Emoties, waar vrouwen doorgaans op teren, zijn inderdaad niet gebaseerd op eerlijkheid maar op een voorstelling van 'hoe de wereld zou moeten zijn'. Geef vrouwen de bevestiging dat hun emotie, hoe belachelijk ook, gerechtvaardigd is en ze voelt zich weer even happy. Tot de volgende emotiegolf weer loskomt natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En daar weet jij natuurlijk alles van.
Ik sta nog steeds perplex dat jij met zoveel wijsheid over vrouwen er nog geen aan je hebt weten te binden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Emoties, waar vrouwen doorgaans op teren, zijn inderdaad niet gebaseerd op eerlijkheid maar op een voorstelling van 'hoe de wereld zou moeten zijn'. Geef vrouwen de bevestiging dat hun emotie, hoe belachelijk ook, gerechtvaardigd is en ze voelt zich weer even happy. Tot de volgende emotiegolf weer loskomt natuurlijk
Je moeder probeert het je dus wel uit te leggen, schattigquote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Emoties, waar vrouwen doorgaans op teren, zijn inderdaad niet gebaseerd op eerlijkheid maar op een voorstelling van 'hoe de wereld zou moeten zijn'. Geef vrouwen de bevestiging dat hun emotie, hoe belachelijk ook, gerechtvaardigd is en ze voelt zich weer even happy. Tot de volgende emotiegolf weer loskomt natuurlijk
Leuke weetjes, maar volgens mij heb jij er in de praktijk niet echt heel veel aan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat dat ook een bewuste keuze zou kunnen zijn? Ik heb alles wat ik nodig heb, een huis, een goed inkomen. vrienden en vriendinnen waar ik elk moment terecht kan, leuke hobbies en het belangrijkste van alles, een behoorlijke vrijheid. Dat waardeer je pas als je weer uit een langdurige relatie komt. Ik weet vrij zeker dat ik vroeg of laat weer een relatie aan ga, maar dan op mijn voorwaarden en wanneer ik vind dat het daarvoor tijd is. Lijkt me niets mis mee toch?quote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds perplex dat jij met zoveel wijsheid over vrouwen er nog geen aan je hebt weten te binden.
Ervaring, mijn beste, ervaring.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moeder probeert het je dus wel uit te leggen, schattig
Als je ermee om weet te gaan welquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke weetjes, maar volgens mij heb jij er in de praktijk niet echt heel veel aan?
quote:Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef SchoneZoon het volgende:
Je vrienden moet je nooit verraden. Dat is een universele regel. Je had moeten zeggen dat je van niks weet.
Nu al wakker Braddie? Goed bezig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 06:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur het script naar GTST toe..
Klein uurtje nu, best prettig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 06:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nu al wakker Braddie? Goed bezig.
In GTST spelen alleen hele knappe mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 06:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur het script naar GTST toe..
Snap je nu nog steeds niet hoe dit forum werkt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:23 schreef Braddie het volgende:
Heb via via gehoord gister dat ze klaar met mijn gedrag is, en dat ze het niet vond kunnen dat ik zaterdag zo tegen haar ben uitgevallen.
Slotje graag.
Jawel, maar lekker belangrijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap je nu nog steeds niet hoe dit forum werkt?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad
Dus een slotje is nergens voor nodig
Waarom haal je dat dan aan?
Maar waarom wil je het dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel hoorAls ik wil dat een topic op slot gaat wat ik heb geopend dan geef ik dat door
Het boeit me verder ook vrij weinig, maar ik voel er niet zoveel voor om constant te moeten reagerenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom wil je het dan?
Het boeit je toch niet zei je net?
Leuk lachje.quote:Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Hé jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
je moet met je bolle kop eens nadenken voordat je een topic opent.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:45 schreef Braddie het volgende:
Jawel hoorAls ik wil dat een topic op slot gaat wat ik heb geopend dan geef ik dat door
Sjors. <3quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In GTST spelen alleen hele knappe mensen.
Je kan niet koken, ben je 6?quote:Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik kan het goed vinden met mijn beide ouders, en kan zelfstandig prima de dingen doen in en om huis die moeten gebeuren (Behalve koken dan)
Bullshit, net probeerde je het nog te verdedigen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.... Ik ken mezelf aardig goed, en als ik gewoon met een heldere geest (Na nog wat uurtjes slapen) had terug gebeld had ik mezelf niet *verluld*
Wie dwingt je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het boeit me verder ook vrij weinig, maar ik voel er niet zoveel voor om constant te moeten reageren
Schaf die notepad en twitter af en gebruik in het vervolg ujitsluitend KLB als uitlaatklep, ik ben inmiddels gefascineerd door je leven.quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh op die manier, ja... Daar kan ik heel kort over zijn:
Twitter is mijn uitlaat klep, voor de korte berichtjes.
Voor de lange berichten is dat meestal óf Fok, of gewoon een notepad.
Als hij "Nee" had gezegd, was hij eerlijk geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Al die figuren die niet eerlijk zouden zijnnee, lekker die onverantwoordelijke hoer een hand boven het hoofd houden is goed
sukkels.
Ik denk meer dat de meeste mensen zich niet in die sociale kringen zouden (willen) bevindenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Al die figuren die niet eerlijk zouden zijnnee, lekker die onverantwoordelijke hoer een hand boven het hoofd houden is goed
sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |