Watwatwatquote:
TTquote:
Ik zit op school. Ik studeer e.dquote:
Maar iesj lekker hoor, ooit geproefd?quote:
Niet dat ik weet, neen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar iesj lekker hoor, ooit geproefd?
Je bent zelf droogquote:
Je moeder's vagina is zo droog dat er zand groeitquote:
Hoe kan zand groeien?quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je moeder's vagina is zo droog dat er zand groeit
quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je moeder's vagina is zo droog dat er zand groeit
quote:
George Carlinquote:Op maandag 2 december 2013 15:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Dexter, hit-girl & George Carlin.
Ik ken alleen die 1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op maandag 2 december 2013 16:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, doe ik ook mee!
hit-girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik denk andersomquote:Op maandag 2 december 2013 16:17 schreef Roburtt het volgende:
Volgensmij is die codeacademy dronken.
Mega-mindy maar dan 10 jaar later?quote:Op maandag 2 december 2013 16:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
dafuq is dezen.
Ben ik veilig?!
Eerder 10 jaar jongerquote:
Jawelquote:Op maandag 2 december 2013 16:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
dafuq is dezen.
Ben ik veilig?!
Ik weet het niet meer o.óquote:Op maandag 2 december 2013 16:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel
Kick-ass nooit gezien?
Leuke filmquote:
Liefje: wat wil je downen dan?quote:
Meen je niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oops, try again! There was a problem with your syntax.
Had het al weer opgelost, vergeten hoe. Maar hij doet weer stom.quote:
Out of context werken is kut.quote:Op maandag 2 december 2013 16:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Had het al weer opgelost, vergeten hoe. Maar hij doet weer stom.
quote:Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Liefje: wat wil je downen dan?
ik: muziek + spel
hebben wij kick-ass ooit gezien btw?
Liefje: eehm
is dat met die action mensjes, die nerds?
dan wel, ooit op tv
Wel gezien, niets van bij gebleven, dus hit-girl is kut.
Ik ga dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft kun je wisselen van geboortedatum. Feliciteer ik je wel een dag laterquote:Op maandag 2 december 2013 17:26 schreef Maringo het volgende:
Was ik maar een dag later geboren, dan had ik Scarlett Mothafuckin Johansson in mn team
Het was bedoed van je bent een 4XXXXX user, je uid. Newbquote:
En ik gaf er een kusje op.quote:Op maandag 2 december 2013 17:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was bedoed van je bent een 4XXXXX user, je uid. Newb
Hey, deze meneer ken ik.quote:
quote:
Druk druk, en daar?quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Dalando het volgende:
Maar hoe is het leven heren en dames van het ouden volk?
Had ik dat?quote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef BBQSausage het volgende:
Heb je LB al gefeliciteerd Dalando?
Zekerquote:
Zelfde. Maar fuck m'n leven is awesome.quote:
Nicequote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zelfde. Maar fuck m'n leven is awesome.
quote:
fakquote:
Zeker. Eigenlijk alles wat ik nooit had gedacht 3 jaar geleden op het begin van FOK! heb ik nu.quote:
Oh, gefeliciflapstaart dan maar.quote:
Jij oud ja?quote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
fak
[..]
Zeker. Eigenlijk alles wat ik nooit had gedacht 3 jaar geleden op het begin van FOK! heb ik nu.
Zelfs als een oude (mag ik mezelf zo noemen inmiddels ja?) zolderkamer autist FOK!kert heb ik nu een leven en vrienden enzo
[..]
Oh, gefeliciflapstaart dan maar.
Ik ben nieuwer dan sommige modsquote:
Ik verbeterde mezelf alquote:
Jaquote:
"fak"quote:
Maar donderdag komt niet zo goed uit dit jaar.quote:Op maandag 2 december 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je wisselen van geboortedatum. Feliciteer ik je wel een dag later
Ik vergeef jequote:
Dilemmaquote:Op maandag 2 december 2013 18:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar donderdag komt niet zo goed uit dit jaar.
Porsche komt hier nietquote:Op maandag 2 december 2013 18:14 schreef Dalando het volgende:
Waar is patjen, mono, porsj, sv, die bende eigenlijk?
Jaquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Lt.Surge het volgende:
112Twente
20-jarige vrouw verstopt borrelnootjes en hamlappen in de kinderwagen: http://t.co/IUrOkDZO8r
Struggles in het Oosten
Mooiquote:
Ballonquote:
Spannonddddquote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ballon
Waarschijnlijk komt je kaart morgen
Hallo, ik moet op de hoogte blijven als een eckte ramptoerist he.quote:
Ja, ben echt benieuwdquote:
Eckte eckte Gquote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, ik moet op de hoogte blijven als een eckte ramptoerist he.
Dan hoop ik niet dat m'n zus hem per ongeluk opentquote:
Er valt toch niks te zien, omdat er geen vergrootglas bijzit, die komt een dag later!quote:Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat m'n zus hem per ongeluk opent
Ohhhquote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Er valt toch niks te zien, omdat er geen vergrootglas bijzit, die komt een dag later!
quote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh ja, ik zou nog even een gedicht brouwen.
inkoppertjequote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wou "Is 'ie zo klein?" posten maar dat is gemeen
Dat wel, jaquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef Bitterlemon het volgende:
LittleBrownie is jarig
En hopelijk niet zo harig
Dat zou best smerig zijn
Dit is geen kwatrijn
Inmiddels een echte vrouw
Hahaha, wat zeg ik nou
Dit gaat trouwens niet rijmen
Want dan kan ik iets anders neerzetten
Nu heb ik mijn kans verspild
Hierover wordt nog jaren gerild
Maar ik dwaal af, dat hoort niet
LB, de lieve karamelpiet
Een koe is graag grazig
En LB immer bazig
Bootvarig.
Bedankt Bitterlemonquote:
Kopen?quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Immer voor [i][b]I'm just another soul for sale.[/b][/i]
quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef Bitterlemon het volgende:
LittleBrownie is jarig
En hopelijk niet zo harig
Dat zou best smerig zijn
Dit is geen kwatrijn
Inmiddels een echte vrouw
Hahaha, wat zeg ik nou
Dit gaat trouwens niet rijmen
Want dan kan ik iets anders neerzetten
Nu heb ik mijn kans verspild
Hierover wordt nog jaren gerild
Maar ik dwaal af, dat hoort niet
LB, de lieve karamelpiet
Een koe is graag grazig
En LB immer bazig
Baritonblazig.
Weet ik nog nietquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]En dan zeggen ander Fok!kers dat ONZ geen niveau heeft!
Hey ToTquote:
Ik heb niks gedaan, mobiel doet dat zelfquote:Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
\[i\]\[b\]I'm just another soul for sale.\[/b\]\[/i\]
Netjes.
Ja hoorquote:
Top!quote:
Yarr!quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Verdomme, weer geen state of decay in de sale.
Ik heb wel eens wat plaatjes gemaakt, vertel: wat heb je nodig?quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die goed is met photoshop en even snel een plaatje voor me wil maken?
Ah.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja drukdrukdruk he!Met me te vervelen.
Vanaf de zijkant een fietser op een weg tussen twee lantaarnpalen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat plaatjes gemaakt, vertel: wat heb je nodig?
Heh jawel hoor!quote:Op maandag 2 december 2013 19:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah.
Maar het gaat verder wel weer goed?
Ja, sorry, wist niet wat er aan de hand was.quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh jawel hoor!Arbeidsongeschikt, helemaal failliet, moet mijn huis verkopen en hartstikke tevreden!
Dus eentje voor hem en eentje achter hem? Dat hij de ene net gepasseerd is? Of moeten ze links en rechts staan?quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant een fietser op een weg tussen twee lantaarnpalen.
Hahaha geen probleem man!quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, sorry, wist niet wat er aan de hand was.
Stukje bij beetje. Komt wel goed, schatje.quote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha geen probleem man!Ik vind het allang best zo: met mij gaat het steeds beter, en na de verkoop maak ik een frisse nieuwe start!
Op basis van foto's, of getekend zoals dit?quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan met een fietser.
Wtf?quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh jawel hoor!Arbeidsongeschikt, helemaal failliet, moet mijn huis verkopen en hartstikke tevreden!
Het liefst getekend, maar leef je uit.quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Op basis van foto's, of getekend zoals dit?
Nothings brings him down.quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar hij hendelt het wel gewoon. Baas.
Ach het zat er al lang aan te komen.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stukje bij beetje. Komt wel goed, schatje.
Ja ach, burnout, 100% arbeidsongeschikt, krijg nog 70% van mijn loon, en dan is ¤800 per maand aan hypotheek wel iets aan de royale kant.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het liefst getekend, maar leef je uit.Het hoeft eigenlijk niet serieus, wat mij betreft zet je een clown op een éénwieler neer.
Dat is wel kut.quote:Op maandag 2 december 2013 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, burnout, 100% arbeidsongeschikt, krijg nog 70% van mijn loon, en dan is ¤800 per maand aan hypotheek wel iets aan de royale kant.
He, daar was toch ook een tijdje geleden zo'n forum voor voor zo iets onnozels?quote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef Rezania het volgende:
http://www.lantaarnpaalgek.nl/
Je hebt ook echt spotters voor alles.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
Erste poging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het nog wel kunnen inleveren bij mijn docent professor (net alsof hij die titel waardig is
) natuurkunde hè.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hehehe ik pruts wel ff verder.quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik moet het nog wel kunnen inleveren bij mijn docent professor (net alsof hij die titel waardig is
) natuurkunde hè.
Niks moet.quote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
Blegh, ben moe, en dan moet ik zo nog sporten.
Truequote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True
Ik ben net een emo met mijn handen/polsen
Ligt er aan in welke richting, vertel!quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
wie is hier een beetje creatief maar ook technisch?
Boeie, ik print het toch uit.quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef ToT het volgende:
Ja kan nog iets netter eigenlijk, maar het is vrij lastig om die laatste paar puntjes netjes te krijgen.
Ik heb hier een hardeschijf liggen uit mijn pc die vanmiddag is overleden.. Deze wil ik veilig bewaren tot ik een nieuwe pc heb.quote:Op maandag 2 december 2013 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan in welke richting, vertel!
V zal wel voor snelheid staan?quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef Rezania het volgende:
Nu kan ik er allemaal moeilijk natuurkundige formules op los laten.
s=v*t, echt natuurkunde op universitair niveau dit.
Ja, gewoon de afstand berekenen dus, zo moeilijk, omg.quote:
Pfff die bewaar ik altijd op zolder in verhuisdozen tussen andere zooi.quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hier een hardeschijf liggen uit mijn pc die vanmiddag is overleden.. Deze wil ik veilig bewaren tot ik een nieuwe pc heb.
Geen orgineel verpakkingsmatriaal meer.
LOLquote:Op maandag 2 december 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gewoon de afstand berekenen dus, zo moeilijk, omg.
Gewoon in een la dumpen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hier een hardeschijf liggen uit mijn pc die vanmiddag is overleden.. Deze wil ik veilig bewaren tot ik een nieuwe pc heb.
Geen orgineel verpakkingsmatriaal meer.
Speed snuiven.quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef d4v1d het volgende:
Rezania, jij bent slim dus? help mij met mijn struggles.
Ik heb perongeluk sugar-free energy gekocht
In plastic kan wel als die niet statisch is toch? Orignele verpakking was iets plastic-achtigsquote:Op maandag 2 december 2013 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff die bewaar ik altijd op zolder in verhuisdozen tussen andere zooi.
Het slechtste wat je kunt doen is het in een plastic zak bewaren, verder maakt het weinig uit.
Ik heb op een VMBO gewerkt en moest een keer surveilleren bij een wiskunde-examen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
Echt joh, simpele gonio, hoogtebepaling, snelheidsbepaling.Hopelijk vraagt hij ook ooit nog eens wat wat men niet in de 2 havo krijgt.
Hij zit in je PC toch ook niet in een speciaal hoesje? Gewoon niet laten vallen of magneten op leggen, komt wel goed.quote:Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik zie het nu al gebeuren dat er iets mis mee gaat..
De spits is hoogste punt ofzo? Logish nadenken gok ik.. Zullen ze wel niet kunnen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb op een VMBO gewerkt en moest een keer surveilleren bij een wiskunde-examen.
Was een vraag: Je staat op 20 meter afstand van de voet van een toren. De spits is 40 meter van je verwijderd. Hoe hoog is de toren?
Echt 10x de vraag gehad: "Ehhh, meneer? Wat is de voet van een toren en wat is de spits?"
Ze was niet illegaal hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef Viro het volgende:
LB gefeliciteerd
Nu je eindelijk legaal bent: nueqen?
Ja maar, dat is moeilijk hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb op een VMBO gewerkt en moest een keer surveilleren bij een wiskunde-examen.
Was een vraag: Je staat op 20 meter afstand van de voet van een toren. De spits is 40 meter van je verwijderd. Hoe hoog is de toren?
Echt 10x de vraag gehad: "Ehhh, meneer? Wat is de voet van een toren en wat is de spits?"
In de originele verpakking zit plastic met geleidende streepjes, zodat overal onderling "kortsluiting" ontstaat zodat er geen verschil in lading in statische elektriciteit ontstaat tussen de verschillende chips enzo.quote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In plastic kan wel als die niet statisch is toch? Orignele verpakking was iets plastic-achtigs
Jawel ze is zwartquote:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 19:33:23 ]
quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
In de originele verpakking zit plastic met geleidende streepjes, zodat overal onderling "kortsluiting" ontstaat zodat er geen verschil in lading in statische elektriciteit ontstaat tussen de verschillende chips enzo.
Precies!quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De spits is hoogste punt ofzo? Logish nadenken gok ik.. Zullen ze wel niet kunnen.
Nee de vragen gingen niet eens over de berekening, maar puur om wat een voet en een spits was!quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, dat is moeilijk hoor.Moet je de stelling van Phytagoras om gaan keren.
Omg.
![]()
Vertel,quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
vandaag is de meest kutte dag uit mijn leven.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True
Ik ben net een emo met mijn handen/polsen
quote:
De hele winkel moeten spiegelen?quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
Jaaaaa, het is goed met je.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat?Is echt zo! Klinkt debiel, maar het klopt wel!
Dit herken ik niet, poes sloopt sowieso mijn hand "te lang" of "te kort" heeft geen betekenis in haar ogenquote:
Eerst laat ik de voeding van mn PC doorbranden (quote:
Hehehe, Poes is een baas.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit herken ik niet, poes sloopt sowieso mijn hand "te lang" of "te kort" heeft geen betekenis in haar ogen
quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De hele winkel moeten spiegelen?
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eerst laat ik de voeding van mn PC doorbranden () vervolgens bijt ik op mn tong, paar uur daarna mis ik een goede kans met litecoins. Vervolgens koop ik perongeluk sugarfree energy en tot slot ben ik nu misselijk door chocoladepepernoten
Oh balen... Ik ga wel even uithuilen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben teleurgesteld in jou, had beter verwacht
lolquote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
Echt joh, simpele gonio, hoogtebepaling, snelheidsbepaling.Hopelijk vraagt hij ook ooit nog eens wat wat men niet in de 2 havo krijgt.
Ik ben er al voor aan 't sparen. Dus ja.quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Rezania het volgende:
Zal ik de CD drive van mijn laptop vervangen met een SSD?
quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je wel emo.giffen, maar hier in Nederland is 16 al legaal.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eerst laat ik de voeding van mn PC doorbranden () vervolgens bijt ik op mn tong, paar uur daarna mis ik een goede kans met litecoins. Vervolgens koop ik perongeluk sugarfree energy en tot slot ben ik nu misselijk door chocoladepepernoten
Dat is wel kut trouwens.. Een keer voor iemand ingevallen mocht ik 2 uur lang gaan spiegelenquote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De hele winkel moeten spiegelen?
Shit jouw leef is simpolquote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een simpele konjo?quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
Die vent die college geeft is gewoon een beunhaas.quote:
Doen. Je kan altijd nog een externe drive kopen, of een case voor je huidige drive.quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Rezania het volgende:
Zal ik de CD drive van mijn laptop vervangen met een SSD?
Vooral dat eerste is kut. Voor de rest overdrijf ik graag.quote:
Jongen, het is een ultrabay, voor de paar keer dat ik daadwerkelijk een CD-drive nodig heb schuif ik hem er gewoon in.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doen. Je kan altijd nog een externe drive kopen, of een case voor je huidige drive.
[..]
Vooral dat eerste is kut. Voor de rest overdrijf ik graag.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met een PhD op de één of andere manier.
Nee, hij is weer tien euroquote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg Horkmeister, heb je nou al L4D2? o.ó
Mee eens.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doen. Je kan altijd nog een externe drive kopen, of een case voor je huidige drive.
Mwah, als je een ssd koopt moet je daar ook gelijk het OS op zetten.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, het is een ultrabay, voor de paar keer dat ik daadwerkelijk een CD-drive nodig heb schuif ik hem er gewoon in.
Ah je bent net zo gierig als mij/ik. kies maar.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef LompeHork het volgende:
Nee, hij is weer tien euromaar ik ben gewoon lui en heb Steam niet meer opgestart.
Sowieso, anders heb je er weinig aan, vind ik.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mwah, als je een ssd koopt moet je daar ook gelijk het OS op zetten.
Grote SSD kopen, HDD in de ultrabay, SSD op de gewone plek. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mwah, als je een ssd koopt moet je daar ook gelijk het OS op zetten.
Kuttopic.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grote SSD kopen, HDD in de ultrabay, SSD op de gewone plek. Opgelost, slotje.
Anatomie van de vagijn?quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Rezania het volgende:
LB, kom mijn college geven?Leer ik tenminste nog wat nieuws.
Nee:quote:
Volgens mij is dat morgen voorbijquote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef LompeHork het volgende:
Nee, hij is weer tien euro maar ik ben gewoon lui en heb Steam niet meer opgestart.
Probeer jij dat maar aan de rechter wijs te maken.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je wel emo.giffen, maar hier in Nederland is 16 al legaal.
Nice.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee:
[ afbeelding ]
Werk alles af, as you can see. Wel veel mastered dus (moet meer practicen hehe) en 2 sun badges
Die zijn coño veel punten waard
"als ik"quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah je bent net zo gierig als mij/ik. kies maar.
Kan ik ook altijd wel waarderen. Gebeurt mij alleen nooit.quote:Op maandag 2 december 2013 19:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
Geen gevoel op de wereld zo fijn als ge-emo.gif'd worden.
Niks huilen, 450 interne stokslagen voor jou!quote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh balen... Ik ga wel even uithuilen.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd wel waarderen. Gebeurt mij alleen nooit.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]Krijg je daar een stijf pikkie van ja?
quote:
Dit is ook gewoon bedoeld voor basisschool/middelbare school scholieren of voor mensen die hun wiskunde van de basisschool/middelbare school weer op willen frissenquote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice.Ik zit nog steeds op 52.000
Maar ik moet allemaal andere wiskundeshit leren die ze daar niet toetsen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |