Nee, bayer leverkussen - bayer munchen had iedereen ingezet op winst van munchen, wat een gelijkspel werd.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:30 schreef Drxx het volgende:
Niemand ADO goedIs dit de eerste keer dat iedereen een wedstrijd fout had?
Waarom zouden we op nieuwe beginnen, dat doen we hier Topicreeks: De Eredivisietoto 2013/2014 toch ook niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 02:55 schreef portie het volgende:
Overigens, beginnen we het klassement opnieuw? Nieuwe ronde nieuwe kansen? Of maken we het seizoen af met het huidige klassement?
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:55 schreef portie het volgende:
Overigens, beginnen we het klassement opnieuw? Nieuwe ronde nieuwe kansen? Of maken we het seizoen af met het huidige klassement?
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:55 schreef portie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patsen met je levenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik speel komend weekend de voorspelling van Johan Derksen in verband met mijn afwezigheid.
ondanks mijn aanwezigheid wil ik ook graag de voorspelling van Johan spelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik speel komend weekend de voorspelling van Johan Derksen in verband met mijn afwezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |