Ja, ergens wel begrijpelijk hoor. Doordeweeks is het 10, in het weekend is het 4, zal inderdaad wel met een reden zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha.
Typisch dat ze om een bepaalde tijd thuis moeten zijn, maar goed, zal allemaal wel een gedachte achter zitten.
Is toch vooral financieel? en dat ze je een handje helpen bij huishoudelijke dingen?quote:Op maandag 2 december 2013 18:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ergens wel begrijpelijk hoor. Doordeweeks is het 10, in het weekend is het 4, zal inderdaad wel met een reden zijn.
Het moet niet compleet een losgeslagen boel worden, anders kan je net zo goed direct op jezelf en heeft zo`n trainingscentrum geen nut.
quote:
waarom de fuck ben je dan ook eerlijk tegen ze?quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Vriendin negeert me en is kwaad op me, omdat ik eerlijk ben tegen de begeleiding op haar woongroep.
Het is deels financieel, en ze hebben verder hun klusjes in en om dat centrum, tuin aanvegen, afwas doen, koken, schoonmaken, dat soort dingen..quote:Op maandag 2 december 2013 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch vooral financieel? en dat ze je een handje helpen bij huishoudelijke dingen?
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.quote:Op maandag 2 december 2013 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom de fuck ben je dan ook eerlijk tegen ze?
Chill voor haar toch, wat interesseert jou dat nou weer?quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
Dat zei ze zaterdag letterlijk " Je mag zeggen/doen wat je wilt maar ik krijg toch geen gezeik, ik zit er officieel niet eens omdat ik 19 ben, dus ze kunnen me niets maken"
Want doordat jij hebt gezegd dat ze bij iemand anders sliep komt ze er ineens niet meer mee weg.quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
Dat zei ze zaterdag letterlijk " Je mag zeggen/doen wat je wilt maar ik krijg toch geen gezeik, ik zit er officieel niet eens omdat ik 19 ben, dus ze kunnen me niets maken"
Wat een vieze achterbakse proleet ben jij zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toe Chai, kom anders bij mij slapen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Want doordat jij hebt gezegd dat ze bij iemand anders sliep komt ze er ineens niet meer mee weg.
Ze hadden liever dat ze de hele nacht op straat gezworven had en dat hadden ze wel door de vingers gezien.
Hij heeft haar inmiddels ook al verwijdert als vriend op facebook.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kun je zulke types in godsnaam onder je vrienden scharen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |