kwam je klaar?quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef tong80 het volgende:
Zoals Gijp al zei :
'Als een heel stadion zingt dat je moeder een hoer is, moet er wel een kern van waarheid inzitten.'
Deed het met de beste bedoelingen en met een goed hart ( gebraden op z'n rug zou Jules Deelder zeggen )
Maar de aversie die ik steeds meer bespeurde terwijl ik verder, buiten het openen van topics, "normaal" post, werd steeds extremer. Ben even in retraite gegaan in het nonnenklooster van Sexbierum. Kwam tot de conclusie dat wil ik plezier blijven houden op m'n favoriete FOK!forum ik lering moest trekken. Heb lering gezocht, en aan het kortste eindje getrokken.
Excuses voor al het wereldleed dat ik jullie heb aangedaan.
Rondje van Tong op kosten van de VBL-mods.
Triest leventje heb jij eigenlijk wel, al 13 jaar vergooid aan FOK!quote:Op zondag 1 december 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik ben het gescheld beu. De negativiteit die ik bij users opriep vind ik niet leuk meer. Zoals gezegd het was met de beste bedoelingen. Maar in ieder topic dat ik plaatste kwam er weer gezeik. Dat heb je op een gegeven moment wel gehad. Ik zit hier voor m'n plezier vanaf 2000. Ik moest me steeds verdedigen. Terwijl ik een Ajacied ben die over de vleugels op de aanval wil gaan.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat sta je toch graag in het middelpunt.
Het leuke is ook dat hij deze "tirade" zorgvuldig heeft opgebouwd door eerst bewust te gaan trollen om vervolgens met de reacties aan de slag te gaanquote:
Het leven van een beroepswerkloze.quote:Op zondag 1 december 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leuke is ook dat hij deze "tirade" zorgvuldig heeft opgebouwd door eerst bewust te gaan trollen om vervolgens met de reacties aan de slag te gaan
VBL / [VBL Slowchat] #2873 Boetgod _O_
Tong80![]()
Beetje onterecht dit. Tong heeft in zijn leven meer uren gewerkt dan jij ooit zal doen, dat dit al enkele decennia geleden is staat daar los van.quote:
Ik vind dit wel een beetje jammer eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leuke is ook dat hij deze "tirade" zorgvuldig heeft opgebouwd door eerst bewust te gaan trollen om vervolgens met de reacties aan de slag te gaan
VBL / [VBL Slowchat] #2873 Boetgod _O_
Tong80![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |