SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik kan het goed vinden met mijn beide ouders, en kan zelfstandig prima de dingen doen in en om huis die moeten gebeuren (Behalve koken dan)
Ja, dat welquote:Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want als het haar veilig leek om jouw nummer aan die begeleider te geven, dan kan zij dat helemaal zelf doen.
Tenminste ik neem aan dat ze kan lezen en schrijven.
Daar kan ik geen drugs van kopen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook in natura betalen
Wie heeft jouw nummer nou aan hem gegeven? Net had jij dat nog op eigen houtje gedaan.quote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat welMaar ik bedoel het meer zo van.. Die begeleider had haar niet kunnen bellen, want ze heeft geen gsm, en aangezien wij al een hele tijd vrienden waren heeft ze hem mijn nummer gegeven
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat we vrij goede vrienden waren heb ik die begeleider mijn nummer gegeven, mocht er iets gebeuren
Wie heeft dat nummer nou gegeven?quote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat welMaar ik bedoel het meer zo van.. Die begeleider had haar niet kunnen bellen, want ze heeft geen gsm, en aangezien wij al een hele tijd vrienden waren heeft ze hem mijn nummer gegeven
quote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef remi1986 het volgende:
en wat is de moraal van dit verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was misschien wel handig geweest ja.
Ik was nogal slaperig dus het kwam half binnen, daarom flapte ik het er ook zo uitAls ik ze had teruggebeld in de middag was er waarschijnlijk nu niks aan de hand omdat ik m`n mond kon houden
![]()
volgens mij weet hij zelf niet meer wat voor onzin hij allemaal bij elkaar lultquote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie heeft jouw nummer nou aan hem gegeven? Net had jij dat nog op eigen houtje gedaan.
Gewoon je dealer rippen tochquote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar kan ik geen drugs van kopen.
Walgelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook in natura betalen
Bullshit.quote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik ze had teruggebeld in de middag was er waarschijnlijk nu niks aan de hand omdat ik m`n mond kon houden
quote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Die meid had in eerste instantie mijn nummer gegeven, maar het was een onbekend nummer, en dan neem ik nooit op.
Toen zei ze dat het van Heuvellaan was, en naja, toen ben ik er maar mee akkoord gegaan(Dus feitelijk zij)
[..]
Wie heeft dat nummer nou gegeven?
Braddie is juist koning vriendschap, ik heb nog nooit iemand zoveel vrienden zien verliezen en er nog steeds topics over kan openen hoe hij zijn vrienden blokt op facebook.quote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Braddie is wel een koning als het gaat om die paar vrienden die hij nog over heeft af te stoten
En over een paar topics zit 'ie weer zo achter z'n computerquote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Braddie is juist koning vriendschap, ik heb nog nooit iemand zoveel vrienden zien verliezen en er nog steeds topics over kan openen hoe hij zijn vrienden blokt op facebook.
Nee, dat denk ik niet.... Ik ken mezelf aardig goed, en als ik gewoon met een heldere geest (Na nog wat uurtjes slapen) had terug gebeld had ik mezelf niet *verluld*quote:
Sowieso hoe hij al die kansvolle jongeren weet te verzamelen en aan zijn vriendenkring weet toe te voegen is wel knap.quote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Braddie is wel een koning als het gaat om die paar vrienden die hij nog over heeft af te stoten
Misschien is dat ook wel een klusje van dat centrum, vriend spelen van Braddiequote:Op maandag 2 december 2013 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso hoe hij al die kansvolle jongeren weet te verzamelen en aan zijn vriendenkring weet toe te voegen is wel knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |