Valt wel mee. Ik ben jullie middelpunt. Ik vroeg me af waarom. Scheen dus te liggen aan het feit dat ik te veel topics open. Ik reikte m'n hand uit door te posten dat ik zal minderen. Vergeefse moeite. Jullie gaan dubbel zo hard door. Ik zit anders in elkaar. Maar succes verder met het bashen en mij verwijten maken als ik me verdedig.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat sta je toch graag in het middelpunt.
Op jouw leeftijd zat ik op deze tijd achter de lekkere wijven aan. Nou ja, ik liet me versieren, of ik lag nog in bed met een chick van de zaterdag.quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Triest leventje heb jij eigenlijk wel, al 13 jaar vergooid aan FOK!
Dat noem jij trollen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leuke is ook dat hij deze "tirade" zorgvuldig heeft opgebouwd door eerst bewust te gaan trollen om vervolgens met de reacties aan de slag te gaan
VBL / [VBL Slowchat] #2873 Boetgod _O_
Tong80![]()
Mijn werkend leven zul je nooit kunnen evenaren qua werkuren.quote:
Leg eens uit. En hoeveel decennia geleden ?quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje onterecht dit. Tong heeft in zijn leven meer uren gewerkt dan jij ooit zal doen, dat dit al enkele decennia geleden is staat daar los van.
Ja dat heb je vaker gepost. Zoals eigenlijk iedere post.quote:Op zondag 1 december 2013 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn werkend leven zul je nooit kunnen evenaren qua werkuren.
Ik ga er steeds meer om lachen. Ik postte daar normaal. Dan noemen ze het trollen. Als er iemand niet trolt ben ik het wel.quote:Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje jammer eigenlijk.
Ik word aangevallen op mijn werkzaam leven. Ik verdedig me. En dat wordt dan weer tegen me gebruikt.quote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heb je vaker gepost. Zoals eigenlijk iedere post.
Meid, het is allemaal wat.quote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word aangevallen op mijn werkzaam leven. Ik verdedig me. En dat wordt dan weer tegen me gebruikt.
Famous last words van Caland toen ie de rekening bij z'n favoriete hoertje niet kon betalen.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Famous last words van Caland toen ie de rekening bij z'n favoriete hoertje niet kon betalen.
Oh cool zelfde bezigheden als mij. Alleen heb ik nu examens en is het zondagavond.quote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zat ik op deze tijd achter de lekkere wijven aan. Nou ja, ik liet me versieren, of ik lag nog in bed met een chick van de zaterdag.
Klopt ik ben niet hypocriet. Ik reageer weer eens.quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Verder ben je helemaal niet hypocriet.
Cool. Dan heb ik je onderschat.quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh cool zelfde bezigheden als mij. Alleen heb ik nu examens en is het zondagavond.
Dit stimuleert me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |