Troll.quote:Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Disana het volgende:
Zit ie nou sodeju te klagen over zijn trofee?
Dat eerste is wel een verschil met de PvdA inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, die zegt zelfs in fractievergaderingen dat ie zelf ook weet dat ie poep verkondigt. Maar alles voor de stemmen.
Is Teeven al afgetreden?quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat eerste is wel een verschil met de PvdA inderdaad.
Geen idee. Moet dat?quote:
Liefste schmiefste.quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik ben de Liefste User.
Die plofkop van die populist gaat wel rollen in de zaak Van Rey, de vraag is alleen hoelang het nog duurt.quote:
De NSA heeft vast nog wel een kopietje.quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ie maar geen telefoongesprekken zoekmaken.
Wat een argumentatie. Even bijkomen. 40+ was je hé?quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die plofkop van die populist gaat wel rollen in de zaak Van Rey, de vraag is alleen hoelang het nog duurt.
Ik zou het maar wat graag willen horen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De NSA heeft vast nog wel een kopietje.
Uiteraard, we blijven beschaafde mensen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De grootste troll en de liefste user... kunnen wij nog wel door een deur?
Dat kan ik niet garanderen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, we blijven beschaafde mensen.
Ik begrijp de relevantie van deze post niet eens.quote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een argumentatie. Even bijkomen. 40+ was je hé?
Dank.quote:Op zondag 1 december 2013 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begrijp de relevantie van deze post niet eens.
De VVD heeft dat overduidelijk liever nietquote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het maar wat graag willen horen.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk zouden alle POL Users achter hun username een cijfer met het aantal gewonnen POL awards moeten hebben.
POL / Fok! POL verkiezingen 2013, De uitslagen
Jij moet gewoon de categorieën nog eens goed bestuderen en je het komende jaar bekwamen in een van de omschrijvingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |