quote:
Die behoort voor mezelf tot de groep nummers die er nét buiten viel, waar ook Daft Punk's 'Get lucky' + het rijtje Justin Timberlake-singles bij horen (mocht er nog een opmerking komen dat ik díe vergeten was).quote:Op maandag 2 december 2013 07:58 schreef Pino112 het volgende:
TS vergeet mijn nummer 1: Can't Hold Us van Macklemore. Wat een plaat is dat
Ja, dan heb ik er meer tijd voor, vandaar dat ik het een mooi topic voor later in december vind.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:08 schreef female81 het volgende:
Ach, terugblikken begint gewoonlijk toch al begin december.
Maar goed, kom je later in december dan ook nog met een lijstje?
de belangrijke albums/singles worden normaal gesproken al eind oktober gereleased, in December heb je alleen nog maar kerst CDsquote:
...en 'best of'-cd's van allerhande bekende artiesten, en 'Best of Hitzone 2013', en dat soort dingen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de belangrijke albums/singles worden normaal gesproken al eind oktober gereleased, in December heb je alleen nog maar kerst CDs
ik tel verzamelaars niet mee...quote:Op zondag 8 december 2013 12:55 schreef female81 het volgende:
[..]
...en 'best of'-cd's van allerhande bekende artiesten, en 'Best of Hitzone 2013', en dat soort dingen.
Deze is voor mij by far het grootste kutnummer van 2013. Grappig dat meningen zo kunnen verschillen. Zal even nadenken over een lijstje.quote:Op maandag 2 december 2013 06:05 schreef female81 het volgende:
1. Robin Thicke ft. T.I. And Pharrell – Blurred lines
Laten we beginnen met die hoge 'oooh', die 1/723ste tel voor de tel komt ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef female81 het volgende:
Wat vind je er zo erg aan?
Die productie vind ik sowieso al prettig minimalistisch, in de zin van: er zit genoeg in om de aandacht te trekken, zonder heel erg 'over the top' te zijn (zoals Lady Gaga en zo).
Ik ben er mee bezig, het is nogal een lijstquote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef female81 het volgende:
En wat zijn jouw eigen favorieten dan?
Twee jaar geleden.quote:
Get lucky daarentegen gooit bij mij ook hoe ogenquote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Blurred Lines en Get Lucky zijn heerlijk. Samen met Gotye vorig jaar, lijken de echte wereldhits eindelijk eens leuk, vrolijk en pakkend te zijn. En nu is dat nieuwe Pharell nummer Happy ook heerlijk, met 24 uurs clip
http://24hoursofhappy.com/
Ja, je nummer 2. Of het een blijvertje wordt weet ik niet, maar meerdere keren beluisterd de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:54 schreef female81 het volgende:
heeft Arcee trouwens al wat leuks ontdekt tussen de relatief onbekende dingen in mijn lijst?![]()
Holy Fire is gewoon van dit jaar (maart)quote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foals is me dit jaar trouwens positief opgevallen. Al is die plaat natuurlijk van vorig jaar.
Van dit jaar? Ik dacht echt van vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef kciR het volgende:
[..]
Holy Fire is gewoon van dit jaar (maart)![]()
Goede band inderdaad!
Deze doet me denken aan:quote:Op maandag 2 december 2013 06:05 schreef female81 het volgende:
13. Cris Cab – Liar liarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cris Cab - Liar Liar
Die associatie had ik nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You Showed Me Salt'N'Pepa
Maak dáár maar een nieuw topic voor aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
Mag je ook oudere nummers noemen die je nu pas ontdekt hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop