ja, dat hadden camo-pieten moeten zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand nog iets te mekkeren over Sinterklaas en zwarte piet?
[ afbeelding ]
stugge Fries.quote:
Heeft er niks mee te maken, iphone is gewoon kutquote:
Pleonasme...quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, iphone is gewoon kut
Als je dat in je kast hebt weet ik wel wie jou morgen mee gaat nemenquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff...
Welke zal ik morgen eens meenemen?
[ afbeelding ]
Zoiets zou me hier nog niet eens echt verbazenquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff...
Welke zal ik morgen eens meenemen?
[ afbeelding ]
Zulke rednecks in de buurt?quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zoiets zou me hier nog niet eens echt verbazen
Eigen schuld dikke bult?quote:Op zondag 1 december 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Week zonder phone, zaterdag afspraak in de apple store_!
Dacht 't niet, deed 't op de fiets nog prima, kom ik thuis, is die uitgevallen en wilt die niet meer booten. Dus aan het stroom gelegd, recovery modus, proberen te herstellen en hard reset, geen uitkomst. Zal wel iets met de batterij te maken hebben, slecht contact ofzoquote:
Je hebt Apple rotzooi gekocht... eigen schuld dusquote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dacht 't niet, deed 't op de fiets nog prima, kom ik thuis, is die uitgevallen en wilt die niet meer booten. Dus aan het stroom gelegd, recovery modus, proberen te herstellen en hard reset, geen uitkomst. Zal wel iets met de batterij te maken hebben, slecht contact ofzo
1e probleem met apple sinds 2009, niks te klagenquote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je hebt Apple rotzooi gekocht... eigen schuld dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |