Ze zijn voor Elizabethquote:
Gaat wel goed komen denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn voor Elizabethdie kan fotootjes opknappen en ik heb er vanmiddag toch nog twee gevonden
die er niet meer uit zien. Zou wel héél leuk zijn als ze er nog iets van kan maken
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?quote:
Ja, dat kan prima.quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?
Als je er dan op klikt kan ze ze toch zien of niet? Ik wil ze niet op FOK hebben vandaar, die
Griek staat erop en die vermoord me als ik zijn foto op FOK zetis wel van héél lang geleden
toen hij nog haar had, maar toch
Ik zou het gewoon via directe email doen, als ER daar open voor staat... Als je het via een tinypic-link doet staat de Griek dan wel niet op FoK maar wel op internet .....quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah... denk het wel, maar uploaden met tinypic en dan de link zenden kan toch wel of niet?
Als je er dan op klikt kan ze ze toch zien of niet? Ik wil ze niet op FOK hebben vandaar, die
Griek staat erop en die vermoord me als ik zijn foto op FOK zetis wel van héél lang geleden
toen hij nog haar had, maar toch
Maar als het hier niet gepost wordt kan dat toch geen kwaad, of is alles wat je upload via Tinypicquote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon via directe email doen, als ER daar open voor staat... Als je het via een tinypic-link doet staat de Griek dan wel niet op FoK maar wel op internet .....
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe lang, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?quote:Op zondag 1 december 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar als het hier niet gepost wordt kan dat toch geen kwaad, of is alles wat je upload via Tinypic
voor altijd te zien op internet?
Mijn nagels zien er weer eens niet uitquote:Op zondag 1 december 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Zet ik even mijn nagels in de olie zitten we in een nieuw topic
Neh.. ik had het wel zo;n bucketding, maar ik weet niet meer waarquote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe land, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?quote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een lange periode wel ... Geen idee hoe land, maar als je het anoniem upload, zul je het niet kunnen verwijderen.. Heb je geen photobucket account?
Nah, ik doe het wel gewoon via Tinypic, het zijn geen naaktfoto's ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
Je kan het ook via imgur.com doen.
Dan krijg je ook een link, die je moet onthouden (kopieren) om de foto te deleten.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bvquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als Fann een tinypic- of photobucket link via dm verstuurt is dat toch niet terug te vinden?
Ik had al een jaar of 4 nepnagels, maar ik was het spuugzat dus heb ik ze er een week of 3 geleden af laten halen, dus nu ben ik extra lief voor mijn eigen nagels want ze hebben er wel en opdonder van gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn nagels zien er weer eens niet uitik ben weer hyper aan de schoonmaak geweest
Dat kan met imgur ook als je de delete-link van de geuploade foto maar onthoud en later gebruikt om de foto te verwijderen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bv
Joh, ik dacht dat met tinypic ook safe was, niet dat ik tinypic gebruik, ik heb photobucket.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want je kunt op tinypic of imgur fotos bekijken zonder dat je weet van wie ze zijn... Maar ze zijn er wel.. photobucket met account heeft als voordeel dat je de foto later weer kunt verwijderen bv
Als je me cc-ed, check ik wel ff of het te vinden isquote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, ik doe het wel gewoon via Tinypic, het zijn geen naaktfoto's ofzo![]()
Gewoon van vroeger in onze begintijd en dat is zo ongeveer een eeuw geleden
Godskenonne dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, gewoon eraf halen als je er klaar mee bent.quote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat kan met imgur ook als je de delete-link van de geuploade foto maar onthoud en later gebruikt om de foto te verwijderen.
Nah, is niks bijzonders hoor, eentje uit de verkeringstijd en eentje van die Griek met zijn Opaquote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me cc-ed, check ik wel ff of het te vinden is
quote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me cc-ed, check ik wel ff of het te vinden is
Dat je hem een kopie stuurt van het bericht dat je naar ER stuurtquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hij bedoeldwat is cc-ed?
ow, kan dat ook al? Wist ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je hem een kopie stuurt van het bericht dat je naar ER stuurt
Nee, met dm en pm kan het niet, maar met gewone mail welquote:Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, kan dat ook al? Wist ik ook niet
Ah.... ik dacht al, ik zat al te kijken op DM of er ergens CC stondquote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, met dm en pm kan het niet, maar met gewone mail wel
quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hij bedoeltwat is cc-ed?
PM kan wel naar meerdere personen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, met dm en pm kan het niet, maar met gewone mail wel
Zelfs dát wist ikquote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Alleen bij een CC ziet ER wel dat Chufi hem ook krijgt. Bij een BCC zie je het niet![]()
![]()
Maak dr nu niet in de war Bosquote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Alleen bij een CC ziet ER wel dat Chufi hem ook krijgt. Bij een BCC zie je het niet![]()
![]()
Ik val op verwarde vrouwenquote:
Vast wel!quote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen zal FAN qua leeftijd iets te oud voor me zijn
Mijn vader zou totaal niet snappenwat ik nu zit te vertellen, En zo zullen er genoeg andere 40+ers zijn die echt niet weten wat CC en BCC inhouden..quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah........ ik ben niet technisch, maar ook weer niet achterlijk
Dat weet ik, maar jij hebt het over cc-en.quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
PM kan wel naar meerdere personen hoor
Je hebt gelijk in deisyyquote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij hebt het over cc-en.
Mijn vader zou het ook niet snappen, maar die is 80+ een 40+ persoon zal dat toch wel snappen?quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader zou totaal niet snappenwat ik nu zit te vertellen, En zo zullen er genoeg andere 40+ers zijn die echt niet weten wat CC en BCC inhouden..
Er zullen inderdaad niet heel veel mensen tussen de 40 en 50 zijn die niet echt kunnen mailen, maar ze zijn er wel. Ik ken er wel een paar, maar goed ik ga dan ook veel om om psychisch wat minder sterke personenquote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn vader zou het ook niet snappen, maar die is 80+ een 40+ persoon zal dat toch wel snappen?
Of misschien zijn ze er wel die het niet snappen, ik heb een broer die geen internet heeft, niet
eens een mobiele telefoon ofzodaar ben ik nog technisch bij
maar de rest van de familie
is mij een stappie voor qua dat soort shit dat dan weer wel
Ah... ja daarom is het voor mij ook ietwat lastig denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad niet heel veel mensen tussen de 40 en 50 zijn die niet echt kunnen mailen, maar ze zijn er wel. Ik ken er wel een paar, maar goed ik ga dan ook veel om om psychisch wat minder sterke personen
Fann, je moet eens van je enter toets afblijven als je een bericht postquote:Op zondag 1 december 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zal nog een leuke oude foto in de OP zetten, Kerstboom optuigen met kleine broertje en grote
zus, kunnen jullie alvast aan de Kerstsfeer wennenik had hem toch al gepost in het Feestforum
dus hij zwerft al ergens op internet
Ja is een vreemde tic van mijquote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, je moet eens van je enter toets afblijven als je een bericht post![]()
Je berichten gaan er heel raar van uit zien.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zal nog een leuke oude foto in de OP zetten, Kerstboom optuigen met kleine broertje en grote
zus, kunnen jullie alvast aan de Kerstsfeer wennenik had hem toch al gepost in het Feestforum
dus hij zwerft al ergens op internet
quote:Op zondag 1 december 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ja daarom is het voor mij ook ietwat lastig denk ik
Mis ik iets?quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, je moet eens van je enter toets afblijven als je een bericht post![]()
Je berichten gaan er heel raar van uit zien.
Ja, ik denk dat mijn Pa hem in de uitverkoop had gekochtquote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mis ik iets?
Die boom heeft meer ballen dan takken
Met al die ballen bovenin wordt de boom wel een beetje topzwaarquote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mis ik iets?
Die boom heeft meer ballen dan takken
We hingen hem altijd helemaal volquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met al die ballen bovenin wordt de boom wel een beetje topzwaar
Ik denk dat dat haar nu verboden isquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn Pa hem in de uitverkoop had gekochtmaar dat zal wel gecamoufleerd zijn
met dat engelenhaar denk ikDie rotzooi jeukte als de neten trouwens
Vast wel en zeer brandbaar... Herinner je Volendam nog?quote:Op zondag 1 december 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou het? Is het giftig ofzo dan?
Volendam? Ja, dat was een dramaquote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel en zeer brandbaar... Herinner je Volendam nog?
Dat waren kersttakken en slingers die in de fik vlogen, geen engelenhaar...quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel en zeer brandbaar... Herinner je Volendam nog?
Door zwaaien met sterretjes, waarna per ongeluk de boel in de fik vloog.quote:Op zondag 1 december 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volendam? Ja, dat was een dramamaar dat kwam toch niet door het engelenhaar?
Ik dacht dat er iemand een stukje kersttak had aangestoken ofzoiets, als grapje bedoeld
Ja zoiets staat mij ook nog bij, Drama was dat, die zullen het wel zwaar hebben rond deze tijd.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren kersttakken en slingers die in de fik vlogen, geen engelenhaar...
Jemig...quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door zwaaien met sterretjes, waarna per ongeluk de boel in de fik vloog.
Mijn neef was er bij...
Goed, hij is tijdig uit Het Hemeltje weten te komen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jemig...
Hoe is je neef er vanaf gekomen?
Ja, dat blijft een eeuwig litteken daar, zal voorlopig nog wel even zo blijven...quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed, hij is tijdig uit Het Hemeltje weten te komen.
Was een heftige tijd, een hoop vrienden van hem waren gewond en één directe vriend van hem overleden. Is nog steeds een trauma daar in Volendam.
Heb toen samen met Ajax- én Volendam supporters tijdens Ajax - Vitesse ruim 23.000 gulden opgehaald voor de slachtoffers. Druppel op een gloeiende plaat, maar ik vond dat we iets moesten doen toen...
Minstens een generatie lijkt me ...quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat blijft een eeuwig litteken daar, zal voorlopig nog wel even zo blijven...
Ik ga er niet op wachten en zal het waarschijnlijk ook niet meer meemaken ....quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zo'n commune als Volendam wel langer...
Die smalle deuren in Nederland.... Volgens mij raak je met een beetje boom al 20% van de naalden kwijtquote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef sig000 het volgende:
Het blijft elk jaar weer lastig om dat kreng thuis te krijgen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef drakin het volgende:
Ik heb een telefoon gevonden, dus denk ik stuur een sms naar degene die net die telefoon belde (was te laat met opnemen)
Heeft diegene helemaal geen beltegoed
Ik denk dat de telefoon van een hij is, die zijn vaak wat onvoorzichtiger met hun spullen.quote:
Waar vond je die telefoon dan? Het is niet de jouwe, maar je gebruikt hem welquote:Op zondag 1 december 2013 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat de telefoon van een hij is, die zijn vaak wat onvoorzichtiger met hun spullen.
Hij lag midden op straat, en ik gebruik hem enkel om de eigenaar op te sporen. Ik had een sms gestuurd met deze telefoon kan opgehaald worden op ...(en daar mijn adres)quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar vond je die telefoon dan? Het is niet de jouwe, maar je gebruikt hem wel
die lag vanmorgen op de grond aan de andere kant van het bed, nou goedquote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar vond je die telefoon dan? Het is niet de jouwe, maar je gebruikt hem wel
Weer liggen dromen Sas?quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
die lag vanmorgen op de grond aan de andere kant van het bed, nou goed
Leuk, maar zeer fantasierijk verhaal.quote:
Dat is balenquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef drakin het volgende:
Ik heb een telefoon gevonden, dus denk ik stuur een sms naar degene die net die telefoon belde (was te laat met opnemen)
Heeft diegene helemaal geen beltegoed
Denk dat ER dat wel begrijptquote:Op maandag 2 december 2013 10:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vergeten om er bij te zeggen dat ze ze weer per DM terug moet sturen, anders staat ie alsnog op FOK
en dan heb ik hommelus, dus dat moet ik nog effe doen.
Ja bij vlagen niet te volgen en nu wachten we tot iemands Fans foto's weet te onderscheppen ...quote:
Ik weet niet of jij ook ooit in dgk poste maar die sc waren niet bij te houden. Heb me daar avonden helemaal in een deuk gelegen om sommige opmerkingen. Maar dat is er niet meer veel op fok.quote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij vlagen niet te volgen en nu wachten we tot iemands Fans foto's weet te onderscheppen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |