abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133848507
Eergister uitgeweest met een vrienden, was hartstikke gezellig totdat we er achter kwam dat er een iemand om 4:00 thuis moest zijn (Kamertraining) en het 4:10 was.

Dus ik en wat andere mensen zeiden tegen haar dat ze moest nadenken over haar principes, en dat het niet kan dit gedrag.
Het enige wat ze zei was " Ik woon op een kamer trainings centrum, denk je dat ik me aan hun regels ga houden? " :')

Naja, volgende ochtend word ik gebeld door zo`n begeleider daar " Ja, weet jij waar **** is ?" Dus ik half slapend " Ja, die zit waarschijnlijk bij die en die, wat dan?.. is ze niet thuis gekomen? "
Toen was het even stil en klonk er een " Nee, ik heb d`r niet gezien "

Diezelfde middag heb ik nog met haar gepraat op Skype en leek er niets aan de hand, totdat ze me negeert sinds ze zei" Ja, ik ben zo terug "

Berichtjes op Facebook achterlaten, worden gelezen, worden niet beantwoord.
Berichten op Skype, idem dito.

Het kán zijn dat ze kwaad op me is omdat ik heb gezegd dat ze bij een jongen bleef slapen (Terwijl ze een vriend heeft..) Maargoed, daarom moet ze niet kwaad worden op mij, maar op haarzelf, aangezien ze zelf de "Huisregels" overschrijd, en net doet alsof ze daar niet kan worden gestraft, of alsof er geen consequenties zijn voor haar "Want ik ben 19, en het kamer trainings centrum is tot 18 normaal gesproken" :')___!!

Klacht: Vriendin negeert me en is kwaad op me, omdat ik eerlijk ben tegen de begeleiding op haar woongroep.
  maandag 2 december 2013 @ 18:03:04 #2
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133848533
Hé jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
pi_133848541
TS is een snitch
pi_133848598
Terecht. Snitches voeren we aan de varkens
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_133848602
Niet gelezen, maar als ze eenmaal met voldoende snelheid in een boog om jou heen gaat dan wordt ze door jouw centripetale krachten automatisch tot satelliet gedegradeerd .
  maandag 2 december 2013 @ 18:06:05 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133848618
Fakkin nakker die braddie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133848620
Jij bent haar vader niet, tyf op.
pi_133848630
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef Seconde het volgende:
TS is een snitch
Misschien wel ja :) Maar weetje, ze moet weten dat niet iedereen maar haar regels opvolgt, en doet wat ze zegt, en net doet alsof er niks aan de hand is.

Ik ben dan gewoon eerlijk tegen haar begeleiding, ze was niet op tijd thuis, ze is bij iemand anders blijven slapen.

Ja, jammer dan, anders blijft ze zo als ze nu is, zo aanklooien, en iemand moet die regels er gewoon bij d`r instampen.
pi_133848631
Sorry, een kamertrainingcentrum? :?
pi_133848638
Lekkere vriend ben je :{w
Nieuw is niet altijd beter.
pi_133848647
Hoe staat het trouwens met je rijbewijs?
pi_133848655
Je weet dus wél waarom ze je negeert.
pi_133848680
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Chai het volgende:
Jij bent haar vader niet, tyf op.
Ik ben haar vader inderdaad niet, en daar ben ik blij om :D
Maar ik ben al wel vrij close met haar gedurende 7 jaar, en vind het wel gewoon normaal om haar te zeggen hoe het nou zit.

En zeker als je dan met een smoes komt als " Ik zit op een kamer trainings centrum, denk je dat ik me aan hun regels houd" Dan ben je gewoon niet goed snik.

Je zit er juist om op jezelf te gaan wonen, het is een traject.. Als jij regels overtreed daar dan blijf je er ook langer zitten, totdat ze daar op een punt komen dat ze zeggen "Luister **** Jij moet begeleid gaan wonen, want blijkbaar is het een te grote taak voor jou om 100% vrij te zijn"

En dat gun ik haar niet.
pi_133848685
Je hebt het er gewoon weer eens zelf naar gemaakt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_133848688
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Misschien wel ja :) Maar weetje, ze moet weten dat niet iedereen maar haar regels opvolgt, en doet wat ze zegt, en net doet alsof er niks aan de hand is.

Ik ben dan gewoon eerlijk tegen haar begeleiding, ze was niet op tijd thuis, ze is bij iemand anders blijven slapen.

Ja, jammer dan, anders blijft ze zo als ze nu is, zo aanklooien, en iemand moet die regels er gewoon bij d`r instampen.
nsb'er
Nieuw is niet altijd beter.
pi_133848693
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar jij hebt hier geen flikker mee te maken. :')

Net alsof jouw eerlijkheid deze rebelse puber gaat redden.
  maandag 2 december 2013 @ 18:08:59 #17
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133848696
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef k_man het volgende:
Sorry, een kamertrainingcentrum? :?
Dit.

Wat is dat nou weer?
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133848697
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Je weet dus wél waarom ze je negeert.
Mwa, want ze praat niet meer met me, het is slechts een aanname van mijn kant, ik weet het niet zeker.
pi_133848720
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dit.

Wat is dat nou weer?
Een kamer trainings centrum is een traject voor jongeren die op hunzelf willen gaan wonen, maar die er wel *hulp* bij nodig hebben. OF zoals in het geval van **** als een soort van opvang, aangezien ze uit huis is geschopt en daar nu zit als deels opvang en deels traject om op zichzelf te gaan wonen.
  maandag 2 december 2013 @ 18:10:46 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133848731
Voor debielen en tokkies zoals braddie zelf.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 december 2013 @ 18:11:48 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133848762
Misschien was het haar vriend, en niet iemand van de begeleiding...!?

Ach, boeiuh.
pi_133848781
snitches get stitches
pi_133848787
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 18:11 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien was het haar vriend, en niet iemand van de begeleiding...!?

Ach, boeiuh.
Die kerel die mij belde was niet haar vriend maar de begeleiding daar, en die gast waarmee ze naar huis ging, ook niet.
  maandag 2 december 2013 @ 18:13:03 #24
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133848796
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Een kamer trainings centrum is een traject voor jongeren die op hunzelf willen gaan wonen, maar die er wel *hulp* bij nodig hebben. OF zoals in het geval van **** als een soort van opvang, aangezien ze uit huis is geschopt en daar nu zit als deels opvang en deels traject om op zichzelf te gaan wonen.
Aha.

Typisch dat ze om een bepaalde tijd thuis moeten zijn, maar goed, zal allemaal wel een gedachte achter zitten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133848815
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef Seconde het volgende:
TS is een snitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')