quote:
waarom de fuck ben je dan ook eerlijk tegen ze?quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Vriendin negeert me en is kwaad op me, omdat ik eerlijk ben tegen de begeleiding op haar woongroep.
Het is deels financieel, en ze hebben verder hun klusjes in en om dat centrum, tuin aanvegen, afwas doen, koken, schoonmaken, dat soort dingen..quote:Op maandag 2 december 2013 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch vooral financieel? en dat ze je een handje helpen bij huishoudelijke dingen?
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.quote:Op maandag 2 december 2013 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom de fuck ben je dan ook eerlijk tegen ze?
Chill voor haar toch, wat interesseert jou dat nou weer?quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
Dat zei ze zaterdag letterlijk " Je mag zeggen/doen wat je wilt maar ik krijg toch geen gezeik, ik zit er officieel niet eens omdat ik 19 ben, dus ze kunnen me niets maken"
Want doordat jij hebt gezegd dat ze bij iemand anders sliep komt ze er ineens niet meer mee weg.quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
Dat zei ze zaterdag letterlijk " Je mag zeggen/doen wat je wilt maar ik krijg toch geen gezeik, ik zit er officieel niet eens omdat ik 19 ben, dus ze kunnen me niets maken"
Wat een vieze achterbakse proleet ben jij zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toe Chai, kom anders bij mij slapen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Want doordat jij hebt gezegd dat ze bij iemand anders sliep komt ze er ineens niet meer mee weg.
Ze hadden liever dat ze de hele nacht op straat gezworven had en dat hadden ze wel door de vingers gezien.
Hij heeft haar inmiddels ook al verwijdert als vriend op facebook.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kun je zulke types in godsnaam onder je vrienden scharen.
Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Want doordat jij hebt gezegd dat ze bij iemand anders sliep komt ze er ineens niet meer mee weg.
Ze hadden liever dat ze de hele nacht op straat gezworven had en dat hadden ze wel door de vingers gezien.
weet ik veel, ik kom toch nooit buiten.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef BlueMage het volgende:
Wat voor weer wordt het morgen, weet jij dat, deadprez? Vandaag mooie zonsondergang wel hier in Venlo.
Jawel.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.
Als ze er mee weg was gekomen had ze me niet genegeerd, right?
Misschien vindt ze je gewoon een mongool.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.
Omdat het altijd gewoon gezellig was, kwamen bij elkaar over de vloer, hebben een paar keer samen opgetreden, en er was nooit ruzie inprincipe.quote:Op maandag 2 december 2013 18:22 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kun je zulke types in godsnaam onder je vrienden scharen.
Natuurlijk wel, je hebt haar verraden, vrienden doen dat niet, je bent als vriend dus gewoon niet te vertrouwen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
totdat je haar snitchte..quote:Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat het altijd gewoon gezellig was, kwamen bij elkaar over de vloer, hebben een paar keer samen opgetreden, en er was nooit ruzie inprincipe.
Zou je toch eens wat vaker moeten doen, ga je ook nooit uit ofzo? Eindhoven is leuk om uit te gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, ik kom toch nooit buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |