SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Drinky op 01-12-2013 15:34:41 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Wie riep mij?quote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef Drinky het volgende:
TT is vooral voor die juicy butt lovers.
stort 50 euro op mijn rekening en ik laat je dromen uitkomen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:26 schreef RaymondK het volgende:
Hoe krijg ik mn do not feed gifje tussen die van jullie boven in bij members?
Das geen geld.quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
stort 50 euro op mijn rekening en ik laat je dromen uitkomen.
Om jou te roepen maakt het niet uit wat voor fetish ik in mijn post neer zou zetten.quote:
quote:
Beter.quote:
hahaahahahahahaahaquote:
Elke opmerking naar seto toe verdient aanmoediging.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik maakte jou belachelijk, snap je het
ik vind seto een aardige jongenquote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Elke opmerking naar seto toe verdient aanmoediging.
nee, dat doen wij alquote:
dit is niet realistisch echte vrouwen hebben curvesquote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef McNulty het volgende:
Foto van Noors model vier dagen na de bevalling.
Ra...ra,,, wat gebeurde er? Verbitterde fatties werden boos en deden huilie.
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ys-giving-birth.html
quote:
Ik vind dit gayer dan saps zijn uit de hand gelopen tranny gedachten.quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
Een jongen knipoogte net naar me.. Weirdest boner ever..
Nee. Geen leuk hoofd en geen curves om te compenseren.quote:Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hnnnggggg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Would wife.
ik krijg soms ook wel boners van jongens #nohomoquote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
Een jongen knipoogte net naar me.. Weirdest boner ever..
Ik vind haar een wat verzuurde kop hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar hoofd juist heel leuk. Mooi gezicht zo onschuldig.
Asians zijn altijd verzuurd, heb je gelijk in. Kijk maar naar de posts van Seto hier.quote:Op zondag 1 december 2013 19:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind haar een wat verzuurde kop hebben.
Bie-oetie is in de ai of de beholder.
Seto bashing +1quote:Op zondag 1 december 2013 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Asians zijn altijd verzuurd, heb je gelijk in. Kijk maar naar de posts van Seto hier.
die jungle niggers zijn wat minderquote:Op zondag 1 december 2013 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Asians zijn altijd verzuurd, heb je gelijk in. Kijk maar naar de posts van Seto hier.
Wordt lastig ik heb iedereen uit het gymtopic geblokkeerdquote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef seto het volgende:
[..]
ssh niet zeggen dan gaat hij je bedreigen in dm
Mijn lul is van diamant nu.quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat er geen foto's meer staan op haar bodyspace
Misschien maar beterquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat snap je niet aan de TT?quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is iedereen hier chubbychaser ofzo?quote:
Van vrouwen met grote heupen krijg ik een harde plasser.quote:
Haha die pic heb ik ook in m'n fap folder.quote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Van vrouwen met grote heupen krijg ik een harde plasser.
[ afbeelding ]
Heldquote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die pic heb ik ook in m'n fap folder.
Would plow (nohomo)quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
't is dat ik niet zo'n baard kan groeien.
Goede kapper.quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt leuke maar die snor gaat gigantisch in de weg zitten, baard ook, teveel onderhoud.quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel man. Juist perfect.quote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef Klokov het volgende:
Dit zou je toch niet serieus raken?
[ afbeelding ]
Welke zou je het liefste als vriendin willen hebben?quote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen een.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welke zou je het liefste als vriendin willen hebben?
Geen een, ik zou ze wel gebruiken om mijn superieure krab genen over de wereld te verspreiden.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welke zou je het liefste als vriendin willen hebben?
Klokov is een romanticus en hij behandelt vrouwen met respect!quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Geen een, ik zou ze wel gebruiken om mijn superieure krab genen over de wereld te verspreiden.
Sorry, ik probeer een beetje amateur psycholoog te spelen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geen een.
Edit: Best wel een wijven opmerking trouwens.
Hard gewichtheffen brengt de ware oermens in een man te boven.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer een beetje amateur psycholoog te spelen.
Vertel eens over je verleden en hoe het komt dat jij dit soort figuren aantrekkelijk vindt.
Kies dan tenminste 1 met een mooi gezichtequote:Op zondag 1 december 2013 20:48 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hard gewichtheffen brengt de ware oermens in een man te boven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Venusbeeldjes
quote:Op zondag 1 december 2013 20:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kies dan tenminste 1 met een mooi gezichte
volgens mij diepe trauma'squote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vertel eens over je verleden en hoe het komt dat jij dit soort figuren aantrekkelijk vindt.
Wel goede vorm maar ze heeft een lui oogquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 1 december 2013 20:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Wat trouwens wel zeer klacht waardig is dat dikke wijven zich curvy noemen terwijl men daar eigenlijk een vrouw met mooie tieten, goede kont en niet dik is bedoelt.
Hallo maagdentorenquote:
Meestal vinden mensen primaire/secundaire geslachtskenmerken bij het andere geslacht opwindend om te zien. Zijn deze meer uitgesproken dan normaal dan vind ik ze ook lustopwekkender.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fanta zou nooit een verwijzing naar maagdelijkheid in haar username verwerken.quote:
Deze man.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meestal vinden mensen primaire/secundaire geslachtskenmerken bij het andere geslacht opwindend om te zien. Zijn deze meer uitgesproken dan normaal dan vind ik ze ook lustopwekkender.
Voor relatiemateriaal kijk ik meer naar facial aesthetics en matchend karakter. Maar voor casual seks is een lekker stuk lichaam met een ronde ass, wijdere heupen, volle dijen en lekkere tieten veel geiler om mee te stoeien.
Snap je?
quote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fanta zou nooit een verwijzing naar maagdelijkheid in haar username verwerken.
Maidens Tower is een toren voor de kust van Istanbul.quote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fanta zou nooit een verwijzing naar maagdelijkheid in haar username verwerken.
Ik snap het vriend maar soms ga je een beetje te ver.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meestal vinden mensen primaire/secundaire geslachtskenmerken bij het andere geslacht opwindend om te zien. Zijn deze meer uitgesproken dan normaal dan vind ik ze ook lustopwekkender.
Voor relatiemateriaal kijk ik meer naar facial aesthetics en matchend karakter. Maar voor casual seks is een lekker stuk lichaam met een ronde ass, wijdere heupen, volle dijen en lekkere tieten veel geiler om mee te stoeien.
Snap je?
Oh ja Inloggen/Helplesss was er ook nogquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
Dit.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
Voor relatiemateriaal kijk ik meer naar facial aesthetics en matchend karakter.
Hele overzicht gemaakt voor julliequote:Op zondag 1 december 2013 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja Inloggen/Helplesss was er ook nog
quote:Op zondag 1 december 2013 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso zijn de 6.5-7.5/10's het echte relatiemateriaal. Gewoon zo'n bescheiden meisje met een goed karakter. Ik zou geen relatie beginnen met een of ander sletje en die 10/10's hebben altijd een kut persoonlijkheid.
Niet alle 10/10's hebben een kutpersoonlijkheid vriendquote:Op zondag 1 december 2013 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso zijn de 6.5-7.5/10's het echte relatiemateriaal. Gewoon zo'n bescheiden meisje met een goed karakter. Ik zou geen relatie beginnen met een of ander sletje en die 10/10's hebben altijd een kut persoonlijkheid.
"een vrij man"quote:Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha alweer bijna 2 jaar een vrij man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |