quote:Op maandag 2 december 2013 12:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Puur hypothetisch dit hè:
Den Haag scoort, echter de goal wordt niet gezien. Het spel gaat door en Den Haag viert de goal en heeft niet door dat 'ie niet meteen wordt toegekend. Hierdoor scoort Geleen en die goal wordt ook toegekend. Vervolgens wordt er met de videojudge bepaald dat ook de goal van Den Haag goed is.
Beetje scheef niet?
Maar ik zie inderdaad geen andere manier om zoiets te verwerken.
Hoe dat met die straffen zit zou ik echt niet weten.
Klopt, maar tot ergens in februari (de deadline van de IIHF) mag er nog wel één ingewisseld worden.quote:Op maandag 2 december 2013 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat er na 1-12 geen import meer mag bijkomen?
De goal van Geleen wordt dan afgekeurd, en die van Den Haag toegekend.quote:Op maandag 2 december 2013 12:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Puur hypothetisch dit hè:
Den Haag scoort, echter de goal wordt niet gezien. Het spel gaat door en Den Haag viert de goal en heeft niet door dat 'ie niet meteen wordt toegekend. Hierdoor scoort Geleen en die goal wordt ook toegekend. Vervolgens wordt er met de videojudge bepaald dat ook de goal van Den Haag goed is.
Beetje scheef niet?
Maar ik zie inderdaad geen andere manier om zoiets te verwerken.
Hoe dat met die straffen zit zou ik echt niet weten.
Er mag er nog 1 bijkomen, mits er ook 1 weggestuurd wordt (of al weggestuurd is).quote:Op maandag 2 december 2013 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat er na 1-12 geen import meer mag bijkomen?
Mag ook niet. Het moet bij de eerstvolgende spelonderbreking gebeuren, voor de daarop aansluitende faceoff genomen is.quote:Op maandag 2 december 2013 13:13 schreef sp3c het volgende:
ja precies, zolang ze niet na een paar keer fluiten nog eens rustig de videobeelden gaat bekijken zie ik het probleem niet echt, ze kan ook niet iedere keer gaan fluiten als ze niet zeker van dr zaak is
Ik kan zo een-twee-drie geen plek bedenken in Herentals waar hij beter zou kunnen zitten. Maar inderdaad jammer.quote:anyways, Lions vs HYC:
dude maakt er echt wel wat leuks van iedere keer, jammer dat hij in Herentals zelf op zo'n kutplek zit
dus in theorie kan Den Haag nog 2 imports halen (tot februari?) voor Platil en Nycholat of geld Henry automatisch als vervanger van 1 van die 2?quote:Op maandag 2 december 2013 14:35 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Er mag er nog 1 bijkomen, mits er ook 1 weggestuurd wordt (of al weggestuurd is).
Da's al enige jaren zo.
Had volgens Den Haag moeite met de grotere ijsbanen. Platil is weggestuurd (mede) vanwege wangedrag.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=32364
Wel apart, weggestuurd worden in Den Haag wegens gebrek aan kwaliteit en wangedrag en vervolgens opduiken op het hoogste niveau in Engeland
Klopt wat betreft Nycolat inderdaad, maar wel opvallend dat hij nadat hij weggestuurd is bij Den Haag(als eerste Europese ploeg) bij een Engelse club terecht komt.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef Caws het volgende:
[..]
Had volgens Den Haag moeite met de grotere ijsbanen. Platil is weggestuurd (mede) vanwege wangedrag.
Die Billy Blase toch ook? Was backup achter Meierdres in Tilburg en werd daarna als ik mij niet vergis eerste keus op doel ergens in de Franse hoogste afdeling.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt wat betreft Nycolat inderdaad, maar wel opvallend dat hij nadat hij weggestuurd is bij Den Haag(als eerste Europese ploeg) bij een Engelse club terecht komt.
Safar ging via eerste divisie en Den Haag, naar Scotland en is daar een belangrijke speler, toch wel opvallend.
De meeste imports zijn nadat ze in Nederland speelden uitgespeeld
Slim van Den Haag.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:55 schreef sp3c het volgende:
ow dat weet ik niet, het is wel een international maar hij is me nooit zo opgevallen ... positief of negatief
maar een beetje eredivisie ervaring in de eerste divisie vind ik een goede zaak
anyways, 6 imports voor HYS!
http://www.ijshockey.com/(...)erson-nieuw-bij-hijs
lijkt me een zekerheidje dat Nason nu ook voor Flyers uit gaat komen .... eerste schaap over de dam
jammer dat dit soort afspraken niet gewoon onderling gemaakt en nageleefd kunnen worden
NIJB heeft de 5 import regel opgeven omdat die niet te handhaven valt, Den Haag speculeert nu daarop en neemt een 6e import aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Gezicht het volgende:
Als ik het goed begrepen heb negeert HYS nu dus de "ongeschreven afspraak" die is gemaakt met dat Nason gebeuren in Heerenveen? Heb begrepen dat er door de NIJB is verzocht niet met meer dan 5 imports te spelen?
Maar dat hangt er natuurlijk ook van af hoeveel imports je in een wedstrijd opstelt natuurlijk.
Er zijn er maar een stuk of 30 Nederlandse spelers die eredivisiewaardig zijn en imports trekken het niveau omhoogquote:Op donderdag 5 december 2013 15:33 schreef Gezicht het volgende:
Tsja ik ben ook nog steeds van mening dat hoe minder imports, hoe beter het is voor het Nederlandse IJshockey. Het niveau zal weliswaar minder worden maar er worden zo wel meer Nederlandse jongens aangetrokken wat zorgt voor een financiële en sportieve betere basis voor de toekomst.
Die verdient in de CHL meer dan bij Den Haag en hij zal niet voor niks zijn teruggegaan naar NA. Volgend jaar hopelijk wel te zien in Oostenrijk, Duitsland, Italie of Engeland, maar ik denk dat er best kansen zijn dat hij er bij het wk bij kan zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 15:33 schreef sp3c het volgende:
of Schaafsma, die doet niet onder voor deze dude denk ik en dat is nog goed voor oranje ook
toegevoegdquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Gezicht het volgende:
Lelijk hè.Die zullen over een jaartje of twee toch wel weer een nieuwe huisstijl aannemen. Zie trouwens nu dat het HYS logo ook nog het oude is. Even kijken of ik de nieuwe kan vinden.
HYS gebruikt op de borst op hun shirts en op de website nog het "oude" logo, en op de shirts staat groot het nieuwe logo.![]()
Na die zaak Nason hebben alle clubs een herenakkoord gesloten om het aantal imports nog steeds op maximaal 5 te houden. Ik denk ook dat Den Haag Collins nog naar huis gaat sturen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
NIJB heeft de 5 import regel opgeven omdat die niet te handhaven valt, Den Haag speculeert nu daarop en neemt een 6e import aan.
W II speelt ook thuisquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:59 schreef Gezicht het volgende:
1250 man in Stappegoor... Valt me tegen van een halve finale in Tilburg.
Dat zal het wel verklaren dan. Uitgaand van de NIJB-sheets was Tilburg overheersend en is het in Herentals nog spannend geweest. Op naar ronde 2!quote:
Toch apart voor een speler met meer dan 200 wedstrijden in de CHL. Lijkt me dat zo opgelost zou moeten zijn met een uurtje per dag in de gym en een uurtje rennen naast de trainingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef Caws het volgende:
Het was ook duidelijk te zien waarom die Reaney is weggestuurd bij Edinburgh, die had echt geen conditie.
Henry was gisteren nadrukkelijk op zoek naar een knokpartij, maar v Biezen liet zich niet uitdagen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Henry al gevochten overigens dit seizoen?
2 assists tot op heden voor Reaney, toch niet slecht voor iemand die niet fit is
Van Lijden er niet bij, denk een blessure
Nou ja, hij was iig erg irritant bezig, maar Petertje deed net als of hij lucht wasquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Logisch he, Van Biezen zou geen schijn van kans hebben
Weg bij Allen, nog geen idee waaromquote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaafsma zal meer moeten gaan scoren anders kan hij volgend jaar alleen nog aan de bak in Nederland
Artikel 10, lid k van het Sportreglement van de NIJBquote:Een speler waarvoor een internationale transfer is vereist en die aan de competitie in de
Eredivisie of Eerste divisie gaat deelnemen, dient uiterlijk de dag voordat de internationale
transferperiode in het betreffende seizoen sluit, in Nederland of binnen een straal van 50 km
van de vestigingsplaats van het lid waarvoor hij gaat uitkomen, woonachtig te zijn. De Nederlandse competitiecommissie bepaalt, na consultatie met het bondsbestuur, hoe dit gecontroleerd
wordt en kan ertoe besluiten dat de speler zich voor het sluiten van de internationale
transferperiode op het kantoor van de NIJB dient te melden.
Lijkt mij ook niet inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
lijkt me trouwens dat Tiburg geen poot heeft om op te staan, als de juiste papieren zijn afgegeven dan ligt de fout bij de NIJB ... kun je Den Haag niet voor straffen neem ik aan
als die papieren niet zijn afgegeven is het wel echt goed stom, daar krijg je zelfs in de eerste divisie (utrecht vorig jaar) problemen mee en dat gaat letterlijk en figuurlijk om peanuts maar wat een soap joh
die hadden een sponsor die met (slechte) imports (en een coach) kwam, ze verloren nog steeds alles en vervolgens hosselde de sponsor nog een import ergens vandaan die niet speegerechtigd wasquote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef Caws het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet inderdaad.
Wat was er met Utrecht vorig jaar?
och als iedereen maar zijn mond houdt, dan heb je ook geen regelement nodig.quote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef Gezicht het volgende:
Het mag dan inderdaad niet helemaal volgens de regels zijn wat HYS nu doet, maar ik vind dit wel behoorlijk mierenneuken van Tilburg.
Krijg een beetje het gevoel alsof ze zo maar gewoon een plaats in de bekerfinale proberen af te dwingen.
quote:De NIJB meldt dat Anderson niet over een NIJB-paspoort beschikt, maar dat die regel alleen inhoudt dat er nader onderzoek moet worden verricht naar de speelgerechtigdheid. Daaruit blijkt dat aan alle voorwaarden voor een geldige transfer is voldaan en Nick Anderson derhalve gewoon speelgerechtigd was afgelopen zaterdag.
hahaha, net een schoolmeester zonder enige autoriteit, die NIJB.quote:Het bondsbestuur noemt het opstellen van een zesde buitenlander door Den Haag 'bijzonder onsportief' en 'een grove schending van de sportieve afspraken' in het zogenoemde Herenakkoord. Reglementair kan de bond zich hier echter niet tegen verzetten gezien het vervallen van de importlimiet enkele weken geleden vanwege de zaak Nason.
Thanks!quote:
Ik heb nog geen fat lady gehoord, maar de kans op die matchup is wel erg kleinquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef Gezicht het volgende:
Als het HYS - Flyers wordt ga ik kijken.
Dat denk ik wel, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef sp3c het volgende:
finale: Tilburg - Heerenveen
zal wel vol komen te zitten
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ja.
Leuk dat het weer in Eindhoven is. Vind ik toch wel een leuke hal voor dit soort evenementen. Zeker met die extra tribunes die ze dan aan de kopse kanten bouwen en de kantine is er leuk.
In het verleden waren er genoeg bekerfinales als Tilburg-Geleen en Tilburg-Nijmegen waarin het goed vol zat. Dan is IJssportcentrum Eindhoven een gezellige hal (anders dan bij thuiswedstrijden van de Hanen dus)quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
jaaaaaaa
volgens mij heb ik een keer een wk gezien waarbij het helemaal uitgebouwd was
Het ging wel, maar ik had me ook warm gekleed. In een shirt zonder mouwen zal het daar geen lolletje zijn. Nijmegen en Zoetermeer zelfde verhaal trouwens.quote:
Je hoort ook gewoon te staan bij een ijshockeywedstrijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
op de tribune is het prima te doen met de verwarming aan maar ik schrok er wel even van toen ik binnenkwam
en die stoeltjes zijn gewoon kut
beetje een rotstreek wel zo vlak na het verstrijken van de internationale transfer periodequote:Op woensdag 11 december 2013 09:32 schreef Caws het volgende:
Hier de beelden die Kurt Vermylen gisteravond maakte
Overigens heeft HYS Mark Soares weggestuurd. Volgens het bestuur was het nooit de bedoeling om met 6 imports te gaan spelen en was dit afgelopen zaterdag een eenmansactie van Dave Hyrsky.
Internationale transferdeadline is pas 27 februari ergens, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje een rotstreek wel zo vlak na het verstrijken van de internationale transfer periode
zo slecht was hij niet eens, gewoon niet goed genoeg voor HYS, Reaney heb ik nog niet zien spelen maar dat klinkt niet als een enorme verbetering
Nationale deadline is wel verstreken, dus hier speelt ie niet meer dit jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef Caws het volgende:
[..]
Internationale transferdeadline is pas 27 februari ergens, dus dat is geen probleem.
Ik vind Reaney vooraal heel veel domme straffen pakken. Zoals gisteren ook weer vrolijk zonder helm blijven rondschaatsen terwijl je al in de PK zit. Wel een heel sterke vent, dus als Hyrsky hem nog fit weet te krijgen is het een absolute aanwinst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je te licht bevonden wordt voor HYS in de NL eredivisie op welk niveau (waar je nog vrolijk van wordt) kun je dan nog elders terecht?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Dat hebben ze dan ook gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
6 spelers van Eindhoven, die kunnen ze denk ik beter gewoon een weekend vrij geven, wat dat kunnen ze nooit opvangen
Goede zaakquote:
mwha, eerste pot weinig ijstijd gehad, was ook net een dag in Tilburg, tweede pot na 1e periode geblesseerd in de kleedkamer achtergebleven. Nu pas de eerste pot echt meedraaien dus.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Lijden, eerste goal na 3 wedstrijden, houdt nog niet over
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag je overigens een import die vorig jaar bij je speelde halen zonder dat je een import moet inruilen? Die Belg, Martin en de 2 Finnen zullen sws wel blijven maar zo iemand als Burgess zou wel erg belangrijk zijn voor zo'n jong team als 5e import
Weet je meteen waarom de tickets 30 euro zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef Guard het volgende:
Heb gehoord dat Tilburg en Heerenveen beide 800 kaarten krijgen voor de bekerfinale, de rest is voor netwerkende sponsoren en bobo's.
Alleen nog niet duidelijk wanneer de kaarten in de voorverkoop gaat, heb de indruk dat Tilburg nog een poging aan het wagen is om te kijken of ze niet nog wat kaarten van Heerenveen kunnen krijgen.
Ja dokken voor de bobo's... Die hebben ook last van de crisis hoor...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom de tickets 30 euro zijn
Morgen de finalequote:
Zie dat ik het fout zei maar is wedstrijd 4 tussen de enige 2 ploegen die alles gewonnen hebben, als je die wedstrijd wint ben je normaal gesproken spekkoperquote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is geen finale maar wordt wel gestreamd
is dat op dat youtube kanaal?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef sp3c het volgende:
cool
en Nederland Hongarije (U20) is ook te streamen
vanaf 16:30 ofzo
Bij de onder 20's spelen nog geen 'imports' mee, maar goed uit het CTO mag ook wel een keer wat komenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:52 schreef sp3c het volgende:
ze promoveren naar divisie 1B toch?
het loopt een beetje scheef omdat het toptoernooi maar 8 teams heeft bij U20 terwijl er bij de pro's 16 teams meedoen
Ik krijg telkens een clipje van drie minuten van een of andere Serious Request rip-off.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:45 schreef Caws het volgende:
Vanavond vanaf 19:45 Heerenveen - Tilburg live te zien hier: http://www.gptv.nl/livestream/
ja mooiquote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Big win voor Nicky
Die 2 van Herentals mogen van mij wel een maandje op vakantie
lol, vorige week was Dordrecht - HYS ook live te streamenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:49 schreef nattermann het volgende:
Zaterdagavond HYC - Kemphanen livestream te volgen via deze link:
http://static.viewer.dacast.com/beta/b/25023/c/36918
twitter:FalcouitStein twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 19:50:05Dordrecht Lions tegen Eaters defintief gestaakt. Geleen woedend van het ijs na niet gegeven penalty. Harde check niet bestraft. #L1SPRT reageer retweet
Nee idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:01 schreef sp3c het volgende:
vaag
Hengst is toch niet de slechtste ref die er rondschaatst geloof ik
quote:Ik was er zelf. De speler kreeg een harde check tegen de boarding en bleef liggen. Hengst liet doorspelen. Bij de eerstvolgende face-off kreeg Geleen twee minuten voor delaying the game. Volgens Hengst schoten ze niet op. Dit tot woede van Andy, die zijn mannen van het ijs haalde.
Zeg dat welquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
nou ik hoop dat er geen Eatersfans mee zijn komen reizen dan
wat een kutseizoen moet dit zijn
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:09 schreef sp3c het volgende:
vroeger zei je dan nog eens in de pauze 'pak die gozer ff aan wil je?' tegen een of andere potige D-man
je hele team van het ijs halen deed je in de C-tjes als er teveel te grote dispensatie spelers op kwamen dagen
Bron: eaters facebookpaginaquote:De echte stakingsreden is dat er geen dokter aanwezig was in Dordrecht. Daarom achtte Geleen het niet meer veilig om verder te spelen.
nou ok dat vind ik dan nog niet eens zo'n slechte redenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
Bron: eaters facebookpagina
Letterlijk de overkant van de straat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
ware het niet dat de sportboulevard op 1 minuut lopen van het Merwedeziekenhuis staat ... letterlijk de overkant van de straat
maar het blijft knullig
Ik denk idd dat dit positiever uitvalt dan dat als de wedstrijd uitgespeeld wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
0-5 zal vast een mindere slechte uitslag zijn
Nattequote:Op zondag 29 december 2013 11:45 schreef Leatherface het volgende:
Ben ook benieuwd naar de beelden. Wat ik er zo van lees was de aanleiding een cross checking van Natte.
Wel apart dat ze hem mee laten doen, beter lijkt me om gewoon Berteling en Kick meer te laten spelenquote:
OGQ: 6 1 6 7 1.17 2 1 |quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef Leatherface het volgende:
Demelinne in de eerste lijn? Ik snap het wel omdat ie ploeggenoot is van Kevin Bruijsten, maar zo productief is ie niet dit jaar.
Die verdedigingskoppels lijken mij prima, aangezien Dalhuisen wel niet kan worden opgeroepen.
Stockton speelt laatste wedstrijd op 10-4, WK begint 16-4 dus haasten hoeft dan niet. Gewoon woensdag of donderdag met de bus meequote:Op maandag 30 december 2013 18:52 schreef Leatherface het volgende:
Mitch moet altijd wel binnen bereikbare afstand zijn inderdaad als ie geen playoffs speelt in de ECHL. Met zijn familiebanden in Nijmegen moet je die wel makkelijk kunnen bereiken om hem voor een WK op te roepen.
Dat van die statistieken van Demelinne op WK's wist ik niet.Was zeker in de tijd van Hartogs als bondscoach nog?
Inderdaad Natte is altijd de speler die naar het vuile werk grijpt als Den Haag op achterstand staat. Ik heb niets met dat vechten tijdens de wedstrijden maar als ze Natte tegen zijn smoel slaan krijg ik een lach op mijn gezicht.quote:Op zondag 29 december 2013 12:23 schreef Caws het volgende:
[..]
NatteMeest trieste figuur dat er rondrijdt in Nederland. Aantal jaar geleden zijn tegenstander voor de rechter slepen omdat ie een gebroken kaak aan een check overhoudt, maar zelf de meest smerige overtredingen maken om daarna zo hard mogelijk weg te schaatsen
quote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er al een filmpje oonline van de matpartij HYS-Tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |