Was ook gewoon een knap buitenkantje rechts.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk wel. Mulder staat erin bij een gebrek aan beter. Bij die goal van Maher zagtie er weer niet goed uit. Leek houdbaar.
quote:‘Vitesse probeerde Van Geel met topsalaris aan te trekken'
Vitesse heeft begin dit seizoen een poging gedaan Martin van Geel weg te halen bij Feyenoord, zo verzekert Voetbal International. De technisch directeur van de club uit Rotterdam kon in Arnhem beduidend meer verdienen dan hij nu doet in De Kuip: liefst zeven ton per jaar.
Van Geel sloeg het voorstel naar verluidt niet meteen af. Hij stapte naar de Raad van Commissarissen met het verzoek om een salarisverhoging. Daar had president-commissaris Dick van Well geen enkel probleem mee, maar andere commissarissen en investeerders hadden meer moeite.
Hoewel geopperd werd dat Van Geel in dat geval ‘maar naar Arnhem moest gaan’, kreeg hij toch zijn salarisverhoging. Vitesse opteerde zodoende voor de aanstelling van Mohammed Allach, die zijn functie van technisch manager van de KNVB verliet na de avances van Vitesse.
Jeetje wat vind ik dit soort dingen altijd naar om te lezen... 'ja ik kan bij die en die veel meer verdienen dus dat wil ik hier ook.' Nou, dan moet je vooral je spullen pakken en daarheen gaan.quote:
We gaan nou toch niet VI/De Snor geloven hè? Sinds dat Beenhakker weg is, zit Derksen nogal vol met rancune en kan Van Geel niks goed doenquote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jeetje wat vind ik dit soort dingen altijd naar om te lezen... 'ja ik kan bij die en die veel meer verdienen dus dat wil ik hier ook.' Nou, dan moet je vooral je spullen pakken en daarheen gaan.
Waarom? Zo werkt dat in het dagelijkse leven toch ook? Als je ergens werkt en je krijgt bij een klant of concurrent een goed aanbod dan kun je daarmee toch naar je baas stappen om hetzelfde bij je huidige werkgever te verdienen?quote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jeetje wat vind ik dit soort dingen altijd naar om te lezen... 'ja ik kan bij die en die veel meer verdienen dus dat wil ik hier ook.' Nou, dan moet je vooral je spullen pakken en daarheen gaan.
Hoezo zou je van Geel weg willen hebben? Beenhakker en Been maar weer terug halen?quote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn er mensen voorstander van zijn vertrek.
Mark Wotte!quote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo zou je van Geel weg willen hebben? Beenhakker en Been maar weer terug halen?
Sommige mensen...
Kunnen we wel een paar tropische verrassingen verwachten komende winter, daar zijn we ook weer eens aan toe!quote:
Wtf? Sporen die mensen wel helemaal?quote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn er mensen voorstander van zijn vertrek.
Zo slecht vond ik Rob Baan niet. Ik kan er heel goed naast zitten, maar in zijn periode kwamen oa Van Gastel, Paul Bosvelt, Kees van Wonderen, Patrick Paauwe, Bert Konterman en Julio Cruz naar Feyenoord toch? Of kwam hij juist net na die periode?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef PIETR het volgende:
Mark WotteDie heeft me toch een partij shit gehaald ..
Baan z'n eerste jaren waren prima, haalde een goeie Nederlandse basis met de spelers die jij noemt, maar na het kampioenschap in '99 ging het bergafwaarts. Vooral toen het wat slechter ging zag je 'm niet, was ie altijd 'weg' en durfde geen verantwoordelijkheid te nemen. Toen ging ie ook miskopen halen, en was het helemaal drama. Onrustig bij club en poef, Baantje was voor het grijpen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik Rob Baan niet. Ik kan er heel goed naast zitten, maar in zijn periode kwamen oa Van Gastel, Paul Bosvelt, Kees van Wonderen, Patrick Paauwe, Bert Konterman en Julio Cruz naar Feyenoord toch? Of kwam hij juist net na die periode?
Ach ja, met Van Geel hadden we ons momenteel geen betere technisch directeur kunnen wensen naar mijn mening. Al zitten er wat gelukstreffers tussen.
Ik vind het overigens weldegelijk vreemd om alleen voor een iets hoger salaris alles op het spits te drijven en te vertrekken naar een andere werkgever. Zeker als je al een degelijk inkomen verdient en het werk aantrekkelijk en uitdagend vindt tellen er veel meer zaken dan alleen de hoogte van het salaris.
Wat mij betreft dan ook volkomen logisch dat Van Geel bij Feyenoord is gebleven (mochten de geruchten waar zijn althans).
Zijn secundaire arbeidsvoorwaarden waren wel zeer aardig.quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef PIETR het volgende:
Mark WotteDie heeft me toch een partij shit gehaald ..
Ik hoop het echt van harte.quote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vergeet ik verder te melden dat ik denk dat onze nieuwe keepert in no time Mulder uit de basis heeft gespeeld en onze toekomstige vaste eerste elftal keeper wordt.
Zeer gedurfde uitspraak, en zeer relevant allemaal.
Klopt wel. Onder Baan werd het kampioenschap en de UEFA cup gewonnen. Maar geloof dat hij tegen het einde van zijn tijd bij ons wel regelmatig met exotische verrassingen kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik Rob Baan niet. Ik kan er heel goed naast zitten, maar in zijn periode kwamen oa Van Gastel, Paul Bosvelt, Kees van Wonderen, Patrick Paauwe, Bert Konterman en Julio Cruz naar Feyenoord toch? Of kwam hij juist net na die periode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |