Ze zijn voor Elizabethquote:
Gaat wel goed komen denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn voor Elizabethdie kan fotootjes opknappen en ik heb er vanmiddag toch nog twee gevonden
die er niet meer uit zien. Zou wel héél leuk zijn als ze er nog iets van kan maken
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?quote:
Ja, dat kan prima.quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?
Als je er dan op klikt kan ze ze toch zien of niet? Ik wil ze niet op FOK hebben vandaar, die
Griek staat erop en die vermoord me als ik zijn foto op FOK zetis wel van héél lang geleden
toen hij nog haar had, maar toch
Ik zou het gewoon via directe email doen, als ER daar open voor staat... Als je het via een tinypic-link doet staat de Griek dan wel niet op FoK maar wel op internet .....quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?
Als je er dan op klikt kan ze ze toch zien of niet? Ik wil ze niet op FOK hebben vandaar, die
Griek staat erop en die vermoord me als ik zijn foto op FOK zetis wel van héél lang geleden
toen hij nog haar had, maar toch
Maar als het hier niet gepost wordt kan dat toch geen kwaad, of is alles wat je upload via Tinypicquote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon via directe email doen, als ER daar open voor staat... Als je het via een tinypic-link doet staat de Griek dan wel niet op FoK maar wel op internet .....
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe lang, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?quote:Op zondag 1 december 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar als het hier niet gepost wordt kan dat toch geen kwaad, of is alles wat je upload via Tinypic
voor altijd te zien op internet?
Mijn nagels zien er weer eens niet uitquote:Op zondag 1 december 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Zet ik even mijn nagels in de olie zitten we in een nieuw topic
Neh.. ik had het wel zo;n bucketding, maar ik weet niet meer waarquote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe land, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?quote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe land, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?
Nah, ik doe het wel gewoon via Tinypic, het zijn geen naaktfoto's ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
Je kan het ook via imgur.com doen.
Dan krijg je ook een link, die je moet onthouden (kopieren) om de foto te deleten.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bvquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?
Ik had al een jaar of 4 nepnagels, maar ik was het spuugzat dus heb ik ze er een week of 3 geleden af laten halen, dus nu ben ik extra lief voor mijn eigen nagels want ze hebben er wel en opdonder van gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn nagels zien er weer eens niet uitik ben weer hyper aan de schoonmaak geweest
Dat kan met imgur ook als je de delete-link van de geuploade foto maar onthoud en later gebruikt om de foto te verwijderen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bv
Joh, ik dacht dat met tinypic ook safe was, niet dat ik tinypic gebruik, ik heb photobucket.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bv
Als je me cc-ed, check ik wel ff of het te vinden isquote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, ik doe het wel gewoon via Tinypic, het zijn geen naaktfoto's ofzo![]()
Gewoon van vroeger in onze begintijd en dat is zo ongeveer een eeuw geleden
Godskenonne dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, gewoon eraf halen als je er klaar mee bent.quote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat kan met imgur ook als je de delete-link van de geuploade foto maar onthoud en later gebruikt om de foto te verwijderen.
Nah, is niks bijzonders hoor, eentje uit de verkeringstijd en eentje van die Griek met zijn Opaquote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me cc-ed, check ik wel ff of het te vinden is
quote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me cc-ed, check ik wel ff of het te vinden is
Dat je hem een kopie stuurt van het bericht dat je naar ER stuurtquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hij bedoeldwat is cc-ed?
ow, kan dat ook al? Wist ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je hem een kopie stuurt van het bericht dat je naar ER stuurt
Nee, met dm en pm kan het niet, maar met gewone mail welquote:Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, kan dat ook al? Wist ik ook niet
Ah.... ik dacht al, ik zat al te kijken op DM of er ergens CC stondquote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, met dm en pm kan het niet, maar met gewone mail wel
quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hij bedoeltwat is cc-ed?
PM kan wel naar meerdere personen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, met dm en pm kan het niet, maar met gewone mail wel
Zelfs dát wist ikquote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Alleen bij een CC ziet ER wel dat Chufi hem ook krijgt. Bij een BCC zie je het niet![]()
![]()
Maak dr nu niet in de war Bosquote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Alleen bij een CC ziet ER wel dat Chufi hem ook krijgt. Bij een BCC zie je het niet![]()
![]()
Ik val op verwarde vrouwenquote:
Vast wel!quote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen zal FAN qua leeftijd iets te oud voor me zijn
Mijn vader zou totaal niet snappenwat ik nu zit te vertellen, En zo zullen er genoeg andere 40+ers zijn die echt niet weten wat CC en BCC inhouden..quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah........ ik ben niet technisch, maar ook weer niet achterlijk
Dat weet ik, maar jij hebt het over cc-en.quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
PM kan wel naar meerdere personen hoor
Je hebt gelijk in deisyyquote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij hebt het over cc-en.
Mijn vader zou het ook niet snappen, maar die is 80+ een 40+ persoon zal dat toch wel snappen?quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader zou totaal niet snappenwat ik nu zit te vertellen, En zo zullen er genoeg andere 40+ers zijn die echt niet weten wat CC en BCC inhouden..
Er zullen inderdaad niet heel veel mensen tussen de 40 en 50 zijn die niet echt kunnen mailen, maar ze zijn er wel. Ik ken er wel een paar, maar goed ik ga dan ook veel om om psychisch wat minder sterke personenquote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn vader zou het ook niet snappen, maar die is 80+ een 40+ persoon zal dat toch wel snappen?
Of misschien zijn ze er wel die het niet snappen, ik heb een broer die geen internet heeft, niet
eens een mobiele telefoon ofzodaar ben ik nog technisch bij
maar de rest van de familie
is mij een stappie voor qua dat soort shit dat dan weer wel
Ah... ja daarom is het voor mij ook ietwat lastig denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad niet heel veel mensen tussen de 40 en 50 zijn die niet echt kunnen mailen, maar ze zijn er wel. Ik ken er wel een paar, maar goed ik ga dan ook veel om om psychisch wat minder sterke personen
Fann, je moet eens van je enter toets afblijven als je een bericht postquote:Op zondag 1 december 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zal nog een leuke oude foto in de OP zetten, Kerstboom optuigen met kleine broertje en grote
zus, kunnen jullie alvast aan de Kerstsfeer wennenik had hem toch al gepost in het Feestforum
dus hij zwerft al ergens op internet
Ja is een vreemde tic van mijquote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, je moet eens van je enter toets afblijven als je een bericht post![]()
Je berichten gaan er heel raar van uit zien.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zal nog een leuke oude foto in de OP zetten, Kerstboom optuigen met kleine broertje en grote
zus, kunnen jullie alvast aan de Kerstsfeer wennenik had hem toch al gepost in het Feestforum
dus hij zwerft al ergens op internet
quote:Op zondag 1 december 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ja daarom is het voor mij ook ietwat lastig denk ik
Mis ik iets?quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, je moet eens van je enter toets afblijven als je een bericht post![]()
Je berichten gaan er heel raar van uit zien.
Ja, ik denk dat mijn Pa hem in de uitverkoop had gekochtquote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mis ik iets?
Die boom heeft meer ballen dan takken
Met al die ballen bovenin wordt de boom wel een beetje topzwaarquote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mis ik iets?
Die boom heeft meer ballen dan takken
We hingen hem altijd helemaal volquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met al die ballen bovenin wordt de boom wel een beetje topzwaar
Ik denk dat dat haar nu verboden isquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn Pa hem in de uitverkoop had gekochtmaar dat zal wel gecamoufleerd zijn
met dat engelenhaar denk ikDie rotzooi jeukte als de neten trouwens
Vast wel en zeer brandbaar... Herinner je Volendam nog?quote:Op zondag 1 december 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou het? Is het giftig ofzo dan?
Volendam? Ja, dat was een dramaquote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel en zeer brandbaar... Herinner je Volendam nog?
Dat waren kersttakken en slingers die in de fik vlogen, geen engelenhaar...quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel en zeer brandbaar... Herinner je Volendam nog?
Door zwaaien met sterretjes, waarna per ongeluk de boel in de fik vloog.quote:Op zondag 1 december 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volendam? Ja, dat was een dramamaar dat kwam toch niet door het engelenhaar?
Ik dacht dat er iemand een stukje kersttak had aangestoken ofzoiets, als grapje bedoeld
Ja zoiets staat mij ook nog bij, Drama was dat, die zullen het wel zwaar hebben rond deze tijd.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren kersttakken en slingers die in de fik vlogen, geen engelenhaar...
Jemig...quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door zwaaien met sterretjes, waarna per ongeluk de boel in de fik vloog.
Mijn neef was er bij...
Goed, hij is tijdig uit Het Hemeltje weten te komen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jemig...
Hoe is je neef er vanaf gekomen?
Ja, dat blijft een eeuwig litteken daar, zal voorlopig nog wel even zo blijven...quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed, hij is tijdig uit Het Hemeltje weten te komen.
Was een heftige tijd, een hoop vrienden van hem waren gewond en één directe vriend van hem overleden. Is nog steeds een trauma daar in Volendam.
Heb toen samen met Ajax- én Volendam supporters tijdens Ajax - Vitesse ruim 23.000 gulden opgehaald voor de slachtoffers. Druppel op een gloeiende plaat, maar ik vond dat we iets moesten doen toen...
Minstens een generatie lijkt me ...quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat blijft een eeuwig litteken daar, zal voorlopig nog wel even zo blijven...
Ik ga er niet op wachten en zal het waarschijnlijk ook niet meer meemaken ....quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zo'n commune als Volendam wel langer...
Die smalle deuren in Nederland.... Volgens mij raak je met een beetje boom al 20% van de naalden kwijtquote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef sig000 het volgende:
Het blijft elk jaar weer lastig om dat kreng thuis te krijgen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef drakin het volgende:
Ik heb een telefoon gevonden, dus denk ik stuur een sms naar degene die net die telefoon belde (was te laat met opnemen)
Heeft diegene helemaal geen beltegoed
Ik denk dat de telefoon van een hij is, die zijn vaak wat onvoorzichtiger met hun spullen.quote:
Waar vond je die telefoon dan? Het is niet de jouwe, maar je gebruikt hem welquote:Op zondag 1 december 2013 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat de telefoon van een hij is, die zijn vaak wat onvoorzichtiger met hun spullen.
Hij lag midden op straat, en ik gebruik hem enkel om de eigenaar op te sporen. Ik had een sms gestuurd met deze telefoon kan opgehaald worden op ...(en daar mijn adres)quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar vond je die telefoon dan? Het is niet de jouwe, maar je gebruikt hem wel
die lag vanmorgen op de grond aan de andere kant van het bed, nou goedquote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar vond je die telefoon dan? Het is niet de jouwe, maar je gebruikt hem wel
Weer liggen dromen Sas?quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
die lag vanmorgen op de grond aan de andere kant van het bed, nou goed
Leuk, maar zeer fantasierijk verhaal.quote:
Dat is balenquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef drakin het volgende:
Ik heb een telefoon gevonden, dus denk ik stuur een sms naar degene die net die telefoon belde (was te laat met opnemen)
Heeft diegene helemaal geen beltegoed
Denk dat ER dat wel begrijptquote:Op maandag 2 december 2013 10:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vergeten om er bij te zeggen dat ze ze weer per DM terug moet sturen, anders staat ie alsnog op FOK
en dan heb ik hommelus, dus dat moet ik nog effe doen.
Ja bij vlagen niet te volgen en nu wachten we tot iemands Fans foto's weet te onderscheppen ...quote:
Ik weet niet of jij ook ooit in dgk poste maar die sc waren niet bij te houden. Heb me daar avonden helemaal in een deuk gelegen om sommige opmerkingen. Maar dat is er niet meer veel op fok.quote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij vlagen niet te volgen en nu wachten we tot iemands Fans foto's weet te onderscheppen ...
Ja maar de GC heette daar toch COS... Ik ben daar mn carrierie op Fok begonnen... Ik postte o.a. veel plaatjes...quote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ook ooit in dgk poste maar die sc waren niet bij te houden. Heb me daar avonden helemaal in een deuk gelegen om sommige opmerkingen. Maar dat is er niet meer veel op fok.
COS was praten over de streams, de sc daar ging soms helemaal los gewoon over alle soorten dingen dus niet echt dgk gericht. Had toen Pavement als account maar ben het ww kwijtquote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de GC heette daar toch COS... Ik ben daar mn carrierie op Fok begonnen... Ik postte o.a. veel plaatjes...
We geven het gas erop in januariquote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ook ooit in dgk poste maar die sc waren niet bij te houden. Heb me daar avonden helemaal in een deuk gelegen om sommige opmerkingen. Maar dat is er niet meer veel op fok.
Je postte alleen maar plaatjesquote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de GC heette daar toch COS... Ik ben daar mn carrierie op Fok begonnen... Ik postte o.a. veel plaatjes...
En gifjes okquote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alleen plaatjes maar wel veel ...
je moet ergens beginnen, kan snappen dat je in die bende van dgk niet gelijk begint met posten.quote:
Surequote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef Speedball het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen, kan snappen dat je in die bende van dgk niet gelijk begint met posten.
Ja klopt daar had ik toen een progje voor.... Maar op mn werk deed ik niet aan plaatjes en gifjes ...quote:
Kom langsquote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef Speedball het volgende:
trek in iets maar weet niet wat. Het oeroude euvel
Zo ben ik wel begonnen op Fok!quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef Speedball het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen, kan snappen dat je in die bende van dgk niet gelijk begint met posten.
* Speedball stapt in zijn kekkende helikopter en plukt snel nog een top wiet mee voor onderwegquote:
Soury weer eens vrij op de dinsdagquote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Speedball het volgende:
[..]
* Speedball stapt in zijn kekkende helikopter en plukt snel nog een top mee voor onderweg
Latersquote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Speedball het volgende:
[..]
* Speedball stapt in zijn kekkende helikopter en plukt snel nog een top wiet mee voor onderweg
Nee genoeg vreten in huisquote:
Ja dat lukt ook wel, zuchtquote:
? die snap ik niequote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef chufi het volgende:
We gaan zo weer eens bij Sas op bezoek met Monique vd Ven
sas van deze sc ? is die op tv ?quote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook verder niet, maar dan kunnen we Sas weer vragen stellen en zo ....
Nee maar die komt van het eiland ....quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
sas van deze sc ? is die op tv ?
ow, leuk. Eilanden zijn mooi wat een bofkontquote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar die komt van het eiland ....
En dat met die boftettenquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
ow, leuk. Eilanden zijn mooi wat een bofkont
Beide zou ik verwachtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij een tetten fixatie of alleen het 'spleetje'?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
Ga duiven schieten, en niet onder mijn vleugelsquote:
oké mamquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga duiven schieten, en niet onder mijn vleugels
Ik kan geen duif meer zien na al die Masterchefs.quote:
Ik kan geen duif meer zien na Amsterdamquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan geen duif meer zien na al die Masterchefs.![]()
Je moet ook 's avonds gaan, dan slapen ze.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan geen duif meer zien na Amsterdam
Dat is nog eens een handige tipquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook 's avonds gaan, dan slapen ze.
Het zijn ook stink dingen, laatste trend hier zijn Kraaien. Met lawaai en al.Zo zeg mij krijgen ze hoor. Wat een tering beestenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan geen duif meer zien na Amsterdam
Deze week zat er één op een fiets waar ik net langs liep. KREEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII ik schrok me de pleurisquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn ook stink dingen, laatste trend hier zijn Kraaien. Met lawaai en al.Zo zeg mij krijgen ze hoor. Wat een tering beesten
Kopschoppen is wat mij betreft legaalquote:
Dat hoeft deels al niet meer...quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Kopschoppen is wat mij betreft legaal
Dat dacht ik al gezien je post, sorry en beterschapquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik al gezien je post, sorry en beterschap
Niks.quote:
quote:
Uh jal,,a...e./e.,,,quote:
Dat is echt niet meer chocola dan de letter I hoor. Eat thatquote:
De O dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt niet meer chocola dan de letter I hoor. Eat that
Zijn ze in de aanbiedingquote:Op woensdag 4 december 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Ik haal de letters altijd na 6 December.
De incourante letters blijven altijd liggen en die raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt.quote:
De onze zijn meestal onvindbaar idd, maar ja who gives a shit. All about the chocolatquote:Op woensdag 4 december 2013 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
De incourante letters blijven altijd liggen en die raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt.
Lekker goedkope chocolade.![]()
Ik stuur mezelf meestal wel een pakketje....quote:Op woensdag 4 december 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
Elk jaar weer goed voor een rel. FHF / Kerstpakkettenactie 2013.
De pakketbezorger hier is blij wanneer ie geen dozen voor me heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf meestal wel een pakketje....
Als het niet voor mezelf is, is het wel voor de overbuurman...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
De pakketbezorger hier is blij wanneer ie geen dozen voor me heeft.![]()
Links een alleenstaande milf, rechts 2 leuke verpleegsters, de bezorger gaat daar altijd liever zelf langs.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het niet voor mezelf is, is het wel voor de overbuurman...
Ik kom eens een keer buurten in een pakjequote:Op woensdag 4 december 2013 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Links een alleenstaande milf, rechts 2 leuke verpleegsters, de bezorger gaat daar altijd liever zelf langs.![]()
Pas na 2x brengt ie het hier.
Dat wordt wel een groot pakket dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom eens een keer buurten in een pakje
Als de buuvjes wat uit te pakken hebben moeten we het groots aanpakken tochquote:Op woensdag 4 december 2013 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat wordt wel een groot pakket dan.
Wat is de rel dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
Elk jaar weer goed voor een rel. FHF / Kerstpakkettenactie 2013.
Geen idee, misschien wie stuurt wie een pakketje... wel of niet terecht? Ik wil er ook 1 nu ik een uitkering heb...quote:
Heb niet het hele topic doorgenomen...quote:Op woensdag 4 december 2013 01:37 schreef sig000 het volgende:
Danny en static in 1 topic is altijd goed voor wat vuurwerk.
Het gaat al verder in FHF FB.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb niet het hele topic doorgenomen...
Maar ik heb geen tetten voorkeur groot, kleinquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
spleetje fixatie komt van apenbillen,quote:Op woensdag 4 december 2013 09:46 schreef Speedball het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tetten voorkeur groot, klein
of in het midden het zal me een worst zijn
Van de heleuh grote blief ik niet, weet niet wat ik er mee moet.
Maar een spleetje er tussen is wel wat het hem doet.
de kern van de fixatie is de apenreetquote:Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Wat dan als je een billenman bent
en wel houdt van een wat vollere krent?
Soms zelfs met een bouwvakkers decollete, toch ook een spleet.
Is dat ook gerelateerd aan die apenreet?
daar heb ik nog geen kaas van gegeten,quote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Dus kennelijk ook bij een obsessie voor tetten,
Zijn we onbewust op iemands achterste aan het letten.
Dank voor dit fraaie stukje onderricht,
Maar wat nu bij een blote billen gezicht?
het zal mij ook aan mijn anus oxiderenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof niet in leven na het leven,
al is ook daar menig boekje over geschreven.
En wat kan de theorie mij eigenlijk ook schelen,
zo lang ik met de vrouwelijke rondingen mag spelen...
Ik ben een man die van billen houdtquote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef sacha het volgende:
[..]
spleetje fixatie komt van apenbillen,
vind je dit niet om te gillen?
heel vroeger keken we naar de apenkont,
dus toen een mens nog uit aap bestond
zeker een vulkaan eiland bij Japanquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef chufi het volgende:
Sorry, ik doe er niet aan...
Net een verkoper van bouwgrond aan de lijn gehad of ik zou willen investeren in toekomstige bouwgrond... Klinkt lucratief ... Maar nog ff over nadenken
Ik zat echt net het filmpje te bekijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef sacha het volgende:
[..]
zeker een vulkaan eiland bij Japan
dat krijg je er ook van
als je je laat oplichten via de foon
krijg je van mij alleen maar hoon
dichten vind ik ook erg leukquote:
daar stond overigens een fout gedichtquote:
Ik zag een en ander ongepast woord...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef sacha het volgende:
[..]
daar stond overigens een fout gedicht
maar voor ik van discriminatie word beticht
toch maar weggehaald, schijtluis dat ik ben
alleen maar lieve woordjes uit mijn pen
als woorden al zeer doenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef chufi het volgende:
dichten jullie maar lekker verder
ik heb niets met die ouwe herder
appeltjes van oranje
Ik ga liever naar Spanje
[..]
Ik zag een en ander ongepast woord...
Vandaar die kus die je mond smoord
Maar lieve woordjes leuk en wel
vergeten doe ik ze niet zo snel
Word ik me daar nu ff bangquote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
als woorden al zeer doen
berg je dan maar
dit soort postings
zijn er ook naar
op 5 december en er voor
mag ik graag jennen
vergeet het maar hoor
doe geen moeite, het is je rechtquote:Op woensdag 4 december 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Word ik me daar nu ff bang
kruip ik hier van in het behang..
Helaas heb ik dat hier niet aan de muren
Morgen zakjes brengen bij de buren //
Jeetje Pietje...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef sacha het volgende:
oepsie, ik kwam er vanavond achter dat mijn Aap nog wel in Pieten gelooft
Dat wordt sminken morgen Sasquote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef sacha het volgende:
oepsie, ik kwam er vanavond achter dat mijn Aap nog wel in Pieten gelooft
Per regio verschilt dat Sigquote:Op donderdag 5 december 2013 00:05 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig zitten alle Pieten al op het dak wanneer ik boodschappen ga halen.
Het is toch een nationale afwijking?quote:
Nooit actief geweest PP .. Ga je nu in staking? ....quote:Op donderdag 5 december 2013 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is toch een nationale afwijking?
Ik zat zo te denken zo wat in het rondquote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef sacha het volgende:
[..]
spleetje fixatie komt van apenbillen,
vind je dit niet om te gillen?
heel vroeger keken we naar de apenkont,
dus toen een mens nog uit aap bestond
Als je ...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik zat zo te denken zo wat in het rond
Maar apen hebben toch helemaal geen kont?
In ieder geval niet met een spleet
Sommige hebben wel een opgezwolle rode reet
Sjoef goeie ventquote:
Dat vinden die bavianen van ons ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
ja maar die komen niet in de buurt van aantrekkelijk
Correctquote:Op donderdag 5 december 2013 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vinden die bavianen van ons ook waarschijnlijk.
Blijf denken aan een Soury of een Sas, Dees , Maar dit zijn slechts voorbeelden van voorbarige gebruiksters...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
ja maar die komen niet in de buurt van aantrekkelijk
Bij Sas denk ik alleen aan haar kwarktassen pfoequote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf denken aan een Soury of een Sas, Dees , Maar dit zijn slechts voorbeelden van voorbarige gebruiksters...
20 uren van hierquote:Op donderdag 5 december 2013 00:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Sjoef goeie vent
Morgen is de sint weer uit de tent
Rijmen stopt dan zal ik je beloven
Heb geduld je moet me geloven
jazekerquote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef Speedball het volgende:
[..]
Bij Sas denk ik alleen aan haar kwarktassen pfoe, zou het psychologisch zo werken dat je een voorstelling van iemand hebt naar aanleiding van wat je van zijn of hem avatar vind ?
Hier bij Schiphol ook al...quote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef sacha het volgende:
er vliegt hier weer van alles door de lucht
Leukquote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn Memory wall is af, nu kan ik rustig sterven![]()
Deze heb ik laten vergroten![]()
Alleen mijn broertje was toen nog niet geboren, maar het waren er al acht
Nee die was om om te kledenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk![]()
En jullie sliepen met zn allen in die tent ?
Ach sommige moeders kunnen datquote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
8 koters en nog staat mijn moeder lachend op iedere foto
ik vind het wel bewonderenswaardigquote:Op donderdag 5 december 2013 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach sommige moeders kunnen datMijn ex-schoonmoeder heeft er ook negen gekregen, maar nooit geklaagd en altijd een glimlach.
Das waarschijnlijk de reden dat je er zelf geen hebtquote:Op donderdag 5 december 2013 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik vind het wel bewonderenswaardigik zou knettergek zijn geworden
De de grondslag ligt daar wel denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk de reden dat je er zelf geen hebt
Van dat soort foto's kun je aardig schrikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De de grondslag ligt daar wel denk ikplus de dia's die ik van een bevalling zag op de middelbare
school, toen flikkerde ik van schrik uit mijn bankBoem, alles werd zwart
Dus dezelfde dag nog werd je broertje gemaakt? Je weet dat spermacellen steeds vernieuwd worden he? eicellen liggen al wel vast.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga dit weekend die foto in een lijst naar haar toe brengenvoor Sinterklaas en voor
de rest heb ik een normalere maat laten maken, ik stuur ze dit jaar wel een kerstkaartje
krijgt iedereen die foto erbijalleen mijn broertje krijgt ook die kerstboom foto erbij, want op
die foto met die tent was hij slechts een spermacel
Nou jah... bij wijze van spreken dan, tegenwoordig weet ik wel van de bloemetjes en de bijtjesquote:Op donderdag 5 december 2013 16:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus dezelfde dag nog werd je broertje gemaakt? Je weet dat spermacellen steeds vernieuwd worden he? eicellen liggen al wel vast.
Kwam iets eerder hier langs, kort en krachtig... Maar alle ramen zitten er nog inquote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zoooooooooo volgens mij gaat mijn raam straks uit de sponning dan weet je weer dat je niet in een
Nieuwbouwwoning woont
Ja het is alweer over geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam iets eerder hier langs, kort en krachtig... Maar alle ramen zitten er nog in
Heel kort idd... Net rommelde het nog even na, maar ik verwacht nog wel iets...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het is alweer over geloof ikdat was wel héél kort, een windvlaag ofzo...
Er zijn leuke cursussen voor om alles over de bijtjes en bloemetjes te leren wat je toch niet blijkt te weten nog.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... bij wijze van spreken dan, tegenwoordig weet ik wel van de bloemetjes en de bijtjes![]()
Over bijtjes gesproken.... wanneer kan ik Propolos bij je bestellen?
En ineens begint het te donderen hierregen en wind, dat wordt storm
Oké, best spannend zo voor jezelf beginnen lijkt mij, succes in elk geval!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn leuke cursussen voor om alles over de bijtjes en bloemetjes te leren wat je toch niet blijkt te weten nog.
Ik ga deze winter met kasten en raampjes bezig en alles voorbereiden op de komst van de bijen, heb ook nog een mentor nodig voor het eerste jaar voor ik echt zelfstandig bezig kan gaan. En aan propolis ga ik dan pas denken, nu nog niet.
Er is gelukkig altijd een vereniging waar je met vragen terecht kan, ik merk nu al hoe aardig en behulpzaam de andere Imkers zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, best spannend zo voor jezelf beginnen lijkt mij, succes in elk geval!
Leuk zo'n bijbaantje...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is gelukkig altijd een vereniging waar je met vragen terecht kan, ik merk nu al hoe aardig en behulpzaam de andere Imkers zijn.
Ja, de draken waren al op, dus daarom ben ik maar voor bijen gegaanquote:
Net een weekendje Antwerpen gekregen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
Fijne pakjesavond voor die het gaan vieren ...
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net een weekendje Antwerpen gekregen.
Voor wat hoort watquote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net een nieuwe iMac weggegeven...
Blut!
Dat zeggen jullie waarschijnlijk elk jaarquote:Op donderdag 5 december 2013 19:50 schreef MadMaster het volgende:
En we zouden er niets aan doen dit jaar...
Nee, want dan vierden we het meestal met ons kleine nichtje...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie waarschijnlijk elk jaar
En waar is klein nichtje nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want dan vierden we het meestal met ons kleine nichtje...
Dus stiekem toch gevierdquote:Op donderdag 5 december 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thuis, ze heeft afgelopen weekend al Sinterklaas gevierd bij andere familieleden. ..
Niks stiekem, algemeen bekend binnen de familie...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus stiekem toch gevierdNiets mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
Iemand nog iets verrassends gekregen van de Sint ...?
Chocolade geld...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
Nelson is dood ...![]()
Maar goed we gaan door ..............OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Een katerquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
Komt in de buurt... Ierse whiskey, maar dan niet door de koffie en zonder slagroom... Maar dat duurt nog even....quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
Spel tip 3 zo meteen na de maaltijd een Irish koffie, deze zal het wel weer balanceren.
Er zitten nog steeds mensen op jouw grap te wachtenquote:
Waarom kijk je dan ook naar die zooi?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
Wat is the Voice toch slecht... Elk jaar mindere kandidaten en meer lovender kritieken ...
Zap er af en toe langs, mis meer dan de helft,,, Maar nivo wordt per jaar slechter...quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook naar die zooi?
Ik heb deze gekeken http://www.metronieuws.nl(...)ZeNvfC9KU3jZDnL@iyQ/
en daarna een documentaire over een vluchteling uit Ethiopie, was best indrukwekkend
Ik kijk nooit naar die zooiquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zap er af en toe langs, mis meer dan de helft,,, Maar nivo wordt per jaar slechter...
Ik liet vorige week al ergens vallen dat het beter is om gewoon een paar jaar geen TAL shows te doen ,,, Echt bagger is het op een paar na ...
Het water was weer gestegen las ik ...quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten nog steeds mensen op jouw grap te wachten
Ik steeds minderquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die zooi
Zie je wel dat het vroeger allemaal beter was...quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:20 schreef Speedball het volgende:
Goede morgen zonnestraaltjes.
Talentenshow nooit naar gekeken, behalve soms een eerste ronde die vind ik wel grappig.
Waar ik erg moe wordt is dat alles tegenwoordig met bners moet. Vroeger had je nog wel een spelshow of kwis met normale mensen. Maar nu moet elke bner van zijn manager met zn pipapoffertjes kop op tv. Goede docu's zijn er niet al te veel meer en discovery en nat geo zijn ook allemaal zogenaamde reallity soaps geworden. Op mtv komt niet eens meer muziek. Ik weet t niet, ik ben blij dat ik niet gedoemd ben om hele avonden tv te kijken want ik was compleet gek geworden.
Zeau weeeeeeeeeeeeeeekend
dan snappen ze de grap nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten nog steeds mensen op jouw grap te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |