SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Het is volgens IMDb al vrij duidelijk dat Rick en een groep richting Washington D.C. trekt...als je de comic hebt gelezen wist je dat ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het lijkt vrij goed georganiseerd met die bus enzo, dan zou het een beetje raar zijn als ze niet een ontmoetingsplek hebben afgesproken waar de troep weer bij elkaar komtquote:Op maandag 2 december 2013 17:26 schreef karton2 het volgende:
Heftige aflevering.
Jammer van Hershel, kon zijn nuchterheid en menselijkheid altijd wel waarderen. Dat hij eraan zou gaan had ik wel verwacht, al moest ik twijfelen toen de Gov. die katana terugtrok.
Nu zitten we min op meer op hetzelfde punt als aan het einde van Seizoen 2.
Ook toen werd de 'thuisbasis' overlopen en de groep uiteen geslagen, benieuwd hoe snel ze elkaar weten te vinden.
Riep er niet iemand dat ze naar een bepaalde plek toe moesten?quote:Op maandag 2 december 2013 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
het lijkt vrij goed georganiseerd met die bus enzo, dan zou het een beetje raar zijn als ze niet een ontmoetingsplek hebben afgesproken waar de troep weer bij elkaar komt
Het is volgens IMDb al vrij duidelijk dat Rick en een groep richting Washington D.C. trekt...Ja spoiler enzo, ga is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is volgens IMDb al vrij duidelijk dat Rick en een groep richting Washington D.C. trekt...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stedelijke omgeving is altijd leuk
Trouwens nog bedankt voor de spoiler he, nu hebben die spoilertags ook weinig nut
quote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooiste moment was trouwens toen dat kind dat kut wijf recht door d'r kop schoot.
instant respect voor dat kind jaquote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooiste moment was trouwens toen dat kind dat kut wijf recht door d'r kop schoot.
weet ik niet meer maar er werd iig duidelijk gesproken over een bepaald plan voor als alles misging, door meerdere mensenquote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Syntos het volgende:
[..]
Riep er niet iemand dat ze naar een bepaalde plek toe moesten?
"We verzamelen daar bij die ene boom met die blaadjes"quote:Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet meer maar er werd iig duidelijk gesproken over een bepaald plan voor als alles misging, door meerdere mensen
lijkt me dat er dan ook gewoon een verzamelplaats is ergens in het bos
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
instant respect voor dat kind ja
mjah als je gewoon niet nadenkt dan verlies je sowieso van de zombies, die denken ook niet na maar ze zijn met veel meerquote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"We verzamelen daar bij die ene boom met die blaadjes"
Dat kind is overigens wel die gek die die val heeft gezet en de twee zieken heeft vermoord en verbrand, denk ik. Carol zal de schuld wel op zich genomen hebben. Tyreese heeft nog geen tijd gehad om uit te zoeken wie het was, maar dat zal ook vast nog wel terugkomen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja en die ratten bij het hek enzoquote:Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef frumslegnulk het volgende:
Wtf is er trouwens met dat opgespijkerde konijn?
Leer Engels.quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Euroteller het volgende:
Iemand die hier de nederlandse ondertiteling heeft van de laatste ep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |