Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Want doordat jij hebt gezegd dat ze bij iemand anders sliep komt ze er ineens niet meer mee weg.
Ze hadden liever dat ze de hele nacht op straat gezworven had en dat hadden ze wel door de vingers gezien.
weet ik veel, ik kom toch nooit buiten.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef BlueMage het volgende:
Wat voor weer wordt het morgen, weet jij dat, deadprez? Vandaag mooie zonsondergang wel hier in Venlo.
Jawel.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.
Als ze er mee weg was gekomen had ze me niet genegeerd, right?
Misschien vindt ze je gewoon een mongool.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.
Omdat het altijd gewoon gezellig was, kwamen bij elkaar over de vloer, hebben een paar keer samen opgetreden, en er was nooit ruzie inprincipe.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kun je zulke types in godsnaam onder je vrienden scharen.
Natuurlijk wel, je hebt haar verraden, vrienden doen dat niet, je bent als vriend dus gewoon niet te vertrouwen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
totdat je haar snitchte..quote:Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat het altijd gewoon gezellig was, kwamen bij elkaar over de vloer, hebben een paar keer samen opgetreden, en er was nooit ruzie inprincipe.
Zou je toch eens wat vaker moeten doen, ga je ook nooit uit ofzo? Eindhoven is leuk om uit te gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, ik kom toch nooit buiten.
Waar moet ik dat van betalen? Dat kan alleen maar als ik toevallig wat extra geld kan fixen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou je toch eens wat vaker moeten doen, ga je ook nooit uit ofzo? Eindhoven is leuk om uit te gaan.
iddquote:Op maandag 2 december 2013 18:25 schreef remi1986 het volgende:
wat doet zon begeleider überhaupt met jouw nummer?
Hij zit zelf ook in dat kamertrainingstraject.quote:Op maandag 2 december 2013 18:25 schreef remi1986 het volgende:
Omdat we vrij goede vrienden waren heb ik die begeleider mijn nummer gegeven, mocht er iets gebeurenquote:Op maandag 2 december 2013 18:25 schreef remi1986 het volgende:
begeleider vertrouw gekke vriendin nietquote:Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat we vrij goede vrienden waren heb ik die begeleider mijn nummer gegeven, mocht er iets gebeuren
Dat kan ze zelf ook wel doen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat we vrij goede vrienden waren heb ik die begeleider mijn nummer gegeven, mocht er iets gebeuren
Braddie, wat Grada en jij hadden is over.quote:Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat het altijd gewoon gezellig was, kwamen bij elkaar over de vloer, hebben een paar keer samen opgetreden, en er was nooit ruzie inprincipe.
Jij ging toch samen met haantje xtc maken? Sowieso is dit natuurlijk weer 'n reden om iedereen een basisinkomen te geven, hoef je ook niet zoiets als 'n xtclab op te gaan richten, toch?quote:Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar moet ik dat van betalen? Dat kan alleen maar als ik toevallig wat extra geld kan fixen.
Kom hier schoonmaken, krijg je een tientje en een Twix.quote:Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar moet ik dat van betalen? Dat kan alleen maar als ik toevallig wat extra geld kan fixen.
Jawel, want als het haar veilig leek om jouw nummer aan die begeleider te geven, dan kan zij dat helemaal zelf doen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had ze niet gekund, want als je geen mobiele telefoon hebt ben je moeilijk te bereiken, toch?
Je kan natuurlijk ook in natura betalenquote:Op maandag 2 december 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom hier schoonmaken, krijg je een tientje en een Twix.
Gelukkig niet, ik kan het goed vinden met mijn beide ouders, en kan zelfstandig prima de dingen doen in en om huis die moeten gebeuren (Behalve koken danquote:Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zit zelf ook in dat kamertrainingstraject.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |