzoeken of hij zich nooit meer met dit soort domme dingen bezig wil houden.
Wordt het die verwende snotjong met bovengemiddeld talent (hoewel Tamata daar misschien niet eens bij hoort) tenminste misschien eens duidelijk waar ze zich op moeten focussen.
Vraagje. Waarom doet men bij PSV er niet alles aan om Guus Hiddink binnen te halen en vast te leggen? Ik denk dat hij wel de boel weer op de rails zal krijgen. Het is een echte PSV man.
ik weet wel een goede bijnaam ipv "Tezzy": "Dramata" of "Tamateur"
Cocu sluit Herdgang af Van onze Telesportredactie EINDHOVEN - Phillip Cocu weet wat er zaterdagavond op het spel staat in de topper met koploper Vitesse en duldt vrijdag tijdens de laatste training op De Herdgang geen pottenkijkers bij. De PSV-trainer heeft besloten om vrijdag - zoals gebruikelijk is - zonder publiek en pers te trainen. Donderdag werd ook al achter gesloten deuren getraind.
De Eindhovenaren verkeren momenteel in zwaar weer. Na een bliksemstart met enkele uitstekende overwinningen weet de jonge ploeg al weken niet te imponeren.
Na vijftien speelrondes bezet PSV de tiende plaats. Het staat daarmee in het rechterrijtje. Zondag werd in De Kuip met 3-1 verloren van Feyenoord.
Dat Depay niet meer met zijn achternaam wilde spelen had een persoonlijke reden, nl. dat hij niet met zijn vader geassocieerd wilde worden. Als je het werkelijke verhaal daarachter kent, kun je daar alleen maar begrip voor opbrengen.
Ik vind dat de achternaam ook gewoon de norm moet zijn, tenzij er een reden voor is om het niet te doen. Zo kunnen Koreanen het bijv. beter niet doen en is het bij Portugese namen ook niet altijd even handig, net als Spaanse.
Maar goed, aan de andere kant gaan ze er echt niet beter of slechter door spelen. Al vind ik Tezzy wel redelijk achterlijk. Zeker wanneer Tamata gewoon een prima te onthouden naam is. Bij bijv. Virgil Misidjan kan ik het wel begrijpen.
Zwaar retarded, die verbasteringen achterop het shirt. Dat vind ik echt een schande. Verkapte hangjeugd daar bij PSV; "Tezzy. Godverdomme, the agony. Straks krijg je nog gasten met 'MC' of 'G' op het shirt. O.G Jozefzoon
Wisten jullie dat Van der Wiel en El Hamdaoui bij Ajax zijn weggestuurd om deze domme naamverzoeken? 'Wheelie' en 'El hamster' werden niet echt gewaardeerd.
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Op vrijdag 6 december 2013 13:17 schreef inslagenreuring het volgende: Zwaar retarded, die verbasteringen achterop het shirt. Dat vind ik echt een schande. Verkapte hangjeugd daar bij PSV; "Tezzy. Godverdomme, the agony. Straks krijg je nog gasten met 'MC' of 'G' op het shirt. O.G Jozefzoon
Wisten jullie dat Van der Wiel en El Hamdaoui bij Ajax zijn weggestuurd om deze domme naamverzoeken? 'Wheelie' en 'El hamster' werden niet echt gewaardeerd.
Op vrijdag 6 december 2013 12:42 schreef Kenju het volgende: Dat Depay niet meer met zijn achternaam wilde spelen had een persoonlijke reden, nl. dat hij niet met zijn vader geassocieerd wilde worden. Als je het werkelijke verhaal daarachter kent, kun je daar alleen maar begrip voor opbrengen.
Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Al vraag ik me nog steeds af waar 'Tezzy' in godsnaam vandaan komt.. En waarom hier toestemming voor gegeven is dus..
Bij buitenlanders valt het me nooit op. Sowieso bij Brazilianen niet.
Over het algemeen zijn het ook alleen kleurlingen die bezig zijn met van die achterlijke naamspelletjes. Zit in de cultuur ofzo. Ze noemen hun eigen kinderen tenslotte ook Precious Diamond of North West.
Het debuut volgde zo snel dat er tot onvrede van de familie alleen Tamata op zijn shirt te lezen was, toen de verdediger later werd verhuurd aan Roda JC herstelde hij dat en viel zijn volledige achternaam Tezzy Tamata te lezen. Tegenover Roda JC TV onthulde hij echter dat die naam alleen in zijn paspoort voorkomt, op school was hij ook ‘gewoon’ bekend als Tamata.
Wat heeft dat ermee te maken? Die gasten zetten hun club voor lul, dat ziet toch iedereen. Staan ze daar een beetje op een rij, PSV TV zet er nog een onheilspellend muziekje onder. En dan maar in je eentje bij een standbeeld lopen bleren 'BAM KOMOP JONGEEE'. Bitch please.
Je vraagt je soms af waarom het wordt geaccepteerd door de overige supporters dat die sukkels je zo voor lul zetten...totdat je tot de ontdekking komt dat bijna iedereen daar zo is.
Wat heeft dat ermee te maken? Die gasten zetten hun club voor lul, dat ziet toch iedereen. Staan ze daar een beetje op een rij, PSV TV zet er nog een onheilspellend muziekje onder. En dan maar in je eentje bij een standbeeld lopen bleren 'BAM KOMOP JONGEEE'. Bitch please.
Je vraagt je soms af waarom het wordt geaccepteerd door de overige supporters dat die sukkels je zo voor lul zetten...totdat je tot de ontdekking komt dat bijna iedereen daar zo is.
Ja de video is misschien niet helemaal zoals het moet zijn maar de boodschap is wel duidelijk lijkt me. als ajax zo naar de afgrond zou gaan zou jij ook behoorlijk pissig zijn lijkt me.
Ja de video is misschien niet helemaal zoals het moet zijn maar de boodschap is wel duidelijk lijkt me. als ajax zo naar de afgrond zou gaan zou jij ook behoorlijk pissig zijn lijkt me.
Welk punt probeer je te maken dan? Je zegt dat als Ajax naar de afgrond zou gaan dat ajacieden dan ook behoorlijk pissig zou zijn.
Tuurlijk is dat zo; maar dan nog zou er niet zo'n achterlijk filmpje komen, of de "harde kern" met potjes pindakaas naar de training komen, dat zie je alleen bij jullie hoor.
Maar goed, ik ken ook een video waar de Ajax-suporters de hulpverleners naar de tyfus schelden terwijl ze iemand z'n leven proberen te redden.. Liever dit dan maar
Zullen we het gewoon over voetbal hebben? Er zijn tal van ploegen waarvan een aantal supporters zich zo gedragen, dat je er liever niet mee geassocieerd word. Zoals ik al eerder zei, je kunt ook als een stel losgeslagen, kortzichtige, aggressieve randdebielen verhaal gaan halen. Maar of dat WEL iets uithaalt betwijfel ik.
Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef tja77 het volgende: Zullen we het gewoon over voetbal hebben? Er zijn tal van ploegen waarvan een aantal supporters zich zo gedragen, dat je er liever niet mee geassocieerd word. Zoals ik al eerder zei, je kunt ook als een stel losgeslagen, kortzichtige, aggressieve randdebielen verhaal gaan halen. Maar of dat WEL iets uithaalt betwijfel ik.
Dat zou inderdaad ook debiel zijn. Maar dat wil niet zeggen dat dit kunststukje niet evenzo als debiel bestempeld mag worden. Je bereikt er zo weinig mee, heb ik het idee. Dit kon je zo in de jaren negentig oplossen, nu niet meer...
Dat zou inderdaad ook debiel zijn. Maar dat wil niet zeggen dat dit kunststukje niet evenzo als debiel bestempeld mag worden. Je bereikt er zo weinig mee, heb ik het idee. Dit kon je zo in de jaren negentig oplossen, nu niet meer...
Met beide acties bereik je geen fuck. Dus iets oplossen gaat sowieso niet gebeuren met wat voor actie dan ook. Wel opvallend dat deze actie (pindakaas en peper) een week na dato nog steeds gespreksonderwerp is.
Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef Pencilventer het volgende: Maar goed, ik ken ook een video waar de Ajax-suporters de hulpverleners naar de tyfus schelden terwijl ze iemand z'n leven proberen te redden.. Liever dit dan maar
Met beide acties bereik je geen fuck. Dus iets oplossen gaat sowieso niet gebeuren met wat voor actie dan ook. Wel opvallend dat deze actie (pindakaas en peper) een week na dato nog steeds gespreksonderwerp is.
Ik zie nog maar 1 oplossing Gewoon weer lekker een aantal wedstrijden goed spelen en winnen
Tuurlijk is dat zo; maar dan nog zou er niet zo'n achterlijk filmpje komen, of de "harde kern" met potjes pindakaas naar de training komen, dat zie je alleen bij jullie hoor.
Het is een aanname dat jullie "harde kern" dat niet zou doen. Ik zie die jongens in blote bast die 85 minuten met hun rug naar het veld staan wel apartere dingen doen hoor. Ja dit zijn enorme mongolen. Maar dat geldt voor het gros van de "fanatieke" supporters.
Nee, dat is een feit. Want het ging 7 jaar lang kut bij ons en je hebt nooit van dit soort achterlijke schijtlollige dingen gezien. Maar blijf het vooral volhouden.
Nee, dat is een feit. Want het ging 7 jaar lang kut bij ons en je hebt nooit van dit soort achterlijke schijtlollige dingen gezien. Maar blijf het vooral volhouden.
Klopt, bij Ajax lopen ze gewoon met een capuchon op het trainingsveld op en leggen de training plat.
Zolang het nooit voorvalt blijft het een aanname dat het nooit zal gebeuren. Ik snap niet wat je daar niet aan begrijpt.
Ik ga verder niet mee in dit strijdje. Laten we het weer gewoon over PSV hebben.
Ik kan er helaas geen pijl op trekken. Als ik de afgelopen weken als maatstaf neem, krijgen we klop. Ik ben echter ook niet heel erg onder de indruk van Vitesse. Wat ze in ieder geval wel hebben is een goede organisatie. Ben ook wel benieuwd wat Cocu morgen uit de koker tovert. Zanka in ieder geval in plaats van Bruma.
Ik kan er helaas geen pijl op trekken. Als ik de afgelopen weken als maatstaf neem, krijgen we klop. Ik ben echter ook niet heel erg onder de indruk van Vitesse. Wat ze in ieder geval wel hebben is een goede organisatie. Ben ook wel benieuwd wat Cocu morgen uit de koker tovert. Zanka in ieder geval in plaats van Bruma.
Het wordt een drama. Ik reken op winst Vitesse, maar hoop uiteraard dat jullie kunnen stunten.
Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef mrstylo het volgende: Je weet dat het slecht gaat met PSV, wanneer een gif van paar maanden terug nog steeds in de OP staat.
Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef mrstylo het volgende: Je weet dat het slecht gaat met PSV, wanneer een gif van paar maanden terug nog steeds in de OP staat.
Iedere club heeft zo zijn mongolen en randdebielen. Maar daar zie je mij in een topic van een andere ploeg geen woord over zeggen. En ja, iedere club heeft ze.
Op zaterdag 7 december 2013 10:22 schreef tja77 het volgende: Iedere club heeft zo zijn mongolen en randdebielen. Maar daar zie je mij in een topic van een andere ploeg geen woord over zeggen. En ja, iedere club heeft ze.
Kansloze discussie ook, plus de huilposts.
Je kan het beter maar niet meer over dat filmpje hebben.
Op zaterdag 7 december 2013 10:22 schreef tja77 het volgende: Iedere club heeft zo zijn mongolen en randdebielen. Maar daar zie je mij in een topic van een andere ploeg geen woord over zeggen. En ja, iedere club heeft ze.
Ow eens hoor. Maar de mensen die nu het hardste huilen stonden waarschijnlijk vooraan in de rij toen het pannenkoekmannetje bij Ajax zo te keer ging. Lekker incasseren en weer door gaan joh.
Ow eens hoor. Maar de mensen die nu het hardste huilen stonden waarschijnlijk vooraan in de rij toen het pannenkoekmannetje bij Ajax zo te keer ging. Lekker incasseren en weer door gaan joh.
Ik vond die gozer echt een eikeltje, maar heb andere FOK!ers of andere Ajacieden er nooit op aangesproken of om uitgelachen. Incasseren prima, maar het gaat in het topic om bijna niks anders meer. Terwijl er zat dingen zijn die WEL een discussie waard zijn. Toivonen opstellen ja of nee? Vloet een kans geven in de spits? Welke spelers zie je WEL graag komen in de winterstop? En wie zie je graag vertrekken?
Ik sta al te juichen bij een puntje, maar hoop altijd op meer.
Hoorde gister bij VI dat gelijk het hoogst haalbare is vanavond
VI gaat altijd met de flow mee, wint PSV vanavond en dan roepen ze weer dat ze kampioen kunnen worden. Ik zou niet teveel waarde hechten aan de meningen van analisten.
Op zaterdag 7 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende: Klote is dat je bij winst Ajax perfect in de kaart speelt. Staan ze dit jaar zelfs al voor de winterstop op 1...
Het is maar waar je je druk om maakt nr 1 in de winterstop zegt niks
Heb je de afgelopen 3 seizoenen wel gevolgd? Jullie hoeven niet eens een eindsprint in te zetten dit jaar...
Tegen het einde van het seizoen gaan clubjes als Twente en Vitesse sowieso puntjes morsen omdat ze niet met de druk om kunnen gaan. Dat gaat bij Ajax altijd een stuk beter
Tegen het einde van het seizoen gaan clubjes als Twente en Vitesse sowieso puntjes morsen omdat ze niet met de druk om kunnen gaan. Dat gaat bij Ajax altijd een stuk beter
Dat bedoel ik dus. En als jullie na dit weekend al op 1 staan, kunnen we de rest van de competitie beter schriftelijk afdoen.
Het mooiste is nog wel dat een van die Utrechters zegt over de feyenoorders dat ze smerig lang haar hebben. Terwijl die gast zelf een smerige paardenstaart draagt.
Op zaterdag 7 december 2013 14:03 schreef Chase_Utley het volgende: Het mooiste is nog wel dat een van die Utrechters zegt over de feyenoorders dat ze smerig lang haar hebben. Terwijl die gast zelf een smerige paardenstaart draagt.
graag weer over psv. Anders rot je maar lekker op naar je eigen topic. Bedankt
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op zaterdag 7 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende: Klote is dat je bij winst Ajax perfect in de kaart speelt. Staan ze dit jaar zelfs al voor de winterstop op 1...
Locadia is nou niet de verlossers. Matige speler. En ben benieuwd naarZanka, al verwacht ik er natuurlijk niets van.
Locadia is gewoon een hele matige speler. Maar hij staat er om doelpunten te maken. Iets wat hij wel heel goed kan, maar dit seizoen nog niet heeft laten zien.
Daar zit hem meteen de crux. Als een jonge groep in een dalletje komt en er geen corrigerend vermogen is van oudere, ervaren spelers, dan komen ze er nooit bovenop.
Locadia is gewoon een hele matige speler. Maar hij staat er om doelpunten te maken. Iets wat hij wel heel goed kan, maar dit seizoen nog niet heeft laten zien.
Daar zit hem meteen de crux. Als een jonge groep in een dalletje komt en er geen corrigerend vermogen is van oudere, ervaren spelers, dan komen ze er nooit bovenop.
Dat hij weinig scoort ligt ook niet alleen aan hem. Krijgt heel weinig aanvoer. Maher en Schaars lijden te veel balverlies. En van Depay en Bakkali hoef je ook niet snel de bal te verwachten. Was laatst nog een leuk artikel over.
Ik lees zoveel mogelijke verklaringen voor de crisis van PSV; de onzekere uitstraling van Cocu, het nieuwe beleid, gebrek aan ervaring, scheidsrechterlijke beslissingen, te weinig strijd, te veel swag in de selectie, geen professionele instelling, Maher die niet goed presteert... Maar wat nou als de oplossing veel simpeler is.
Veel mensen zeggen dat Cocu geen goede beslissingen maakt, niet goed is naar de media, zwak optreed tegen onderpresterende spelers en tuurlijk, dit kan allemaal waar zijn, en ook van invloed zijn.
Wat mij echter opvalt, nergens, maar dan helemaal nergens, wordt het idee geöppert dat het niet goed gaat met PSV omdat Cocu gewoon geen goede trainer is. Ik vraag mij nu af waarom dit zo is. Was hij zo'n goede jeugdtrainer? Is het altijd zo dat goede voetballers goede trainers zijn? Gaan ze er van uit dat hij een goede trainer is omdat hij zo'n PSV man is? Klampen mensen te hard vast aan het idee: "Wat bij Ajax gelukt is gaat hier ook lukken"? (Terwijl FdB bij Ajax natuurlijk ook een gok zonder zekerheid is geweest).
Wat nou als Cocu spelers gewoon niet beter maakt, en de tactiek niet over weet te brengen. Dit acht ik namelijk veel aannemelijker, dan al die andere mogelijke oorzaken. Wat vinden jullie daar nou van?
Op zaterdag 7 december 2013 15:56 schreef honkeytonk het volgende: Ik lees zoveel mogelijke verklaringen voor de crisis van PSV; de onzekere uitstraling van Cocu, het nieuwe beleid, gebrek aan ervaring, scheidsrechterlijke beslissingen, te weinig strijd, te veel swag in de selectie, geen professionele instelling, Maher die niet goed presteert... Maar wat nou als de oplossing veel simpeler is.
Veel mensen zeggen dat Cocu geen goede beslissingen maakt, niet goed is naar de media, zwak optreed tegen onderpresterende spelers en tuurlijk, dit kan allemaal waar zijn, en ook van invloed zijn.
Wat mij echter opvalt, nergens, maar dan helemaal nergens, wordt het idee geöppert dat het niet goed gaat met PSV omdat Cocu gewoon geen goede trainer is. Ik vraag mij nu af waarom dit zo is. Was hij zo'n goede jeugdtrainer? Is het altijd zo dat goede voetballers goede trainers zijn? Gaan ze er van uit dat hij een goede trainer is omdat hij zo'n PSV man is? Klampen mensen te hard vast aan het idee: "Wat bij Ajax gelukt is gaat hier ook lukken"? (Terwijl FdB bij Ajax natuurlijk ook een gok zonder zekerheid is geweest).
Wat nou als Cocu spelers gewoon niet beter maakt, en de tactiek niet over weet te brengen. Dit acht ik namelijk veel aannemelijker, dan al die andere mogelijke oorzaken. Wat vinden jullie daar nou van?
Ik zit meer te denken cocu in combinatie met de spelers.
Op zaterdag 7 december 2013 15:56 schreef honkeytonk het volgende: Ik lees zoveel mogelijke verklaringen voor de crisis van PSV; de onzekere uitstraling van Cocu, het nieuwe beleid, gebrek aan ervaring, scheidsrechterlijke beslissingen, te weinig strijd, te veel swag in de selectie, geen professionele instelling, Maher die niet goed presteert... Maar wat nou als de oplossing veel simpeler is.
Ga VI kijken, ik heb alles wat jij zegt of iets van gelijke strekking al van Derksen gehoord.
Is Cocu een goede trainer? Ik heb geen idee, ik weet alleen dat mensen die vaak als goede trainers worden gezien met beter materiaal bij psv ook gefaald hebben: Rutte, Advocaat, Stevens. PSV werd gezien als de kandidaat voor de titel en het lukte telkens (net) niet.
Dat de groep jong is is onderdeel van het beleid, het gaat nu bagger slecht, maar om dan de trainer eruit te gooien... Cocu heeft echt álles tegen: jong en onervaren team, geen killer in de spits, verdediger met 'internationale ervaring' die twee keer dom rood pakt. En ook geen grote man als Cruijf die je onvoorwaardelijk steunt en waardoor je dus ook automatisch Derksen, dus VI en dus de supporters mee hebt.
Ik zie liever dat psv met Philip en dit zooitje ongeregeld de nacompetitie in moet, dan dat er in de winterstop matige versterking en een resultatentrainer komen, waarna we 2e/3e worden.
Ooh oke, gelukkig ben ik dan niet de enige die het opvalt. Kijk VI sinds dit seizoen veel minder ivm dispuutsavonden enzo, te weinig tijd om terug te kijken helaas...voor de resr zit het idd ook de hele tijd niet mee
Ga VI kijken, ik heb alles wat jij zegt of iets van gelijke strekking al van Derksen gehoord.
Is Cocu een goede trainer? Ik heb geen idee, ik weet alleen dat mensen die vaak als goede trainers worden gezien met beter materiaal bij psv ook gefaald hebben: Rutte, Advocaat, Stevens. PSV werd gezien als de kandidaat voor de titel en het lukte telkens (net) niet.
Dat de groep jong is is onderdeel van het beleid, het gaat nu bagger slecht, maar om dan de trainer eruit te gooien... Cocu heeft echt álles tegen: jong en onervaren team, geen killer in de spits, verdediger met 'internationale ervaring' die twee keer dom rood pakt. En ook geen grote man als Cruijf die je onvoorwaardelijk steunt en waardoor je dus ook automatisch Derksen, dus VI en dus de supporters mee hebt.
Ik zie liever dat psv met Philip en dit zooitje ongeregeld de nacompetitie in moet, dan dat er in de winterstop matige versterking en een resultatentrainer komen, waarna we 2e/3e worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nou en, zelfs dan ben je nog beter dan Tamata. Die was bij Roda altijd een van de mindere.
Lood om oud ijzer.
Willems is belangrijk op links. Dat is eigenlijk droevig.
Ach, er gaat nog genoeg fout maar ze strijden er iig voor vanaf de eerste minuut en zijn ook de betere. Winst zal het wel weer niet opleveren, maar dit vind ik al fijn om te zien.
Inderdaad. Ik vind Arias ook, maar dit kan een gewaagde uitspraak zijn, heb niet alles gezien
Prima pot so far, vechtlust, en dat is mooi om te zien. Die tegengoal, tja. Als het spel in de 2e helft net zo goed is ben ik behoorlijk tevreden Ik zie een stijgende lijn.
Inderdaad. Ik vind Arias ook, maar dit kan een gewaagde uitspraak zijn, heb niet alles gezien
Ik ook hoor. Zit er lekker fel op en geeft zijn tegenstander amper de ruimte om iets te doen. Maakt ook nog wel wat foutjes, maar als hij zo speelt is het een prima rechtsback voor PSV.